Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen topics

<<

Burgemeester Julia

Bericht 17 Okt 2013 11:26

Re: Goedemorgen topics

Oké ik snap 'em. Nee, op het oude forum werkte het anders. Daar werd automatisch een nieuw topic geopend en dat bestond dan al meteen uit iets van 8 pagina's. Zoals jij het beschrijft was het niet in elk geval.
<<

Anoniem12

Bericht 17 Okt 2013 11:27

Re: Goedemorgen topics

Burgemeester Julia schreef:Oké ik snap 'em. Nee, op het oude forum werkte het anders. Daar werd automatisch een nieuw topic geopend en dat bestond dan al meteen uit iets van 8 pagina's. Zoals jij het beschrijft was het niet in elk geval.

Ohja, dat was het inderdaad. En dan stond er ook niet duidelijk dat het een nieuw deel was toch? Dan was het gewoon hetzelfde topic met 8 pagina`s uit het 'oude' en dan kon je zo verder typen.
<<

Anoniem12

Bericht 17 Okt 2013 11:28

Re: Goedemorgen topics

Oh en het is voor de zwangeren en mama`s dan ook leuk om te zien hoeveel topics ze al volgepraat hebben enzo. Ik vind het wel wat saamhorigheidsgevoel opleveren, haha!
<<

Burgemeester Bo

Bericht 17 Okt 2013 11:28

Re: Goedemorgen topics

Ik begin door je, inmiddels niet meer, laatste post te begrijpen wat je bedoelt, Rush. Ik ga morgen eens even kijken of FOK.

Op het vorige forum stond inderdaad niet duidelijk dat het een nieuw deel was. Volgens mij stond in het oude deel dan wel automatisch een link naar het nieuwe deel in de laatste post. Of regelden de Burgemeesters dat destijds?
<<

Burgemeester Julia

Bericht 17 Okt 2013 11:31

Re: Goedemorgen topics

Rush, ja, zo ging dat inderdaad.

Bo, nee, dat gebeurde automatisch.

Ik zal eens kijken of ik zo'n soort optie kan vinden.
<<

Anoniem12

Bericht 17 Okt 2013 11:32

Re: Goedemorgen topics

Ja, het is misschien wat ingewikkeld als je het nooit gezien hebt haha.
<<

Burgemeester Bo

Bericht 18 Okt 2013 13:46

Re: Goedemorgen topics

Ik heb even zitten kijken. Als ik het goed begrijp, staat er een tekentje naast een topic als 'The Voice of Holland' en als je op dat tekentje klikt, dan krijg je alle topics te zien die daarmee te maken hebben. Kun je dan zelf een nieuw topic aanmaken in die reeks? Dan lijkt het een beetje op een pijler in een pijler eigenlijk. Of zie ik dat verkeerd? Alleen is er altijd maar één topic tegelijk geopend.
<<

Anoniem12

Bericht 18 Okt 2013 14:22

Re: Goedemorgen topics

Burgemeester Bo schreef:Ik heb even zitten kijken. Als ik het goed begrijp, staat er een tekentje naast een topic als 'The Voice of Holland' en als je op dat tekentje klikt, dan krijg je alle topics te zien die daarmee te maken hebben. Kun je dan zelf een nieuw topic aanmaken in die reeks? Dan lijkt het een beetje op een pijler in een pijler eigenlijk. Of zie ik dat verkeerd? Alleen is er altijd maar één topic tegelijk geopend.

Hmmm, nee. Ik zal wel even een voorbeeld erbij pakken.

http://forum.fok.nl/topic/2031949

Dit is het Expeditie Robinson topic. In de topictitel zie je dat ze toe zijn aan #17, er zijn dus 16 topics over Expeditie Robinson al volgekletst. Als je in zo`n topic een bericht plaatst en je bent bijna aan de laatste reactie toe, dan staat er 'nog 5 posts tot dit topic gesloten wordt'. Na die 5 posts komt er een knop 'open een nieuw deel' in beeld en zo wordt deel #19 geboren. Als je op dat tekentje kliks zie je alle topics van 1 reeks.
Er kan dus pas een nieuw deel geopend worden als het oude deel vol is. Je kan niet zomaar een nieuw deel openen. Dus een pijler in een pijler, nee. Gewoon een onderwerp in 1 pijler wat uit meer delen bestaat zodat het overzichtelijk blijft.
<<

Burgemeester Bo

Bericht 18 Okt 2013 14:58

Re: Goedemorgen topics

Wat fijn dat je net de pagina kiest met een gifje van hoe Geraldine een worst eet :nerd:, haha.

Elk topic heeft dan dus maar dertien pagina's. Is dat niet weinig? En kiest degene die op 'volgend topic openen' klikt dan de nieuwe titel? Want elk nummer heeft een andere naam.

Ik snap wel dat je misschien alle goedemorgentopics samen zou willen, maar waarom dan elke keer na dertien pagina een nieuwe? Dat is me nog niet helemaal duidelijk!

Verder heb ik ook even zitten kijken, maar ik denk ook dat het iets is wat geprogrammeerd moet worden, dus zomaar nu veranderen gaat denk ik niet lukken. Het is voor nu in elk geval handig als we allemaal weten wat het precies is.
<<

Anoniem12

Bericht 18 Okt 2013 15:04

Re: Goedemorgen topics

Degene die op 'volgend topic openen' klikt KAN het nieuwe deel een nieuwe naam geven. Op Fok! is dat inderdaad normaal, maar dat hoeft natuurlijk niet. En ik zeg ook niet dat het exact hetzelfde moet zijn. Fok heeft 13 pagina`s. Misschien willen jullie 25, of 30. I don't know. Waarom zij de keuze voor 13 pagina`s hebben gemaakt weet ik natuurlijk ook niet haha.

Het lijkt me gewoon handig met grote kletstopics (algemene, mama`s, zwangeren), maar ook over TV-series, hobby topics, namentopics, facebook topics en bijvoorbeeld budget topics. Het is toch handig als een nieuw iemand zo even die topics door kan gaan, dat het allemaal aan elkaar vast zit en niet met de zoekfunctie je best hoeft te doen om iets te weten te komen over 'budget'.

Nouja. Ik hou er gewoon van haha. Maar dat was al wel duidelijk geloof ik.
<<

Burgemeester Bo

Bericht 18 Okt 2013 15:09

Re: Goedemorgen topics

Bedankt voor je informatie in elk geval, het is mij nu in ieder geval duidelijk wat het is :thumbup:.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers