Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dakkapel

<<

Anoniem255

Bericht 31 Mei 2016 21:08

Dakkapel

Toevallig iemand ervaring met DakExact en/of van Grinscen Dakkapellen?

Wat hebben jullie gedaan n.a.v. de offerte? Gewoon akkoord gegaan of nog onderhandeld?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 31 Mei 2016 21:24

Re: Dakkapel

Wij hebben bij ons nieuwbouwhuis de dakkapel er later op laten zetten. Hebben wel wat offertes opgevraagd die uiteindelijk alle aal rond dezelde prijs uitkwamen. Dakkapel die we nu hebben was wel iets duurder (maar stukken goedkoper dan als we het als meerwerk bij de bouw hadden laten doen!) maar met die timmerman waren al viavia goede ervaringen dus mee die gekozen .
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem336

Bericht 01 Jun 2016 13:50

Re: Dakkapel

Geen ervaring, maar gaan jullie het huis uit de verkoop halen en (eerst) verbouwen?
<<

Anoniem255

Bericht 04 Jun 2016 15:03

Re: Dakkapel

@ Elja: Ja, waarschijnlijk wel. Het staat nu anderhalf jaar te koop en maar 1 (niet serieuze) kijker gehad.
Ondanks dat de makelaar in het begin razend enthousiast was, zegt hij nu dat we flink in prijs moeten zakken willen we het verkopen. Dat zal wel, maar hij wist (en weet) dat we dat niet gaan doen. We willen niet met 15.000/20.000 schuld daar weg. Dat geld kan ik beter voor andere dingen gebruiken. Zoals een dakkapel ;)
Wie was jij voorheen?'

@ Helix: dank je wel. Ja, wij hebben ook zitten twijfelen om het bij/via een bekende timmerman te laten doen maar hij besteed tegenwoordig veel werk uit en we waren in het verleden niet over alles even tevreden, helaas.
<<

anoniem203

Bericht 04 Jun 2016 19:33

Re: Dakkapel

Maar Mien. Wat is nu belangrijker? Geld uitgeven aan een huis waar je niet gelukkig in bent of 15.000-20.000 aan spaargeld inleveren en verhuizen naar een huis en buurt waar je wel gelukkig gaat worden én ws ook blijft wonen tot je oud en bejaard bent? Ik zou er nog eens goed over nadenken hoor..

Dit is trouwens niet rot bedoeld of wat dan ook maar ik weet hoe het voelt en ik weet ook dat je erg graag wilt verhuizen. En hier telde echt het laatste in ons geval en we hebben er echt geen spijt van gehad.
<<

Anoniem255

Bericht 06 Jun 2016 14:27

Re: Dakkapel

Omdat, nu ik ook geen werk meer heb, we het met de huidige hypotheek moeten doen. De kk moet bijna volledig zelf betaald worden en ik heb er niks aan om én door het spaargeld heen te zijn én alsnog niet het huis te kunnen kopen wat we dan graag zouden willen. Als we nu zoveel moeten zakken moeten we een huis kopen waar we uiteindelijk niks op vooruit gaan. We komen dan in eenzelfde soort straat terecht als waar we nu wonen.
<<

anoniem203

Bericht 07 Jun 2016 16:20

Re: Dakkapel

Ohja sorry je werk daar had ik niet aan gedacht. Dan zou ik het idd ook zo doen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 07 Jun 2016 20:05

Re: Dakkapel

Nee, met dat bedrijf hebben we geen ervaring. We hebben vorig jaar wel bij meerdere bedrijven offertes opgevraagd, waaronder Ruiter Dakkapellen, Belisol en Polystyle. Deze zijn landelijk geloof ik.
Ik heb heel erg mijn gevoel laten spreken en toen kwamen we bij Ruiter Dakkapellen uit, zij hadden toevallig ook de goedkoopste offerte dus echt onderhandelen hoefde niet. In december is onze nieuwe dakkapel van 4,90m geplaatst en ik ben er echt superblij mee.
<<

peterpsv

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 14 Aug 2017 14:09

Bericht 14 Aug 2017 14:21

Re: Dakkapel

Goedemiddag , ik zou bij Dak Exact wegblijven . Vrienden van ons hebben door dit bedrijf ook een dakkapel laten plaatsen ! 1 Grote Puinhoop ! Werkt alleen maar met onderaannemers . Communicatie is er helemaal niet . De isolatie waardes van hun dakkapel kloppen ook niet. Ze zijn hier nog mee bezig met hun rechtsbijstand . Dus wees gewaarschuwd ! Peter
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Aug 2017 14:56

Re: Dakkapel

Speciaal een account aangemaakt om op een oud topic te reageren?
08/2018
05/2021
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 14 Aug 2017 17:40

Re: Dakkapel

Misschien heeft hij gegoogled op dit bedrijf en kwam hij hier terecht. In dat geval netjes om te waarschuwen toch als hij negatieve ervaringen erover heeft gehoord. Hij komt iig geen reclame maken
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem255

Bericht 02 Sep 2017 18:06

Re: Dakkapel

Peter: bedankt voor je bericht.
Het is uiteindelijk niet door gegaan (hele dak vol asbest en moesten dan alles laten doen, kwam rond de 11.000 euro uit) maar dakexact was al afgevallen. Zij zaten qua prijs flink hoog maar nadat we zeiden ergens anders heen te gaan (beter gevoel) konden het ineens voor 5000.- minder doen.

We wilde tevens ook de voordeur laten doen maar ze kwam steeds met voorbeelden van deuren die we helemaal niet mooi vonden. Zelfs niet nadat ik voorbeelden had gestuurd.

Goed dus dat we op ons gevoel af zijn gegaan. We hebben uiteindelijk voor SVK Uden gekozen.
<<

Anoniem255

Bericht 22 Okt 2017 21:35

Re: Dakkapel

Chaos, DakExact dus. En ik heb er nog 1 waar wij onze vragen over hadden. Op internet kwam ik daar veel klachten van tegen en zij zouden een 2 dakkapellen plaatsen voor de prijs wat we bij andere voor 1 zouden betalen.

Maar dan moet ik morgen even in mijn mail kijken of ik die nog kan vinden.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers