Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

<<

Anoniem313

Bericht 09 Sep 2016 17:59

Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Ik mag van mezelf een nieuw oogschaduw palette uitzoeken, en denk aan een grijs-paarse combinatie. Ik ben een zomertype met groenige ogen dus die kleuren passen me goed. Maar welke kies ik? De mooiste die ik tot nu toe heb gezien is van Dior:

Afbeelding

En toch vraag ik me af of ie niet te warm gaat zijn voor me. Ik kan me er natuurlijk mee laten opmaken in de parfumerie en zal dat ook zeker doen, maar hoor graag of er nog andere tips zijn voor wat ik zoek.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 09 Sep 2016 20:09

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Zelf zou ik geen palette van Dior kopen. Ze hebben mooie producten, maar volgens mij valt het pigment van de oogschaduws vaak nogal tegen..

Weet niet zo welk palette een aanrader is met die kleuren, maar je zou bijvoorbeeld ook zelf een palette samen kunnen stellen bij Inglot oid. Kun je zelf de kleuren kiezen die je echt mooi vindt.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

ChiQ

Bericht 09 Sep 2016 20:16

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Niet doen hoor, Dior is niet goed in oogschaduws. Ik zou je de too faced bonbon pallette willen aanbevelen. Zitten fantastische kleuren in, en de pigmentatie is tóp.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 09 Sep 2016 21:04

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

WoW chiq die ziet er echt heel mooi uit!
2015 💙
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 09 Sep 2016 21:32

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

http://www.webshopsuperlookscosmetics.c ... w-312.html
http://www.webshopsuperlookscosmetics.c ... w-313.html
http://www.webshopsuperlookscosmetics.c ... w-315.html
http://www.webshopsuperlookscosmetics.c ... w-311.html
http://www.webshopsuperlookscosmetics.c ... w-505.html
http://www.webshopsuperlookscosmetics.c ... w-514.html
http://www.webshopsuperlookscosmetics.c ... w-715.html

En dan deze op je ooglid en paars licht erboven gebruiken.
http://www.webshopsuperlookscosmetics.c ... w-310.html

Ik zou voor een van deze gaan. Gebruik sinds een jaar deze producten van superlooks. Zijn redelijk betaalbaar en enorm gepigmenteerd. Ik doe al ruim een jaar met hun oogschaduw. Ze hebben matte, pearl en diamond oogschaduws. Waarbij de pearl licht glitter heeft en de diamond echt enorm glitter heeft. Matte heeft niks uiteraard. Blijft de hele dag zitten.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem313

Bericht 09 Sep 2016 21:36

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Hmmm, slechte ervaringen met Dior dus, jammer. Ik zat ook naar YSL te kijken maar die hebben dan net niet de kleuren die ik wil. Ik heb een Vice palette van Urban Decay waar geweldige paarstinten in zitten, maar de fall-out is echt niet normaal.
Die bonbon palette ziet er mooi uit, ChiQ - wel flink wat kleuren die ik niet zou gebruiken erbij. Maar ik ga wat reviews en looks bekijken, dankjewel.
<<

Anoniem313

Bericht 09 Sep 2016 21:39

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Thanks, JMD, ziet er tof uit, en houd ik zeker in gedachten voor mono's. Voor nu wil ik echt een palette met applicator en spiegel; the works, zeg maar.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 09 Sep 2016 23:06

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Begrijp het. Ik ben gewend de losse kleuren te gebruiken nu. Paar keer workshop daar gedaan en vind ik echt goed geleerd te blenden enz. Maar snap dat een pallette makkelijk is, alles bij elkaar.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 10 Sep 2016 20:00

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Heb je al eens op Boozyshop gekeken?
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 10 Sep 2016 20:02

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Caulfield schreef:Thanks, JMD, ziet er tof uit, en houd ik zeker in gedachten voor mono's. Voor nu wil ik echt een palette met applicator en spiegel; the works, zeg maar.



Als je echt the works wilt dan moet je een paar goede kwasten kopen en de applicator weggooien :wink:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 10 Sep 2016 22:39

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Inderdaad. Nu heb ik enkel losse doosjes oogschaduw maar die applicators is het eerste wat ik eruit mik. Weg met die rotzooi. Heb een goede oogschaduw kwast en kwast om te blenden. Kwast voor eventueel vloeibare foundation en heb groene crème om het rode weg te halen wat ik ook met een kwast opbreng. En een goede poederkwast. Alles met kwasten. Werkt 10x beter.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem313

Bericht 11 Sep 2016 06:19

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Heb ik, dames. Daar gaat het me niet om.

Als jullie nog goede palettes weten, hoor ik het graag!
<<

Anoniem316

Bericht 11 Sep 2016 07:26

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Ben je een koel type? Je zou even op livelifegorgeous kunnen kijken. Die Martine is ook een koel type en schrijft regelmatig reviews over palettes
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 11 Sep 2016 09:16

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

JustMeDaan schreef:Inderdaad. Nu heb ik enkel losse doosjes oogschaduw maar die applicators is het eerste wat ik eruit mik. Weg met die rotzooi. Heb een goede oogschaduw kwast en kwast om te blenden. Kwast voor eventueel vloeibare foundation en heb groene crème om het rode weg te halen wat ik ook met een kwast opbreng. En een goede poederkwast. Alles met kwasten. Werkt 10x beter.


Maar hoe doe je dat met verschillende kleuren dan? Ik gebruikte nl altijd 1 kant van het sponsje per kleur.
2015 💙
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 11 Sep 2016 09:19

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Ik heb deze: http://www.muastore.co.uk/starry-night-palette

Ooit hier op het forum iets over gelezen, ik was sceptisch omdat het zo goedkoop is, maar ik ben er erg blij mee! Pigment is erg goed en ik heb er zelfs als eens een bruid mee opgemaakt.
december 2016
juli 2019
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 11 Sep 2016 10:16

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Deze van W7 heb ik ook en de pigmentatie is erg mooi! Ook totaal niet duur.

Afbeelding
<<

Anoniem237

Bericht 11 Sep 2016 11:06

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Minx schreef:Maar hoe doe je dat met verschillende kleuren dan? Ik gebruikte nl altijd 1 kant van het sponsje per kleur.

Als je goede kwasten hebt, gebruik je alleen de uiterste haren. Die kun je tussendoor heel makkelijk even afvegen aan een handdoek.

Caulfield, ik stel voor mijn klanten vaak een palette samen van het merk Make-Up Studio. Prachtige pigmentatie en doordat je het palette zelf samensteld heb je altijd kleuren die je ook daadwerkelijk gebruikt.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 11 Sep 2016 12:43

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Ik heb veel dozen met tissues haha. Ik maak mijn kwasten tussendoor schoon op een tissue.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 11 Sep 2016 12:49

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Ik gebruik de kwasten uit m'n urban decay dozen. Ik smeer ze voor gebruik even schoon op de bovenkant van m'n hand. Meestal zit er idd weinig op door wat forumster ook zegt, de kwasten zitten goed in elkaar.
#teammaple🍁
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 11 Sep 2016 21:23

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Mocht je een Douglas in de buurt hebben die NYX verkoopt? Dat merk kan ik je ook zeker aanraden.


En idd meestal gebruik ik mn kwasten gewoon voor verschillende kleuren door elkaar. Bij echt heftige kleuren veeg ik tussendoor even schoon op een vochtig washandje oid.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Elle123

Bericht 12 Sep 2016 15:05

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

En anders van Mac? Daar kun je gewoon losse kleuren bij elkaar laten doen als ik het goed zeg. Ik heb er alleen geen ervaring mee, dus weet niet hoe de pigmentatie is.
ik heb zelf een palette van Chanel, maar die valt me ook een beetje tegen. Zelfs met een oogschaduwbasis geeft die niet heel veel kleur af.
Ik gebruik nu altijd een palette van MUA, die is echt goed voor dat geld. Maar ik heb een bruine, geen idee of ze ook paarse kleuren hebben.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 12 Sep 2016 20:14

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Ik heb inmiddels deze besteld. Komt morgen binnen en de reviews waren best wel goed dus ben benieuwd. Al is hef niet helemaal grijs.

https://www.boozyshop.nl/makeup-revolut ... palet.html
2015 💙
<<

Anoniem313

Bericht 12 Sep 2016 20:18

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Die ziet er mooi uit Minx - laat je ff weten hoe hij bevalt?
Bedankt ook voor de andere tips dames, ik zoek ff door!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 24 Sep 2016 19:24

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Caulfield schreef:Die ziet er mooi uit Minx - laat je ff weten hoe hij bevalt?
Bedankt ook voor de andere tips dames, ik zoek ff door!


Ik vind hem super, blijft goed zitten en kleurt goed.
2015 💙
<<

Anoniem222

Bericht 26 Sep 2016 08:47

Re: Wie helpt zoeken: een grijs-paars oogschaduw palette

Ik heb een palette zoals jij zoekt van Guerlain en Lancome met grijs paars maar ik kan ze niet meer vinden. Zijn ook al wel een jaar of 2 oud. Heb er ook een van Dior maar daar ben ik minder over te spreken.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers