Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geschenk/aandenken bruiloft namens alle gasten

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 11 Sep 2016 22:09

Geschenk/aandenken bruiloft namens alle gasten

Ik ben op zoek naar een leuk geschenk/aandenken voor het bruidspaar, wat ik kan regelen (ik ben ceremoniemeester). Ik dacht bijvoorbeeld aan een jengaspel en dan iedereen een blokje laten versieren. Die blokjes kan ik dan met de uitnodigingen meesturen. Ik zoek dus zoiets maar twijfel of dat leuk is, misschien heeft iemand anders een vet leuk idee? Ze houden van middeleeuwen, fantasy(games), zwaarden, lord of the rings, starwars etc.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Sep 2016 05:34

Re: Geschenk/aandenken bruiloft namens alle gasten

Een ingewikkeld concept waar je wel even voor moet zitten om t te laten werken maar zelf een fantasy game maken. Alle gasten kunnen dan een kaartje maken in het spel.
Let's discover the world together.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 12 Sep 2016 08:18

Re: Geschenk/aandenken bruiloft namens alle gasten

Met behulp van een polaroid camera foto's maken van alle gasten en daar een gastenboek van maken? De gasten dan laten 'verkleden' met attributen zoals zwaarden, middeleeuwse kleding/pruiken, starwars dingen?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 12 Sep 2016 09:46

Re: Geschenk/aandenken bruiloft namens alle gasten

Bij burn hadden ze wat leuks gedaan! (Zie haar topic)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 12 Sep 2016 09:54

Re: Geschenk/aandenken bruiloft namens alle gasten

Ja wij hebben echt iets leuks gekregen!
Heb dat volgens mij niet in een topic gezet.

Wij hebben 2 puzzels gekregen. 1 met een originele foto en 1 met alleen maar getekende stukjes.
De CM's hadden bij in de trouwkaart van beide puzzels 6 stukjes gedaan en de gasten moesten dan de orginele natekenen op de blanco puzzel.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem316

Bericht 12 Sep 2016 10:34

Re: Geschenk/aandenken bruiloft namens alle gasten

Burn schreef:Ja wij hebben echt iets leuks gekregen!
Heb dat volgens mij niet in een topic gezet.

Wij hebben 2 puzzels gekregen. 1 met een originele foto en 1 met alleen maar getekende stukjes.
De CM's hadden bij in de trouwkaart van beide puzzels 6 stukjes gedaan en de gasten moesten dan de orginele natekenen op de blanco puzzel.

Haha ja! Toen ik de stukjes gekleurd had kwam ik er pas achter welk gedeelte het was haha. Ben dus ook wel heel benieuwd naar het eind resultaat!
<<

Anoniem244

Bericht 12 Sep 2016 13:02

Re: Geschenk/aandenken bruiloft namens alle gasten

Leuk burn

Scandic schreef:Ik ben op zoek naar een leuk geschenk/aandenken voor het bruidspaar, wat ik kan regelen (ik ben ceremoniemeester). Ik dacht bijvoorbeeld aan een jengaspel en dan iedereen een blokje laten versieren. Die blokjes kan ik dan met de uitnodigingen meesturen. Ik zoek dus zoiets maar twijfel of dat leuk is, misschien heeft iemand anders een vet leuk idee? Ze houden van middeleeuwen, fantasy(games), zwaarden, lord of the rings, starwars etc.


Vind dit echt een leuk idee
Voor mijn zusje en zwager hadden we een en wie ben ik spel gemaakt, ze zijn gek op spelletjes
Elke gast hadden we een foto laten mailen van zichzelf (baby foto, jeugdfoto, huidige foto mocht allemaal)
Een wie ben ik spel gekocht, de foto's uitgeprint en die in het spel verwerkt
Was erg leuk
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 12 Sep 2016 22:37

Re: Geschenk/aandenken bruiloft namens alle gasten

Tijdens mijn 1e (en hopelijk laatste haha) cm-avontuur heb ik met de daggasten het vriendenboekje voor volwassenen van Lars Vd werf ingevuld, het bruidspaar vond het heel leuk :-)
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 13 Sep 2016 22:31

Re: Geschenk/aandenken bruiloft namens alle gasten

Ik heb een keer een quote aan moeten leveren, over liefde, of over het bruidspaar of iets dat we passend vonden. De ceremoniemeesters hebben alle quotes op een canvas laten drukken, in een soort woordenboek stijl. Het eindresultaat zag er heel gaaf uit!
december 2016
juli 2019
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 14 Sep 2016 07:20

Re: Geschenk/aandenken bruiloft namens alle gasten

Op onze bruiloft hadden de ceremoniemeesters aan alle gasten gevraagd om een tijdschriftartikel aan te leveren. Dat kon van alles zijn, een puzzel, een verhaal, een foto, een 'favorieten-rubriek', een horoscoop... Etc. etc.
Ik vond het heel erg leuk om al die artikelen te lezen :)

♥♥

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers