Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bullet Journal topic

<<

Anoniem184

Bericht 08 Sep 2016 16:43

Re: Bullet Journal topic

Het zijn ook niet alleen to-do lijstjes natuurlijk he. Wat dacht je van een bucket list, 30 things before 30, rekeningen in een overzicht bijhouden, saving goals, etc etc. Ik denk dat je het gewoon moet zien als een hobby inderdaad. Eentje die de dagelijkse saaie/minder leuke dingen wat leuker maakt. En die to do lijst kun je ook de avond van te voren maken, en de dag daarop afwerken. Een ander gaat misschien weer een avondje binge watchen en krabbelt ondertussen even gauw een lijstje in elkaar om de volgende dag het huishouden te doen :)
<<

Anoniem315

Bericht 08 Sep 2016 16:57

Re: Bullet Journal topic

Ik snap jou ook hoor Marin. Maar ik ben dan ook niet zo fanatiek. Mijn agenda is gewoon m'n agenda (al heb ik die ook versierd met washi tape en vul ik em vrij perfectionistisch in), maar een paar keer per week ga ik lekker aan de hoge tafel zitten en vul ik weer wat in en aan.
To do lijstjes doe ik trouwens op allerlei blaadjes. Ik vind dat die mijn Bullet journal verpesten.
<<

Anoniem219

Bericht 15 Sep 2016 12:54

Re: Bullet Journal topic

Dit is wat ik afgelopen tijd zoals nog beetje gemaakt heb
Laatst gewijzigd door Anoniem219 op 25 Sep 2016 20:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem243

Bericht 15 Sep 2016 14:00

Re: Bullet Journal topic

Superleuk Aagje! Die pagina met die 'geweven stroken' heb ik ook gepind, maar nog niet gemaakt, misschien ook net te ingewikkeld voor mij, haha. Toevallig was ik ook net foto's aan het maken dus ga ze zo uploaden.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Sep 2016 14:03

Re: Bullet Journal topic

Ik denk dat ik toch ook maar een soort monthly kalender/agenda erin ga verwerken, want ik heb al een future log, maar daar zet ik niet in dat ik een middag vrij heb ofzo.
<<

Anoniem219

Bericht 15 Sep 2016 14:11

Re: Bullet Journal topic

Sookie schreef:Superleuk Aagje! Die pagina met die 'geweven stroken' heb ik ook gepind, maar nog niet gemaakt, misschien ook net te ingewikkeld voor mij, haha. Toevallig was ik ook net foto's aan het maken dus ga ze zo uploaden.



Nee joh hij is heel makkelijk!!
<<

Anoniem243

Bericht 15 Sep 2016 14:35

Re: Bullet Journal topic

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem219

Bericht 15 Sep 2016 14:58

Re: Bullet Journal topic

Mooi sookie!!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 07 Okt 2016 14:07

Re: Bullet Journal topic

Super mooi Sookie!

Zijn jullie nog hiermee bezig?
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem243

Bericht 07 Okt 2016 14:15

Re: Bullet Journal topic

Helemaal niks aan gedaan de afgelopen tijd :( Even andere prioriteiten, maar wil het wel weer gaan oppakken
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 22:55

Bericht 07 Okt 2016 14:39

Re: Bullet Journal topic

Ik hou mijn dagplanningen en maandelijkse logs nog steeds netjes bij, het zorgt ervoor dat ik een duidelijker overzicht heb en daardoor een stuk productiever ben.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 07 Okt 2016 15:25

Re: Bullet Journal topic

Tof!

Ik wil van de week bezig gaan met het maken van mijn agenda van volgend jaar. Ik wil deze helemaal zelf maken in bullet journal stijl, met voor elke dag een pagina.

Heb je foto's Wen
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 22:55

Bericht 07 Okt 2016 21:58

Re: Bullet Journal topic

Rose. schreef:Tof!

Ik wil van de week bezig gaan met het maken van mijn agenda van volgend jaar. Ik wil deze helemaal zelf maken in bullet journal stijl, met voor elke dag een pagina.

Heb je foto's Wen


Op pagina 8 staan foto's. Mijn dagelijkse pagina's zien er nog steeds hetzelfde uit, aangezien dit fijn voor mij werkt.
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:20

Bericht 19 Nov 2016 13:37

Re: Bullet Journal topic

Ik zag net dat ze bij showroomprive nu moleskine in de aanbieding hebben, ook de dotted versies..
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 23 Nov 2016 22:13

Re: Bullet Journal topic

Ik heb gister m'n nuuna binnen gekregen en verknal direct de eerste pagina Hahah die week heeft nu 6 dagen ach ja shit happens zullen we maar denken maar die Dots zijn echt fantastisch
2015 💙
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 27 Dec 2016 14:37

Re: Bullet Journal topic

Ik kreeg voor kerst m'n moleskine dotted :)
Heb al een -hoe spannend- cleaning calendar gemaakt.
Verder wil ik bijhouden wat ik koop, voor mijzelf en straks de 2 kindjes.
Een lijst met spullen die ik weg gedaan heb/verkocht
Een (korte termijn) verlanglijstje (heb ook al lijstje.nl voor verjaardag/kerst)
En ik twijfel nog om iets te doen met m'n fitbit, stappenteller. Met de app houd je het opzich ook al bij
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Anoniem219

Bericht 06 Mrt 2017 11:49

Re: Bullet Journal topic

Wie doet er nog steeds iets met bullet journalen?
<<

Anoniem313

Bericht 06 Mrt 2017 13:23

Re: Bullet Journal topic

Haha ik doe helemaal niks, ik heb er destijds 5 bladzijdes in gekliederd of zo en ligt het ergens te verstoffen. :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mrt 2017 13:25

Re: Bullet Journal topic

Ik ben weer terug naar m`n oude boekjes en lijstjes.
<<

Anoniem219

Bericht 06 Mrt 2017 14:29

Re: Bullet Journal topic

Cotton schreef:Ik ben weer terug naar m`n oude boekjes en lijstjes.


Werkte het niet in een journal?
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mrt 2017 14:31

Re: Bullet Journal topic

Aagje! schreef:
Cotton schreef:Ik ben weer terug naar m`n oude boekjes en lijstjes.


Werkte het niet in een journal?

Ik hou m`n gewone lijstjes niet dagelijks bij en m`n journal wilde ik wel dagelijks bijhouden. Als dat dan afzakte had ik er helemaal geen zin meer in.
Het zou best werken denk ik, maar misschien moet ik dan wat minder hoge eisen aan mezelf stellen :P
<<

Anoniem219

Bericht 06 Mrt 2017 14:53

Re: Bullet Journal topic

Cotton schreef:
Aagje! schreef:
Cotton schreef:Ik ben weer terug naar m`n oude boekjes en lijstjes.


Werkte het niet in een journal?

Ik hou m`n gewone lijstjes niet dagelijks bij en m`n journal wilde ik wel dagelijks bijhouden. Als dat dan afzakte had ik er helemaal geen zin meer in.
Het zou best werken denk ik, maar misschien moet ik dan wat minder hoge eisen aan mezelf stellen :P



Haha ja misschien :smile:
<<

Anoniem243

Bericht 08 Mrt 2017 17:45

Re: Bullet Journal topic

Ik doe er niks meer mee. Ja, er staan wat lijstjes in, maar door stonden eerst precies zo in een ander notitieboekje. Als agenda / to do list gebruik ik hem niet meer. Precies om wat jij zegt Cotton, haha.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 30 Jul 2017 16:20

Re: Bullet Journal topic

wie doet er nog iets met hun bullet journal?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 30 Jul 2017 19:09

Re: Bullet Journal topic

Ik ben er nog niet zo lang geleden mee begonnen. Ik heb geen eisen, ik gebruik 'm voor vanalles en nog wat.
Ik maak lijstjes met ideeen. Illustratie-ideeen, bruiloft-ideeen, dingen die ik wil veranderen in mijn atelier. Inpaklijsten voor vakantie, leuke dingen to-do lijst + weekagenda voor de vakantie.
Gewoon, alles wat ik bedenk gaat er in. Die symbolen gebruik ik niet en de index ook niet. Heb 'm wel gemaakt maar ik schrijf zoveel verschillende dingen op.
Misschien dat ik ook nog wel een monthtracker of weighttracker ga doen. Ik wil graag wat afvallen voor de bruiloft en kan nog wel wat motivatie gebruiken.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron