Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Jul 2016 22:50

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

June schreef::thumbup: Ik heb je lijst inderdaad al een keer bewonderd. Misschien vinden ze dat wel een leuke uitdaging?


Haha, ja dan zeg ik gewoon: Hoi ik wil graag een verrassingsreis naar Rome of Madrid. Nou succes, surprise me! :thumbup:
<<

anoniem213

Bericht 05 Jul 2016 22:52

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ooooh Rome en Madrid zijn wel allebei top :heart:. Maar ik snap je punt!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 10 Jul 2016 20:34

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Toet, waar ben je uiteindelijk terecht gekomen? Hoe is het bevallen?

Ik zit heel erg na te denken om dit ook te doen. Het speelt al veel langer door mijn hoofd om het te doen. Dit lijkt me het moment. Ik zit midden in een verhuizing omdat de relatie met mijn vriend is verbroken. Ik verwacht eind deze maand echt over te kunnen. Het lijkt me heerlijk om eind augustus even een paar dagen weg te gaan. Ik vind het leuk om me te laten verrassen (ook al weet ik niet of ik me kan inhouden als ik die code thuis heb haha), maar heb op dit moment geen energie over om iets te regelen. Het is in Europa nog wel lekker weer dan, dus dat vind ik ook wel lekker.

Wil dan de citytrip variant doen denk ik, voor vier dagen. Je vliegt na 16:00u terug dus dat is ook wel lekker. Dan heb je nog wel wat aan je laatste dag. Er zijn wel een paar steden waar ik niet heen hoef, maar dat kan ik mooi aangeven. Ik ga morgen eens kijken op mijn werk of ik vrij kan regelen voor de data die ik voor ogen heb en dan ga ik het denk ik gewoon doen!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 11 Jul 2016 15:38

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ik ben in Milaan geweest! Het is goed bevallen, vliegtijden waren prima en het hostel was leuk. Milaan was oersaai dus dat is een beetje jammer maar srprs.me zou ik zo nog een keer doen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 11 Jul 2016 15:59

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Haha ik vond Milaan ook niet leuk, maar tof dat het goed bevallen is!
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem224

Bericht 11 Jul 2016 21:26

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Winegum schreef:Toet, waar ben je uiteindelijk terecht gekomen? Hoe is het bevallen?

Ik zit heel erg na te denken om dit ook te doen. Het speelt al veel langer door mijn hoofd om het te doen. Dit lijkt me het moment. Ik zit midden in een verhuizing omdat de relatie met mijn vriend is verbroken. Ik verwacht eind deze maand echt over te kunnen. Het lijkt me heerlijk om eind augustus even een paar dagen weg te gaan. Ik vind het leuk om me te laten verrassen (ook al weet ik niet of ik me kan inhouden als ik die code thuis heb haha), maar heb op dit moment geen energie over om iets te regelen. Het is in Europa nog wel lekker weer dan, dus dat vind ik ook wel lekker.

Wil dan de citytrip variant doen denk ik, voor vier dagen. Je vliegt na 16:00u terug dus dat is ook wel lekker. Dan heb je nog wel wat aan je laatste dag. Er zijn wel een paar steden waar ik niet heen hoef, maar dat kan ik mooi aangeven. Ik ga morgen eens kijken op mijn werk of ik vrij kan regelen voor de data die ik voor ogen heb en dan ga ik het denk ik gewoon doen!


Ik zie alleen maar redenen om lekker te boeken, Winegum!

Toet, fijn dat het goed bevallen is! srprs.me dan :wink:
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 15 Jul 2016 17:19

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Inmiddels heb ik inderdaad geboekt ja! Ik ben heel benieuwd waar ik terecht kom.
Balen dat Milaan tegen viel, Toet. Ik vond Milaan ook niks aan. Heb daarom bij sprs me aangegeven dat ik niet naar Barcelona (al een aantal x geweest, waaronder afgelopen oktober) en Milaan wil.

Ik ben zeer benieuwd waar ze me naar toe sturen.
<<

anoniem224

Bericht 16 Jul 2016 00:41

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Spannend Winegum! Wanneer ga je?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 16 Jul 2016 19:56

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Leuk Winegum!

Ik heb van iemand een kortingsbon van € 20,- gekregen.
Denk dat ik die maar even ga verzilveren, omdat ik toch al een keer bij srprs.me wilde boeken.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 18 Jul 2016 15:04

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ik ga eind volgende maand, MN. Kan niet wachten!

Die 20 euro kortingsbon is erg leuk, scheelt toch weer, Chava. Ik heb gewoon de voor mij goedkoopste optie gepakt, want het maakte mij niet zoveel uit op welke dag ik in de week zou gaan. Met die kortingsbon erbij werd het helemaal een voor mij prima prijs.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 19 Aug 2016 15:52

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Iemand nog onlangs weg geweest met sprs.me?
Ik vertrek eind van de maand. Ik begin het nu wel spannend te vinden waar ik naar toe ga.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 19 Aug 2016 20:57

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Niet zelf gedaan maar vorige week kwam ik wel berichtje op FB tegen van meiden die via srprs.me in Gdansk waren. Die vonden het een superleuke stad. En is ook zo want ik kom er zelf net ook vandaan.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 19 Aug 2016 21:04

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ik zag op Facebook toevallig een reis voorbijkomen. Dit koppel maakte een rondreis van Katowice in Polen naar Boedapest, Hongarije. Dat zag er best gaaf uit, met bijzondere plekken om te overnachten. Vooraf leek het me niet zo interessant, maar met dit soort bestemmingen is het een stuk aantrekkelijker. Ik houd wel van vakanties die niet zo standaard zijn.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 20 Aug 2016 08:00

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Lijkt mij ook leuk, van die plaatsen waar je niet zo snel zelf naar toe zou gaan in eerste instantie. Dat is ook wel origineel En de kans is ook wat groter dat je er niet bent geweest.
Volgens mij zou je dat best met hen kunnen bespreken, Skyler, dat ze zoiets voor je gaan regelen.
<<

lila

Noob

Berichten: 14

Geregistreerd: 05 Jan 2014 18:17

Bericht 21 Jun 2017 21:07

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Even een oud topic naar boven gehaald want ik wil een vakantie met srprs me boeken. Ben extra enthousiast geworden na jullie verhalen dus nu moet het er ook echt van komen na lang twijfelen!
Nu las ik over kortingscodes, heeft iemand er toevallig nog eentje voor me?
it's true that money doesn't buy happiness but it does buy chocolate which is kind of the same thing
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:20

Bericht 21 Jun 2017 21:45

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ja hoor! Stuur je naam en mail maar en ik vul ze in waardoor je korting krijgt :) Je moet dan wel binnen 30 dagen boeken, niet dat je denkt ik heb nog maanden :wink:
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 22 Jun 2017 04:49

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ik heb ook nog kortingscodes weg te geven :)
To travel is to live
Mijn instagram
<<

lila

Noob

Berichten: 14

Geregistreerd: 05 Jan 2014 18:17

Bericht 22 Jun 2017 06:25

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Kiwi schreef:Ja hoor! Stuur je naam en mail maar en ik vul ze in waardoor je korting krijgt :) Je moet dan wel binnen 30 dagen boeken, niet dat je denkt ik heb nog maanden :wink:


Ik heb je een bericht gestuurd! Die 30 dagen is een goede stok achter de deur om niet te lang te twijfelen haha!

Ik wil de solo together boeken, iemand dat al eens gedaan?
it's true that money doesn't buy happiness but it does buy chocolate which is kind of the same thing
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 10 Jan 2018 16:56

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Is er iemand onlangs nog via srprs.me op vakantie geweest?

Ik ga over twee maanden vier dagen op citytrip met een vriendin. Ben erg benieuwd waar ik deze keer terecht kom :)
<<

anoniem224

Bericht 17 Jan 2018 19:54

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ik zag dit topic weer, ben toch weer gaan kijken. De Solo Together trekt me nog steeds, en ik ben inmiddels 2x alleen op vakantie geweest dus wil dit ook eens echt doen nu. Net verlof aangevraagd, als het goedgekeurd wordt ga ik boeken!

Winegum, ik ben benieuwd waar je heen mag!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jan 2018 20:01

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Wat tof MN! Heel benieuwd waar je terecht zou komen.
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 17 Jan 2018 20:28

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Leuk, MN!

Ik zit eraan te denken om City Worldwide te boeken. Moet ik alleen wel snel beslissen, aangezien het het thema van de maand is.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

anoniem224

Bericht 17 Jan 2018 20:35

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ja ik ben ook benieuwd!

Chava die lijkt me ook erg tof! Ben benieuwd wat je beslist.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 23 Jan 2018 09:37

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Leuk, MN! Is je vakantie al goedgekeurd? Ben heel benieuwd hoe dat zal bevallen in zo'n groep.

Die City Worldwide wilde ik eigenlijk ook doen, Chava. Maar ik vind hem te duur voor in m'n eentje. Maar het idee sreekt me wel heel erg aan!
Ga je hem nog boeken?
<<

Timothy.Rietmans

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 26 Jan 2018 12:05

Bericht 26 Jan 2018 12:26

Surprise me

Omdat vrienden/vriendinnen etcetera altijd zo moeilijk doen (geen geld/tijd/zin) besloten om zelf maar op reis te gaan. Ik heb een bepaald soort trip geboekt genaamd 'Solo Together'. Dus ik ga alleen, maar wel met een groep die ook allemaal alleen hebben geboekt. Niemand kent elkaar dus van tevoren. :smile:

Bestemming: wordt geregeld door sprs.me. Iemand toevallig al ervaring hiermee? Ben heel benieuwd.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers