Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe heb je je partner leren kennen?

<<

Peeteke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 16 Mei 2015 11:10

Bericht 18 Sep 2016 21:41

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Wij hebben elkaar 10 jaar geleden via gemeenschappelijke vrienden leren kennen bij het open lucht zwembad. Het was iedere keer hetzelfde liedje dat als ik hem zag lopen ik wist dat ik binnen 5 minuten in t water gegooid werd. Veel om elkaar heen gedraaid, soms wel weer toenadering gezocht, soms een jaar geen contact gehad. Allebei serieuzere relaties tussendoor gehad, maar inmiddels zijn we bijna 2 jaar samen en wonen we sinds mei samen!
10 december 2014 werd ik zijn meisje, 20 mei 2016 zijn wij gaan samen wonen, 10 februari 2017 ging hij op zijn knieen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 18 Sep 2016 21:43

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Via Relatieplanet
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 19 Sep 2016 10:02

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Bij Defensie. Alweer 9 jaar geleden.
Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Sep 2016 10:27

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Ik ging met Lu. op vakantie in Frankrijk, het was een vakantie voor alleenstaande ouders van kinderen onder de 4. Van te voren hadden we een facebookgroep gemaakt met mensen die ook gingen, allemaal dames en 1 man. Ik vond hem op de foto er uit zien als een saaie muts en zijn berichtjes waren ook niet erg sprankelend dus ik heb verder geen aandacht aan hem besteed. Ik was ook niet echt op zoek naar een man verder, ik keek gewoon in die groep welke mensen me wel leuk leken en hoopte dat ik daarmee een gezellige vakantie zou hebben.

Eenmaal in Frankrijk was ik er al toen hij aankwam, hij stapte het terras op en ik dacht gelijk: wow, hij is veel leuker dan op facebook, daar zou ik wel mee willen zoenen. Ik had verder nog helemaal niet zo'n behoefte aan een relatie, maar ik had al een tijdje ontzettend zin om eens lekker te zoenen.

De hele vakantie heb ik om hem heen gedraaid maar hij had niets door. Dus op 't laatst heb ik het maar uit mijn hoofd gezet. We hebben het wel de hele vakantie heel gezellig gehad, samen met nog twee dames veel met elkaar opgetrokken. Ik vond hem knap en heel lief als hij lachte.
Lu. was heel erg ziek en hij bood me aan om op de terugweg in hetzelfde hotel te slapen zodat hij me kon helpen. Ik had alleen al wat anders geboekt en het was een duurder hotel en zoveel budget had ik niet. Bovendien durfde ik niet zo goed. Hij zei later dat hij dat hotel voor me had willen betalen haha.

Na de vakantie heb ik hem toegevoegd op facebook als vriend. Ik dacht gewoon dat het wel leuk zou zijn om nog eens met de kinderen erbij af te spreken om eens naar de dierentuin te gaan. Lu. en Lo. hadden best leuk samen gespeeld op vakantie namelijk.
Nog voordat ik hem een berichtje kon sturen had ik al een heel lief belangstellend privéberichtje van hem gekregen.
We raakten aan de praat via messenger, niet veel later kreeg ik zijn telefoonnummer zodat we via de app verder konden praten, dat was makkelijker.

We hebben denk ik een week met elkaar zitten appen, was heel gezellig. We waren allebei op vakantie en mijn kriebels waren in volle hevigheid opgelaaid maar ik wist niet zo goed of hij nou zat te flirten of niet. Heb zelfs mijn zusje een paar keer mee laten lezen, maar die twijfelde ook.

Op een gegeven moment zat hij mij te plagen want hij was op vakantie creme brulé aan het maken en dat had hij op vakantie ook zullen maken maar dat was er niet van gekomen dus ik zei dat ik het heel flauw vond dat ik er nu niet van kon proeven en toen zei hij: "ik maak het ook nog wel een keer voor jou" en vlak daarna: "wat wil je dan verder eten?"
Dus hij nodigde me uit voor een etentje. Waarop mijn zusje zei: "Nu zit hij wel te flirten hoor" haha.
We hadden het ook er over gehad dat we na het overlijden van onze echtgenoten wel iemand op de bank misten om eens mee te knuffelen. Dus het volgende wat hij zei was: "dan mag je daarna ook wel even met me op de bank komen zitten om met me te knuffelen" waarop ik zei: "Nou dan wil ik je ook zoenen hoor".

Nou en zo is het gekomen, haha, na de vakantie ben ik gelijk naar hem toegegaan, dat was mega gezellig en fijn dus ik ben ook maar gelijk het hele weekend gebleven.
En nu zijn we ruim 2 jaar verder, wonen we samen en hebben we een nieuw huis gekocht wat momenteel verbouwd wordt.
Laatst gewijzigd door Pompoen op 19 Sep 2016 12:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem316

Bericht 19 Sep 2016 11:21

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Wat een super schattig verhaal Pompoen! Liefde straalt er van af.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 19 Sep 2016 11:23

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Ik had een appartement gekocht waar een nieuwe vloer in moest, dat stond ik tijdens het dorpsfeest te bespreken met een "vriend". Zijn broer had een timmerbedrijf dus kon dat wel doen, hij zijn broer geroepen. Ik even staan praten met zijn broer en gevraagd of hij een andere vloer kon leggen, dat kon hij als ik hem thuis zou brengen. Ik wilde best even meelopen hoor haha! De broer van is inmiddels mijn man en vader van onze dochter!

Hij had die avond gelijk tegen een vriend gezegd met haar ga ik trouwen, zo lief!
⁠♡♡♡
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 19 Sep 2016 12:37

Re: Hoe heb je je partner leren kennen?

Ongeveer 16 jaar geleden tijdens het uitgaan. We hebben wat staan kletsen en ik had het over een jongen die ik destijds wel leuk vond :palm:. Pas in het nieuwe jaar kwamen we elkaar weer tegen en ik had blijkbaar indruk gemaakt want hij vond me toch wel heel erg leuk. Mijn goede voornemen was om meer uit te gaan en daardoor kwamen we elkaar ook vaker tegen. Met Valentijnsdag hebben we elkaar een kaart gestuurd en een dag later hebben we met z'n tweeën afgesproken.
Sindsdien zijn we bij elkaar.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers