Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 31 Mei 2016 11:05

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Just de broke variant is leuk alleen, omdat je in een hostel slaapt! Enne sowieso is het leuk om alleen te gaan. Lekker je eigen ding doen. En het is maar kort dus je bent niet weken op jezelf aangewezen ;-)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 31 Mei 2016 11:44

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Wat houdt je tegen om alleen te gaan Meneer Nilsson?
Ik ga deze keer samen met twee vriendinnen trouwens, maar ik vind alleen gaan juist ook heel chill. Zeker bij de broke variant zit je toch in een leuke stad en in een hostel. Wat Sawadee zegt dus ;)
<<

anoniem224

Bericht 31 Mei 2016 15:10

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Omdat ik het nog nooit heb gedaan haha. Maar misschien is dat juist een reden om het wel te doen. :) Ik hoef inderdaad niet meteen weken weg.
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 18:00

Bericht 31 Mei 2016 16:25

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Meneer Nilsson schreef:Wat een succesverhaal Bloom! Ik ben nog steeds heel erg aan het twijfelen, vooral omdat ik alleen zou moeten omdat ik niemand mee krijg.

Misschien is deze variant dan iets voor je :wink: https://srprs.me/solo-together
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 31 Mei 2016 16:32

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Meneer Nilsson schreef:Omdat ik het nog nooit heb gedaan haha. Maar misschien is dat juist een reden om het wel te doen. :) Ik hoef inderdaad niet meteen weken weg.


Dáárom moet je het juist doen! :smile: Je ontmoet terplekke altijd anderen, dus je hoeft niet eens echt alleen te zijn als je niet wilt.
Het is echt heerlijk om alleen te gaan, even met niks en niemand rekening houden.
<<

anoniem224

Bericht 31 Mei 2016 16:54

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Vajen schreef:
Meneer Nilsson schreef:Wat een succesverhaal Bloom! Ik ben nog steeds heel erg aan het twijfelen, vooral omdat ik alleen zou moeten omdat ik niemand mee krijg.

Misschien is deze variant dan iets voor je :wink: https://srprs.me/solo-together

Ja deze had ik inderdaad wel in gedachten. :wink:
<<

anoniem224

Bericht 31 Mei 2016 16:55

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Sawadee schreef:
Meneer Nilsson schreef:Omdat ik het nog nooit heb gedaan haha. Maar misschien is dat juist een reden om het wel te doen. :) Ik hoef inderdaad niet meteen weken weg.


Dáárom moet je het juist doen! :smile: Je ontmoet terplekke altijd anderen, dus je hoeft niet eens echt alleen te zijn als je niet wilt.
Het is echt heerlijk om alleen te gaan, even met niks en niemand rekening houden.


Je hebt ook gelijk hoor. Ik kan ook doen en laten wat ik wil natuurlijk. En die rust zou ik ook goed kunnen gebruiken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Mei 2016 17:07

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ja, is een aanrader hoor, alleen op vakantie! Gewoon doen.
❤ 7 juni 2018
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:20

Bericht 31 Mei 2016 18:28

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Gewoon doen idd! En ik heb nog een kortingscode van €20 voor je, met je even je naam en mail pb'en :wink:
<<

anoniem224

Bericht 31 Mei 2016 20:48

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ik heb je een PM gestuurd Kiwi.

Ik ben ook aan het kijken voor andere stedentrips voor mezelf, heb iets gevonden voor naar Barcelona, €254 hotel + vlucht, is dat duur? Ik heb daar echt geen verstand van.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 31 Mei 2016 20:52

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ik zou als je alleen gaat, juist niet in een hotel gaan zitten. Of je moet echt perse een eigen badkamer willen hebben etc. Maar een hostel maakt het juist zo leuk!

Ik vind het overigens vrij prijzig, maar ligt aan het hotel en hoeveel nachten natuurlijk.
<<

anoniem224

Bericht 31 Mei 2016 20:54

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Het is ook een hostel, verkeerd getypt. Is voor 5 nachten.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 31 Mei 2016 21:00

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Voor 5 nachten is het wel redelijk denk ik,Is het een gecombineerde reis? Of los geboekt? Gemiddeld kost een hostel in Barcalona 15 euro per nacht zie ik, dus je ticket zou dan 175 euro zijn. Vind ik persoonlijk nog wel erg veel geld, maar je gaat natuurlijk nu richting het hoogseizoen. Als je een hostel boekt, zou ik wel echt even kijken of het in het centrum zit, en hoe populair het hostel is. Straks zit je in een verlaten hostel buiten het centrum ;)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 31 Mei 2016 23:21

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ik was precies hetzelfde kwijt voor Barcelona vorig jaar april. Ik had wel los geboekt. Welk hostel zit je?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 05 Jul 2016 11:08

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Joeeee ik ga morgen! Zin in! Het is vet spannend, ik weet gewoon niet waar ik over 24 uur ben. Het weer is morgen 32 graden en zon, in de loop van het weekend wat bewolking en regen maar temperatuur blijft hetzelfde. Ik denk Milaan.
Al meer meisjes die hebben geboekt?
<<

anoniem213

Bericht 05 Jul 2016 11:14

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Leuk Toet!

Bologna of Pisa kan ook :angel:.

Veel plezier in elk geval! Kom je daarna hier verslag uitbrengen?
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 05 Jul 2016 14:31

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Veel plezier! Ben erg benieuwd waar je terecht komt! Ik wil het ook een keer gaan doen. Hou wel van verrassingen. Vroeger toen ik met mijn ouders op vakantie gingen wisten we ook nooit precies waar we uit zouden komen. Alleen het land wisten. Waren altijd avontuurlijke vakanties.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Jul 2016 16:20

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Het lijkt mij op zich best leuk, maar ik zou het nooit boeken. Ik ben bijna overal in Europa al geweest qua landen, en ook al wel in de meeste grote/belangrijke steden, dus de kans dat ik ergens zou komen waar ik al geweest ben is mij te groot. En voor verre reizen buiten Europa kies ik sowieso liever zelf.
<<

anoniem213

Bericht 05 Jul 2016 16:24

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Mizz_S schreef:Het lijkt mij op zich best leuk, maar ik zou het nooit boeken. Ik ben bijna overal in Europa al geweest qua landen, en ook al wel in de meeste grote/belangrijke steden, dus de kans dat ik ergens zou komen waar ik al geweest ben is mij te groot. En voor verre reizen buiten Europa kies ik sowieso liever zelf.

Je kunt ook aangeven waar je al eens bent geweest, maar misschien dat ze jouw lijst dan te lang vinden. Volgens mij kun je veel wel overleggen. Alleen is het dan natuurlijk de vraag of er nog wel een plek is die jij wil zien!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Jul 2016 16:57

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Ik denk dat ze mijn lijst te lang vinden. :angel: Zie topic waar ben je geweest, haha. :razz:
<<

anoniem213

Bericht 05 Jul 2016 17:00

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

:thumbup: Ik heb je lijst inderdaad al een keer bewonderd. Misschien vinden ze dat wel een leuke uitdaging?
<<

anoniem224

Bericht 05 Jul 2016 17:31

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Spannend Toet, de vooruitzichten qua weer zijn in ieder geval goed. Veel plezier alvast!

Ik heb uiteindelijk toch een andere vakantie geboekt, maar ik blijf dit zeker voor een andere keer in gedachten houden. Blijf het een geweldig iets vinden.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Jul 2016 21:06

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Maar Mizz_S, het kan toch ook heel leuk zijn om een stad een tweede keer te bezoeken? Ik kom daar vaak niet aan toe, omdat er nog zo veel andere steden op mijn bucket list staan, maar eigenlijk vind ik de tweede keer veel relaxter. Alle hotspots heb je dan al gezien en een stedentrip krijgt dan een heel andere dimensie.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Jul 2016 21:07

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

En Toet, heel veel plezier en ik ben erg benieuwd waar je heen gaat! Lijkt mij ook nog wel eens wat, al zou ik dan niet per se in een hostel hoeven eigenlijk. Ik word oud.
❤ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Jul 2016 22:47

Re: Op vakantie via srprs.me, iemand dit al eens gedaan?

Bliss schreef:Maar Mizz_S, het kan toch ook heel leuk zijn om een stad een tweede keer te bezoeken? Ik kom daar vaak niet aan toe, omdat er nog zo veel andere steden op mijn bucket list staan, maar eigenlijk vind ik de tweede keer veel relaxter. Alle hotspots heb je dan al gezien en een stedentrip krijgt dan een heel andere dimensie.


Dat kan ook leuk zijn ja. Maar de meeste steden die ik leuk genoeg vond om een tweede keer te bezoeken, daar ben ik meestal al een tweede keer (of soms zelfs derde keer) geweest haha. En sommige steden vond ik heel leuk om een keer geweest te zijn, maar hoef ik niet per se nog een keer te zien. Dat vind ik dan zonde, dan ga ik liever naar iets nieuws.
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 05 Jul 2016 22:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers