Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ideeën voor iets leuks tijdens het huwelijksfeest / cadeau

<<

Anoniem176

Bericht 29 Jul 2016 08:25

Ideeën voor iets leuks tijdens het huwelijksfeest / cadeau

Mijn broer en schoonzus gaan binnenkort trouwen.
We zijn met de familie en vrienden op zoek naar iets leuks ( vooral niet afgezaagd) voor tijdens het feest of eventueel tijdens het diner.

Ook ben ik op zoek naar een leuk idee voor het cadeau waar geld in verwerkt wordt, misschien met een link naar de huwelijksreis naar New York?
<<

Anoniem313

Bericht 29 Jul 2016 08:40

Re: Ideeën voor iets leuks tijdens het huwelijksfeest / cad

Een ABC'tje! Als ik ooit word uitgenodigd op een bruiloft waar stukjes zijn toegestaan dan doe ik een ABC. 'De A is van aardig en dat zijn jullie zeker. De B is van bier en dat drinkt Henk uit een beker' - enzovoort.

Qua cadeau idee: afhankelijk van je budget, iets in Hotel New York in Rotterdam? Je kunt er overnachten natuurlijk, maar ook een borrel drinken, lunchen, een schaal fruits de mer eten, ontbjten, of cocktails drinken in de basement bar.Ze hebben ook cadeaubonnen zie ik.
http://www.hotelnewyork.nl/
<<

Anoniem176

Bericht 29 Jul 2016 08:43

Re: Ideeën voor iets leuks tijdens het huwelijksfeest / cad

Een ABC is ons verboden hahaha.

Dankje voor de tip , zal de link eens bekijken.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Jul 2016 08:59

Re: Ideeën voor iets leuks tijdens het huwelijksfeest / cad

Voor het geld kan je misschien een koffertje maken en daarin plaatjes plakken van New York en het geld vouwen in vliegtuigjes die er dan in zitten of andere vouwwerkjes.

Voor het feest kan je misschien iets van een tijdschrift maken met verhalen over hun. Een beetje passend bij het soort tijdschrift. Zo heb ik 2x een quest gemaakt met daarin foute verhalen en advertenties en daarin een verslag van het vrijgezellenfeest. Deze kan je tijdens het feest een paar in de zaal leggen en zorgen dat het bruidspaar er eentje thuis heeft, heel.
Als je echt iets wil doen kan je misschien een spel van de lama's pakken. Het date spel en dan op de bordjes typische dingen van het bruidspaar op zetten.
Wat ook geweldig was bij mijn middelste zus. De vriendengroep had een liedje geschreven en herschreven. MIjn zus kreeg vooraf de meest schunnige versie, maar een nettere versie werd gezongen. Maar het gezegd van mijn zus toen ze de tekst op papier was staan was onbetaalbaar.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 29 Jul 2016 09:33

Re: Ideeën voor iets leuks tijdens het huwelijksfeest / cad

Het kost wat orgamisatie, maar wij hebben een keer een lipdub gemaakt voor het bruidspaar, was echt heel leuk geworden. Op de bruiloft laat je alleen een filmpje zien, is ook niet zo'n gedoe qua oganisatie.

Andere keer hebben we een lijstje gemaakt van memorabele momenten uit het leven van het bruidspaar en elk stel uit de vriendengroep heeft een paar van die momenten nagemaakt in een paar foto's/sheets. Powerpoint van gemaakt, muziekje eronder en we haddn ook een hee leuk iets voor op de bruiloft.

Ander idee en erg interactief: een quiz! Moet er wel internet aanwezig zijn, via getkahoot.com kun je een quiz maken met multiple choice vragen, je kan er foto's en filmpjes bij toevoegen enzo. Gasten kunnen met hun mobiel inloggen en de quiz meespelen. Dit is eigenlijk voor in de klas, maar ik heb het al vaker bij andere gelegenheden gezien. Het is in het engels (maar je kan de quiz gewoon in het nederlands maken), maar het wijst zich vanzelf, erg makkelijk te maken.

Voor het cadeau heb ik minder inspiratie, geld geven blijft een beetje saai ;) ik knutsel meestal een leuke verpakking, maar that's it. Misschien kun je alvast dollars geven?
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem176

Bericht 29 Jul 2016 16:04

Re: Ideeën voor iets leuks tijdens het huwelijksfeest / cad

Dat is ook wel een tof idee , een paar dollars in het cadeautje verwerken!

Ik ga de andere tips eens in de groep gooien , ben benieuwd wat we er van gaan maken;)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Jul 2016 17:54

Re: Ideeën voor iets leuks tijdens het huwelijksfeest / cad

Haha Niekske Kahoot is ook wel eens in mijn training gebruikt!
Let's discover the world together.
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 01 Aug 2016 08:50

Re: Ideeën voor iets leuks tijdens het huwelijksfeest / cad

wij hadden laatst een bord met sleutels gemaakt aan iedere sleutel hing een kaartje met een persoonlijke gelukswens
en 1 sleutel paste op het schatkistje wat gevuld was met kleingeld.
<<

Anoniem176

Bericht 01 Aug 2016 09:23

Re: Ideeën voor iets leuks tijdens het huwelijksfeest / cad

Ook leuk miss piggy!
<<

Anoniem273

Bericht 01 Aug 2016 23:41

Re: Ideeën voor iets leuks tijdens het huwelijksfeest / cad

Ik heb van tevoren een film gemaakt, een soort documentaire waarbij de naaste familieleden (gezin) allerlei lieve en leuke herinneringen vertelden over het bruidspaar. Ik had ze van tevoren vragen gegeven waarvan ik graag wilde dat ze daarover iets zouden vertellen. Bijv. herinneringen aan het bruidspaar, hoe ze elkaar ontmoet hadden, grappige anekdotes van het bruidspaar als kind/als broer/als zus, hoe de droombruiloft van m'n schoonzus eruit zag toen ze klein was,etc.
Tussendoor had ik foto's gemonteerd en filmpjes van vroeger, passend bij de verhalen. En mooie foto's van onze overleden vader en opa's en oma's, toch een beetje gevoelige snaar. En als intro had ik het stukje van Alles is Liefde over Sinterklaas, met allerlei Sinterklaas foto's van vroeger erbij, de aftiteling was Bløf met 'Alles is Liefde' met allerlei lieve foto's van ons met het bruidspaar. Op de dag zelf heb ik de film afgespeeld. Was echt heel leuk geworden en m'n broer en schoonzus waren helemaal ontroerd. Gelukkig ook genoeg grappige stukjes erbij :)
Op het laatst trouwens de bloopers :smile:
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Aug 2016 11:56

Re: Ideeën voor iets leuks tijdens het huwelijksfeest / cad

Wij hadden ook zoiets als azi gemaakt.

Ik zou trouwens tijdens of na het diner doen en niet op het feest zelf.
2014 2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 02 Aug 2016 12:32

Re: Ideeën voor iets leuks tijdens het huwelijksfeest / cad

bosjesvrouw schreef:
Ik zou trouwens tijdens of na het diner doen en niet op het feest zelf.

Dat regelt de ceremoniemeester toch meestal, wanneer de beste tijd is voor 'stukjes'?
Wij kregen op onze bruiloft een heel mooi tijdschrift van alle daggasten, dat vond ik ook echt heel leuk. Allemaal persoonlijke verhaaltjes, oude foto's, zelfgemaakte puzzels etc.

♥♥
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 02 Aug 2016 15:54

Re: Ideeën voor iets leuks tijdens het huwelijksfeest / cad

Wij hebben eens een 'Ron's Honeymoon quiz' gemaakt, met uiteraard als intro het echte liedje van de Honeymoonquiz. Ook nog op dat lied een gepersonaliseerd lied gemaakt. Mijn neef was de presentator, we hadden drie koppels (waaronder het bruidspaar) als kandidaten. Alle vragen waren gebaseerd op leuke anekdotes over het bruidspaar. Alles is in elkaar gezet met veel humor tussendoor, daar zijn mijn neven goed in. Ik houd persoonlijk niet zo erg van stukjes e.d., maar dit was wel erg leuk!

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers