Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat was ik en wat ben ik ?

<<

frozenraspberry92

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 04 Sep 2016 20:35

Bericht 04 Sep 2016 21:06

Wat was ik en wat ben ik ?

Een heel goede avond iedereen,

Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: ik voel mij zeer verward, rot, verdrietig, wanhopig en toch hoopvol in 1.
Een aantal maanden geleden leerde ik middels gezamelijke vrienden K kennen. K sprak een vriendin aan om te vragen wie ik was omdat ik helemaal zijn type was maar hij mij zelf niet aan durfde te spreken. Echter dacht ik hetzelfde over hem. We hebben nummers uitgewisseld en vervolgens 2 maanden lang super veel contact gehad: appen, bellen, daten. Hij wilde mij elke dag wel zien en wanneer we elkaar zagen hadden we het heel gezellig. We konden over alles praten en deelden dingen als interesses, muzieksmaak, humor etc. Van seks was er pas in een laat stadium sprake en zeker niet altijd.

K kwam echter net vers uit een relatie (hij woonde sinds een aantal weken niet meer samen) en ik had dan ook niet verwacht dat het heel snel iets zou worden. Tot en met onze laatste date hadden we het echter heel leuk samen, hij maakte zelfs een opmerking dat hij misschien wel verliefd aan het worden was.

Timing gooide echter roet in het eten. K had namelijk veel stress en dingen aan zijn hoofd en gaf ook weleens aan niet lekker in zijn vel te zitten en niet te weten wat hij met zijn leven wilde. Daarnaast zou hij binnenkort op rondreis door de USA gaan met zijn beste vriend.

Vlak voor zijn vertrek werd ons contact steeds minder. Ik heb op een gegeven moment om verduidelijking gevraagd en kreeg antwoorden als "Ik ben niet verliefd op je, er is niets tussen ons, ik ga maanden lang weg, ik kom net uit een relatie, ik ben heel lang geen vrijgezel geweest, ik weet niet wat ik wil, blijf alsjeblieft wel in contact met me". Ik gaf aan wel heel verliefd te zijn op hem en of hij 'ons' alleen voor nu wilde laten of voor altijd wilde laten varen. Hij zei dat hij niet in de toekomst kan kijken, maar dat zijn interesse die hij in het begin had niet is uitgebloeid tot een verliefdheid en dat ik het maar even moest laten.

Vanaf dat moment nam ik een gepastte afstand. K is nu een tijdje vertrokken maar laat vrijwel iedere dag nog iets van zich horen. Hoewel er geen sprake is van echt flirten, wilt hij nogsteeds alles bij mij kwijt en alles van mij weten. Wel zie ik hem soms op social media flirten met verschillende dames (niet specifiek 1).

Mijn vraag aan jullie is: wat denken jullie dat ik destijds voor hem was en nu ben? :confused:

Enerzijds lijkt de timing het voor ons verpest te hebben en lijkt het alsof hij in contact wilt blijven voor wanneer het beter schikt en nu het vrijgezelle leven wilt vefkennen. Anderzijds lijk ik juist eerder een gewone vriendin voor hem te zijn geworden. Of hebben jullie nog een ander idee? :suspect:

Als hij echt geen interesse meer heeft op romantisch gebied, heb ik namelijk liever geen contact meer met hem. Ik kan dan namelijk nooit over hem heen komen.. Tegelijkertijd wil ik ook weer niet het contact verliezen, voor het geval dat hij wel van gedachte veranderd als hij binnenkort terug is.

Long story, a lot of q's :redface: Heel erg bedankt alvast!!
<<

Anoniem221

Bericht 04 Sep 2016 21:15

Re: Wat was ik en wat ben ik ?

Volgens mij lees ik nu een langere versie van het topic dat ik vanmiddag las op het Viva-forum.

Volgens mij is dit een gevalletje 'is niet meer', op dit moment. Jullie vonden elkaar oprecht leuk, maar hij houdt de boot af. Als je geen gewone vriendschap met hem wilt, dan zou ik je aanraden hem dit aan te geven. Want volgens mij gaat hij er nu vanuit dat jullie gewoon vrienden kunnen zijn met de gedachte dat het misschien in de toekomst iets meer kan worden.
<<

ChiQ

Bericht 04 Sep 2016 22:06

Re: Wat was ik en wat ben ik ?

Ik heb dit ook in het verleden vaak gehad. Dan leken we head over heels en dan all off sudden: bekoelde het, maar bleef het een beetje een onuitgesproken iets.. Nooit van mijn kant, ik was altijd duidelijk als ik het niet zag zitten dan zette ik er een punt achter. Maar meer dan eens ben ik 'aan het lijntje' gehouden door de man in kwestie en ik heb maar één gepast advies van wat ik heb geleerd, gewoon heft in eigen hand nemen. Dit is zo zinloos. Ervaring leert mij gewoon dat een man vaak simpel is met dit soort dingen. Als hij je echt ontzettend leuk vond had hij dat eerste appje nooit gestuurd. Dus als je my two cents wil: vertel hem dat het op deze manier voor jou niet gaat werken, zo blijf je hopen op iets, je kunt niet echt verder met je leven en hij wil eigenlijk toch niet. Bespaar je de moeite meid.
<<

Anoniem282

Bericht 04 Sep 2016 22:27

Re: Wat was ik en wat ben ik ?

Wat je destijds voor hem was? Interessant.
Wat je nu voor hem bent? Niets van waarde; hooguit iemand voor achter de hand. Hij weet dat jij wel verliefd op hem bent en het is prima als hij nu met anderen wil flirten, omdat de gevoelens niet wederzijds zijn. Maar dan weet je toch genoeg? Hij zal pas bij jou terugkomen, als hij eerst verder heeft gekeken en niets 'beters' kon vinden en toch niet alleen wil zijn. Lijkt me niet echt leuk voor jou.

Wat ik nu inschat is puur gebaseerd op een verhaal op een beeldscherm. Ik zeg niet dat mijn vermoeden klopt. Helaas heb ik geen glazen bol die ik er even bij kan pakken.
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 04 Sep 2016 22:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 04 Sep 2016 22:43

Re: Wat was ik en wat ben ik ?

Het eerste wat ik dacht na het lezen van je verhaal: He's just not that into you..
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem185

Bericht 04 Sep 2016 23:45

Re: Wat was ik en wat ben ik ?

Ik denk dat hij je warm wil houden om als reserve te houden voor als hij terug komt van zijn rondreis. Om je vervolgens alsnog te laten vallen nadat hij je lang genoeg aan het lijntje heeft gehouden. Als hij echt gek op je was had hij zijn keus wel al duidelijk gemaakt.
<<

anoniem196

Bericht 06 Sep 2016 06:56

Re: Wat was ik en wat ben ik ?

Ja was leuk voor de afleiding. Hij was ineens weer alleen, en vond het fijn met jou.

Nu kan hij op reis doen en laten wat hij wil zonder zich schuldig te voelen.
En als jij contact blijft houden is het voor hem makkelijk om na zijn reis weer bij jou langs te komen.

Mijn advies; verbreek het contact.
Stel hij is echt gek op jou
Laat hem dan maar moeite doen als hij terug komt.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 06 Sep 2016 10:09

Re: Wat was ik en wat ben ik ?

Hij is heel duidelijk geweest in wat hij wil. Contact maar hij heeft ook gezegd dat hij niet verliefd op je gaat worden. Dus je kan hem niet kwalijk nemen dat hij je aan het lijntje wil houden. JIj laat dat lijntje in stand door te blijven reageren.

Dus wat wil JIJ? Jij wil hem: hij wil jou niet op die manier. Dus dan heb je (volgens mij) niet heel veel meer opties. Je kan blijven hopen en met hem blijven communiceren of, je kan gedag zeggen en dan de pijn voelen die daarbij hoort.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers