Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer vind jij je partner woest aantrekkelijk?

<<

Anoniem221

Bericht 04 Jun 2016 00:57

Re: Wanneer vind jij je partner woest aantrekkelijk?

Ik vind hem woest aantrekkelijk als hij weer eens in een (kwaai jongens) bui is waar hij me deelgenoot van maakt door middel van een knipoog. Of als hij me oppept als ik het even moeilijk heb.
<<

Anoniem168

Bericht 07 Jun 2016 23:53

Re: Wanneer vind jij je partner woest aantrekkelijk?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem168 op 29 Aug 2016 19:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 08 Jun 2016 15:10

Re: Wanneer vind jij je partner woest aantrekkelijk?

Als hij zich uitrekt in de douche en ik sta er (nog) niet bij. Oh man! Dan wil ik hem het liefst bespringen!!
30-04-2017
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 08 Jun 2016 15:31

Re: Wanneer vind jij je partner woest aantrekkelijk?

Als hij boos/gepikeerd is. Ik weet niet waarom, maar hij kijkt en doet dan iets waardoor ik hem het liefst gelijk zou bespringen. Niet als hij boos op mij is natuurlijk :wink:
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 08 Jun 2016 15:32

Re: Wanneer vind jij je partner woest aantrekkelijk?

Marsy31 schreef:als hij onder de douche vandaan komt en zich net helemaal heeft drooggemaakt maar zijn borsthaartjes nog net een beetje nat zijn :)

Oeh ja en ook als z'n haren dan nog beetje nat zijn en zo nonchalant zit :love:
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 10 Jun 2016 12:08

Re: Wanneer vind jij je partner woest aantrekkelijk?

Wanneer hij net uit de douche komt.
Wanneer hij erg geconcentreerd bezig is, en niet in de gaten heeft dat ik toekijk.
En speciale ondeugende blik.
Wanneer hij aan het ravotten is met de kinderen.
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers