Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Die eerste keer

<<

Manouuck

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 01 Jun 2016 15:03

Bericht 01 Jun 2016 16:15

Die eerste keer

Hoi Meiden!

Ik zit ergens mee en ik kom er zelf niet uit. Dus ik denk dat jullie mij hier met een frisse blik wel mee kunnen helpen..

Sinds een tijdje begeef ik mij in de wondere wereld van het online daten. Ik heb al hele leuke dates gehad en ook een paar keer dat we elkaar echt heel leuk vonden.. Maar ik loop steeds tegen iets aan. Ben een laat bloeier en heb dan ook niet zo veel ervaring met mannen- moet even aan iemand wennen en kan ook best wel verlegen zijn.

Nu merk ik toch dat het een beetje een opstakel is omdat ik een beetje terughoudend ben als het op seks aan komt. Nu ben ik er inmiddels echt al wel lang aan toe en moet het gewoon maar een keertje van komen. Veel te leuk ook om niet van te genieten! Maar ik weet niet zo goed hoe.

Heel veel mannen-jongens verwachten ook niet dat ik geen seks heb gehad en soms krijg je aanbiedingen waarvan je de toon al wel een beetje aan kunt voelen. En soms denk ik dan wel: waarom doe ik het niet gewoon..? Ik ben het wachten op die 'ware' ook wel een beetje zat, waarom kan het niet gewoon met een knappe vent met genoeg ervaring die mij genoeg kan leren?!

Heeft iemand hier soortgelijke ervaringen? Brand los!
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 680

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 01 Jun 2016 16:32

Re: Die eerste keer

Ik was zelf ook een laatbloeier en heb ook via internet gedate. Inmiddels heb ik een relatie.

Zelf vond ik het een afknapper als er tijdens de eerste berichtjes al gehint werd op sex. Dat zorgde er voor mij al voor dat ik niet met die jongen afsprak.

Ik denk dat je voor jezelf moet bepalen wat voor jou goed voelt en vooral waar je je op je gemak bij voelt. Bij mij heeft het, ook nadat we 'officieel' waren even geduurd voordat het gebeurde. We hebben daar ook gewoon open over gepraat met elkaar. Het is bij ons heel geleidelijk verlopen en dat heeft er voor mij iig voor gezorgd dat ik mij op 100% op mn gemak voelde.

Ik had het niet anders willen doen, maar dat is misschien omdat ik ook niet zomaar met jan en alleman zo intiem wil en kan zijn.
03/2019
11/2020
<<

Manouuck

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 01 Jun 2016 15:03

Bericht 01 Jun 2016 23:48

Re: Die eerste keer

Kaat schreef:Ik was zelf ook een laatbloeier en heb ook via internet gedate. Inmiddels heb ik een relatie.

Zelf vond ik het een afknapper als er tijdens de eerste berichtjes al gehint werd op sex. Dat zorgde er voor mij al voor dat ik niet met die jongen afsprak.

Ik denk dat je voor jezelf moet bepalen wat voor jou goed voelt en vooral waar je je op je gemak bij voelt. Bij mij heeft het, ook nadat we 'officieel' waren even geduurd voordat het gebeurde. We hebben daar ook gewoon open over gepraat met elkaar. Het is bij ons heel geleidelijk verlopen en dat heeft er voor mij iig voor gezorgd dat ik mij op 100% op mn gemak voelde.

Ik had het niet anders willen doen, maar dat is misschien omdat ik ook niet zomaar met jan en alleman zo intiem wil en kan zijn.


Voor mij geldt precies hetzelfde.. Ik dacht ook altijd; oke, later! En dat denk ik nog steeds. Wil het ook niet als ik een van de velen ben. Het moet wel een klein beetje speciaal zijn..

Toevallig net een heel leuk gesprek met een hele leuke jongen, en gewoon eens Ja gezegd op een drankjes verzoek na 2 dagen volop appjes. We zullen zien!
Wat zouden jullie doen in als jullie in mijn situatie zaten?
<<

Anoniem161

Bericht 02 Jun 2016 04:06

Re: Die eerste keer

Gewoon lekker daten. Je komt hem vanzelf tegen. Niet druk maken om seks, dat komt ook vanzelf. Je voelt het vanzelf als het goed voelt om seks te hebben.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jun 2016 08:54

Re: Die eerste keer

Elisa schreef:Gewoon lekker daten. Je komt hem vanzelf tegen. Niet druk maken om seks, dat komt ook vanzelf. Je voelt het vanzelf als het goed voelt om seks te hebben.

Hier ben ik het helemaal mee eens!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 02 Jun 2016 10:01

Re: Die eerste keer

Yadira schreef:
Elisa schreef:Gewoon lekker daten. Je komt hem vanzelf tegen. Niet druk maken om seks, dat komt ook vanzelf. Je voelt het vanzelf als het goed voelt om seks te hebben.

Hier ben ik het helemaal mee eens!


Hier sluit ik me ook bij aan!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem211

Bericht 02 Jun 2016 21:08

Re: Die eerste keer

Ik sluit me er ook bij aan. Stel dat het zo'n leuke jongen is dat je de eerste keer al denkt 'ah what the hell, ik doe het gewoon'. Dan is het toch gewoon prima? Zou er niet zo'n beladen ding van maken. En er zijn ook genoeg mannen die niet meteen op sex uit zijn.

Ik heb mijn vriend via Tinder ontmoet. En hij was ook totaal niet zo'n type dat meteen sex wilde. Hij zocht gewoon echt iemand waar hij een klik mee voelde.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers