Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bullet Journal topic

<<

Anoniem281

Bericht 04 Sep 2016 18:59

Re: Bullet Journal topic

Ik zie 't nut er ook niet helemaal van in.. 't Is dus een leeg schrift en je maakt er zelf een agenda van incl. bladzijdenummering, vakjes en dingies maken enz?
<<

Anoniem219

Bericht 04 Sep 2016 19:23

Re: Bullet Journal topic

zoiets bazinga...

het hoeft niet eens perse te dienen als echte agenda... je kan er gewoon van alles inschrijven.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 04 Sep 2016 19:23

Re: Bullet Journal topic

Maple, de Dokibooks zijn ook leuk! Die rose gouden is inderdaad heel mooi :smile:
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 04 Sep 2016 21:19

Re: Bullet Journal topic

Bazinga schreef:Ik zie 't nut er ook niet helemaal van in.. 't Is dus een leeg schrift en je maakt er zelf een agenda van incl. bladzijdenummering, vakjes en dingies maken enz?


Ja zoiets maar voor mij is het nu ook een kwestie van creatief bezig zijn. Zit met best wel een terugval en het is ook vooral hoofd leegmaken
2015 💙
<<

Anoniem304

Bericht 04 Sep 2016 21:23

Re: Bullet Journal topic

Bazinga schreef:Ik zie 't nut er ook niet helemaal van in.. 't Is dus een leeg schrift en je maakt er zelf een agenda van incl. bladzijdenummering, vakjes en dingies maken enz?

Geen agenda! Een journal ;)
<<

Anoniem243

Bericht 06 Sep 2016 14:04

Re: Bullet Journal topic

Leuk Oreo en Wen!

Ik ben ook bezig, maar merk al van veel dingen dat ik het bij een volgende journal anders ga aanpakken (volgorde en dat soort zaken). Ook moet ik echt iets van een bladwijzer gaan fixen want dat heen en weer geblader is wel gedoe. Verder staan inmiddels de opzetjes van de meeste lijstjes erin en verschillende trackers (slaap, water drinken en een daily tracker). Nu alleen nog de wekelijkse agendapagina's, want daar loop ik mee achter en, heel leuk, ik plan wel van alles maar het uitvoeren....

Voor mij is het dus ook niet zozeer een agenda als een lijstjestool Bazinga :wink: En ik vind het wel erg leuk om wat creatiever bezig te zijn, al houd ik hem redelijk clean.

Zal binnenkort wat foto's maken!
Laatst gewijzigd door Anoniem243 op 08 Sep 2016 12:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 06 Sep 2016 14:09

Re: Bullet Journal topic

Voor de liefhebbers, er zijn brush pens (soft tip) te koop bij de Action (3 setjes, 0.99 per set). Heb ze nog niet uitgeprobeerd, maar ze zien er wel leuk uit!

Ava, ben erg benieuwd naar je journal!
L2014 & H2017
<<

Anoniem243

Bericht 06 Sep 2016 14:20

Re: Bullet Journal topic

Ik heb geen idee wat een brush pen is, maar google leert mij dat deze veeg- en watervast zijn? Dat zou echt een uitkomst zijn! Ik heb nu heel snel vlekjes doordat de inkt van mijn fineliner erg langzaam droogt :nopompom:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 06 Sep 2016 14:22

Re: Bullet Journal topic

Ja, ik heb ze net uitgepakt en ik vind de kwaliteit heel, heel, heel erg tegenvallen. Zou ze dus toch niet kopen :(
L2014 & H2017
<<

Anoniem243

Bericht 06 Sep 2016 14:24

Re: Bullet Journal topic

Ah, bummer. Lees ook dat ze voor strakke lijnen niet zo fijn zijn, en daar maak ik er nogal veel van. Dus toch eens op zoek naar iets anders.
<<

anoniem203

Bericht 07 Sep 2016 22:06

Re: Bullet Journal topic

Even een update van mijn kant. Ik ben goed bezig met mijn Bullet Journal! Ik merk alleen dat ik er meer tijd in zou willen steken maar die tijd heb ik op het moment niet echt. Volgende week hopelijk wel wat meer! Dit zijn nog 2 van mijn pagina's. Ik heb er nog een paar maar die zijn prive/niet zo interessant haha.

*
Laatst gewijzigd door anoniem203 op 13 Mrt 2017 21:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 08 Sep 2016 06:57

Re: Bullet Journal topic

Wauw wat mooi Ava! Herkenbaar van dat tijd te kort, maar je bent goed op weg!
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 08 Sep 2016 07:57

Re: Bullet Journal topic

Ik ben echt jaloers op jouw handschrift Ava, het ziet er prachtig uit!
L2014 & H2017
<<

Anoniem304

Bericht 08 Sep 2016 08:03

Re: Bullet Journal topic

Ik ben ook jaloers op Ava's handschrift idd!
<<

Anoniem184

Bericht 08 Sep 2016 08:37

Re: Bullet Journal topic

Waahh ik vermoed dat mijn planner/Dokibook vandaag binnen komt! We hebben gisteren een pakketje gemist, vandaag komen ze voor poging 2. Ik dacht dat het wel een week of 3 zou duren (komt uit Hong Kong, standard shipping gedaan), maar we verwachten verder geen pakketjes, niks besteld, dus wie weet...
Ik heb er verder nog totaal geen spullen voor dus ik kan er nog niet mee aan de slag :( Moet nog een passende 6-gaats perforator, wat dikker A5 papier enzo. Er zit nog compleet geen inhoud in en ik wil er eigenlijk ook niks voor bestellen. Alles zelf ontwerpen (met de hand of computer) of gratis templates downloaden en afdrukken. En dan wil ik 'm als bullet journal gaan gebruiken. Voordeel is dat je bladen toe kunt voegen en er weer uit kunt halen, dus je kunt eindeloos variëren.
<<

Anoniem184

Bericht 08 Sep 2016 10:38

Re: Bullet Journal topic

Oh helaas. Geen planner, een ander pakketje die we vergeten waren.
<<

anoniem203

Bericht 08 Sep 2016 12:01

Re: Bullet Journal topic

Haha dankjulliewel. Ik krijg vaak complimentjes over mijn handschrift. :)

Ik ben vandaag bij de Action geweest en heb washi tape gekocht en van die Brush pennen. Zie alleen net de reactie van MzCharlotte voorbij komen dat ze niet fijn zijn haha! Ach ik ga het vanavond eens proberen en mochten ze niet fijn zijn gooi ik ze wel in de kleurdoos van de kinderen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Sep 2016 12:20

Re: Bullet Journal topic

Bazinga schreef:Ik zie 't nut er ook niet helemaal van in.. 't Is dus een leeg schrift en je maakt er zelf een agenda van incl. bladzijdenummering, vakjes en dingies maken enz?


Haha dit heb ik ook ja, ik snap niet waarom je dit zou doen als je een kant-en-klare agenda kunt kopen :P
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem243

Bericht 08 Sep 2016 12:21

Re: Bullet Journal topic

Heel mooi Ava!
<<

Anoniem193

Bericht 08 Sep 2016 12:41

Re: Bullet Journal topic

Bliss schreef:
Bazinga schreef:Ik zie 't nut er ook niet helemaal van in.. 't Is dus een leeg schrift en je maakt er zelf een agenda van incl. bladzijdenummering, vakjes en dingies maken enz?


Haha dit heb ik ook ja, ik snap niet waarom je dit zou doen als je een kant-en-klare agenda kunt kopen :P


Of wanneer je het in je telefoon in apps kan bijhouden. :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 08 Sep 2016 12:52

Re: Bullet Journal topic

Bliss schreef:
Bazinga schreef:Ik zie 't nut er ook niet helemaal van in.. 't Is dus een leeg schrift en je maakt er zelf een agenda van incl. bladzijdenummering, vakjes en dingies maken enz?


Haha dit heb ik ook ja, ik snap niet waarom je dit zou doen als je een kant-en-klare agenda kunt kopen :P

Het is dus geen agenda ;)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Sep 2016 13:58

Re: Bullet Journal topic

Alibi schreef:
Bliss schreef:
Bazinga schreef:Ik zie 't nut er ook niet helemaal van in.. 't Is dus een leeg schrift en je maakt er zelf een agenda van incl. bladzijdenummering, vakjes en dingies maken enz?


Haha dit heb ik ook ja, ik snap niet waarom je dit zou doen als je een kant-en-klare agenda kunt kopen :P


Of wanneer je het in je telefoon in apps kan bijhouden. :smile:


Haha ja :)

Het meest ironische vind ik dat je uren gaat doen over een perfect to do lijstje met de mooiste krullen en kleurtjes. Terwijl je in die tijd dus net zo goed je to do lijstje kunt afwerken. Maar ik ben hier denk ik te nuchter voor. Vind het er super mooi uit zien maar zou er nooit het geduld voor kunnen opbrengen, dat heb ik al amper voor een papieren boodschappenlijstje uberhaupt al.

Maar ik vind het wel een leuk topic om in te kijken en de mooie creaties te zien. Vind het onwijs knap, want dat kan ik echt niet, zoveel geduld opbrengen voor iets.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Sep 2016 14:14

Re: Bullet Journal topic

Mja, ik denk dat toch dat je het verkeerd ziet. Het is gewoon een vorm van hobby/creativiteit. De ene werkt z`n journal bij en de ander kijkt TV of zit te breien (terwijl er genoeg op de to do lijst staat :P ).

Ik heb bijvoorbeeld net een lijstje in m`n journal gezet van Nintendo DS spelletjes die ik nog graag wil. Ik vind lijstjes op m`n telefoon of computer niet leuk en anders komt het weer ergens op een papiertje of in 1 van de 67 notitieboekjes terecht die ik heb. Zo heb je in je journal gewoon alles bij elkaar. Leuke gebeurtenissen en minder leuke gebeurtenissen zet ik er ook in.

Het is niet alleen maar een to do lijstje of een agenda.
<<

Anoniem315

Bericht 08 Sep 2016 14:18

Re: Bullet Journal topic

Wat heeft nuchter zijn er mee te maken dan? Het kan heel lekker zijn om creatief bezig te zijn en lekker je hoofd leeg te maken. Ik sta ook vrij nuchter in het leven, maar vind frobelen en nieuwe dingen proberen heerlijk :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Sep 2016 14:26

Re: Bullet Journal topic

Exogenesis schreef:Wat heeft nuchter zijn er mee te maken dan? Het kan heel lekker zijn om creatief bezig te zijn en lekker je hoofd leeg te maken. Ik sta ook vrij nuchter in het leven, maar vind frobelen en nieuwe dingen proberen heerlijk :)


Oh dat snap ik, maar ik bedoel dat je in die tijd dus net zo goed de dingen kunt dóen ipv perfect opschrijven.

Cotton, dat snap ik wel, dat het leuk is om een collectie van allerlei verschillende onderwerpen te hebben.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers