Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij een schoonmaakster?

<<

Anoniem321

Bericht 14 Okt 2013 13:11

Re: Heb jij een schoonmaakster?

We hebben een schoonmaakster gehad toen mijn vriend en ik allebei nog 5 dagen per week werkten. Zij kwam 2 x per maand en deed dan het hele huis en zo nu en dan wat extra dingen zoals de ramen of de badkamer een grote beurt.
Nu werk ik 4 dagen per week en vind ik het niet meer nodig en doen ik het dus zelf.
Al heb ik er nog wel steeds een grondige hekel aan.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 15 Okt 2013 09:59

Re: Heb jij een schoonmaakster?

Neuh, daar is ons huis te klein voor. Elke week zijn vriend en ik er met 1,5 uur helemaal door :)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem 63

Bericht 17 Okt 2013 22:51

Re: Heb jij een schoonmaakster?

Lejow schreef:Ik zou het heel graag willen. Ik krijg het zelf gewoon niet goed voor elkaar. Maar zou niet weten waar ik een goede, betrouwbare vandaan kan halen, en vind het eigenlijk ook weer te veel geld :(


+1

Ik heb er op zich wel tijd voor, maar ik ben er gewoon niet handig in. En ik heb er een hekel aan. En we zouden het geld er wel voor hebben. Maar toch...
<<

Anoniem131

Bericht 18 Okt 2013 14:18

Re: Heb jij een schoonmaakster?

Ja, ik heb geen tijd om ook nog eens mijn huis te doen ondanks ik alleen ben.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Okt 2013 17:37

Re: Heb jij een schoonmaakster?

Nee wij kunnen het makkelijk zelf. We hebben meestal allebei vrij op vrijdag, en doen het dan samen, of eventueel op zaterdag. We doen het dan tegelijk en het kost ons dan ongeveer anderhalf uur, en als we een keer heel uitgebreid doen misschien twee uur. De was doe ik meestal tussendoor, en 1 keer in de drie weken strijk ik een uurtje ofzo.
<<

Anoniem26

Bericht 18 Okt 2013 18:47

Re: Heb jij een schoonmaakster?

Nee en die wil ik ook niet. Ik werk maar 20 uur en heb er tijd genoeg voor ook vind ik het niet erg om te doen. Verder hoef ik ook niet iemand in huis die komt helpen dat is niks voor mij.
<<

Anoniem287

Bericht 19 Okt 2013 00:16

Re: Heb jij een schoonmaakster?

Nee, ik moet er niet aan denken dat een vreemde door mijn huis gaat. Voor mijn gevoel is het huis dan viezer dan voor ze kwam, omdat ik het vies vind als vreemden aan mijn spullen komen. Maar ja, ik ben dan ook een uitzondering geloof ik.
<<

Anoniem83

Bericht 19 Okt 2013 00:24

Re: Heb jij een schoonmaakster?

Aan boord niet maar thuis wel, ik heb geen zin onmin die schaarse tijd dat ik thuis ben ook nog heel mijn huis te gaan cleanen. Ze krijgt 10 euro per uur. En ze komt meestal in de week voordat ik naar huis ga even een uurtje of 3 denk ik. Als ik dan thuiskom heb ik een heerlijk schoon huis.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers