Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

<<

ChiQ

Bericht 22 Aug 2016 20:19

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

Ik ben 6 jaar getrouwd, en bijna 9 jaar samen maar ik heb nog nooit een scheet gelaten waar mijn man bij is. Niet vanwege romantiek, maar gewoon vanwege 'schaamte' mijn man heeft nog nooit een scheet gelaten waar ik bij was. Toiletbezoek is anders, daar moet je nou eenmaal ook grote boodschap doen en dat stinkt. Ik ben trouwens wel mezelf hoor, een ingehouden scheet maakt me niet minder mezelf. Maar weet niet hoe winderig jullie zijn. Als je elke 3 minuten een laat vliegen dan snap ik het wel. Vies praatje ook. Btw na een tijd samen snap ik heus wel dat dingen minder 'erg' worden maar ik zou echt niet na 6 maanden winden laten met hem naast me hoor. Jak!

Mijn kind laat trouwens wel scheten. En leuk dat ie het vindt!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 22 Aug 2016 20:37

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

7, haha

en ochtendseks is prima maar ik zoen niet 's ochtends. Daar heeft hij mee leren leven. Ik zoen pas na het ontbijt (en dat is dus na de douche en tandenpoetsbeurt ook).

Oh en ik laat scheten waar mijn vriend bij is maar als hij ze laat vind ik het vies :laughcry: .
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Aug 2016 20:52

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

Ik kan me dan weer niks voorstellen bij seks zonder te zoenen!
❤ 7 juni 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 23 Aug 2016 07:08

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

Bliss schreef:Ik kan me dan weer niks voorstellen bij seks zonder te zoenen!


Met zoenen is eigenlijk ook gewoon veel lekkerder hoor en we geven wel zoentjes, maar we gaan niet uitgebreid liggen zoenen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 23 Aug 2016 13:10

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

Ik kom toch zeker wel op 9 uit. En zijn net een jaar samen.
Midden in mn menstruatie wordt er niks gedaan, tenzij het onder de douche is. Op het eind kan t wel weer.
Ochtendadem; nu kan t 'sochtends niet vaak ivm kinderen, maar als t zou kunnen dan ga ik echt niet speciaal daarvoor mn bed uit om mn tanden te poetsn en weer terug te kruipen
alleen plassen onder de douche vind ik vies.
Ziek zijn, vind die beetje raar, hoezo dan samen ziek?
En ja puistje ook wel eens uitgeknepen hoor
En over scheten laten zal ik hier maar niks zeggen, vriend lacht zich kapot als dit gebeurt. Die is echt van zoiets ga je toch niet inhouden? Hij doet dat wel heel makkelijk bij mij (en echt niet dat hij heel de dag bezig is hoor!)

Ik denk ook niet dat dit echt met je relatie te maken heeft, maar meer als persoon
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 23 Aug 2016 13:40

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

Ik, of wij want heb het met man besproken en die dacht er hetzelfde over, scoren 10 vd 11 hahaha.
Alleen plassen onder de douche zou ik niet zo blij mee zijn, maar ik zou er nou ook weer niet van over m'n nek gaan of zo het is maar urine...
Ik ben gewoon echt niet snel vies van mijn man en hij gelukkig ook niet van mij.
Moet wel zeggen dat ik daar nooit heel moeilijk in ben geweest en sinds mijn bevalling ben ik richting hem elke vorm van onzekerheid of schaamte kwijt. Als hij dat zonder trauma doorstaan heeft overleefd hij die enkele scheet zo nu en dan ook wel hoor.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem237

Bericht 23 Aug 2016 14:55

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

Weer wordt schaamte en onzekerheid aangehaald. Het heeft niks met schaamte en onzekerheid te maken. Ik ben niet onzeker en ik schaam me nergens voor. Wat ik bij andere mensen niet doe, doe ik bij mijn man ook niet.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Aug 2016 14:57

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

Elsa schreef:
Ik denk ook niet dat dit echt met je relatie te maken heeft, maar meer als persoon

Zullen we het hier maar op houden dan.

Dit is echt zo`n kwartaal discussie. De een doet het wel, de ander niet. Klaar.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 23 Aug 2016 15:10

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

Maar Forumster, er werd eerder ook aangehaald dat het een kwestie van fatsoen zou zijn om geen scheet te laten waar je partner bij is... Dat vind ik ook nogal een uitspraak hoor. Niet dat het me verder iets doet, dan maar onfatsoenlijk hoor, maar ik vind mijn man wel echt totaal anders dan elk willekeurig ander persoon op deze wereld. We wonen samen, zijn ruim 6 jaar getrouwd en hebben straks 2 kinderen, daar horen soms ook de nasty dingen. Ik voel me bij mijn man 100% op m'n gemak en daar hoort voor mij ook bij dat ik 'ranzige' (lichamelijke) details kan bespreken zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij het vies vind, in m'n blote kont door het huis kan lopen ondanks m'n blubberbuikje vol striae en gewoon kan gaan plassen als hij onder de douche staat. Dat zijn allemaal dingen die ik bij een ander echt niet doe maar waarvan ik het bij mijn man doodnormaal vind.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 23 Aug 2016 15:20

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

En als je dat niet wilt doen is dat natuurlijk ook goed he, ieder zijn ding, maar om het min of meer als onfatsoenlijk af te schilderen vind ik echt te ver gaan.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem237

Bericht 23 Aug 2016 15:23

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

En als jij je daar goed bij voelt is dat toch goed Fiwen. Ik wilde alleen even zeggen dat het echt niks met schaamte of onzekerheid te maken heeft. :) Ik voel me goed, 100% op m'n gemak, ben mezelf en ik doe het niet, ook goed toch?
<<

Anoniem237

Bericht 23 Aug 2016 15:24

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

Oh, over dat fatsoen heb je mij niet gehoord. Denk dat Chaos dat niet zo letterlijk bedoelde. :)
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 24 Aug 2016 13:17

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

Score van 11. Ik ben niet zomaar ergens vies van bij mijn man.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem281

Bericht 24 Aug 2016 13:19

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

Ik ga even flink offtopic :D Mamsie, hoe is 't met jou en je jongens? Ik zie je niet zo heel veel meer reageren op 't forum! Je oudste gaat al naar de middelbare, toch?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 24 Aug 2016 13:33

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

Denk inderdaad ook dat het meer met vies van dingen zijn te maken heeft dan met relatiestatus of fatsoen. Als je er nuchter in staat qua poep/pies/snot/pukkels vanuit jezelf/beroep/doordat je als moeder met je kinderen ook vieze zooi meemaakt, dan ben je van die dingen van je partner ook niet snel vies

Als jij daar minder makkelijk in staat en wel de kriebels van krijgt en vies bent zul je er ook strenger in zijn wat je vies vindt en dus niet vindt kunnen bij elkaar.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 24 Aug 2016 14:06

Re: De nasty checklist voor een vertrouwde relatie...

Bazinga schreef:Ik ga even flink offtopic :D Mamsie, hoe is 't met jou en je jongens? Ik zie je niet zo heel veel meer reageren op 't forum! Je oudste gaat al naar de middelbare, toch?


Hey! Ja met ons gaat het goed hoor. Druk met van alles en nog wat dus ik reageer inderdaad niet zo veel meer. Probeer wel altijd even mee te lezen. Met de jongens gaat het super. De oudste gaat inderdaad naar de middelbareschool (whaaaaa), de middelste naar groep 7 en de jongste doet groep 2 nog een keertje. Zelf helemaal happy met mijn nieuwe baan en momenteel druk plannen aan het maken om ons huis te verbouwen.

Jij nog gefeliciteerd met jullie kleine!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers