Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen

<<

Anoniem30

Bericht 16 Okt 2013 05:41

Goedemorgen

Goedemorgen dames;
Wat gaat deze dag jullie brengen?

Ik zit in de kou op het station en er is dikke storing dus zit hier nog zeker een half uur te wachten, erg fijn. Ik heb hele nacht migraine gehad dus zit te tollen op mijn benen met uurtje slaap. Benieuwd of ik het red vandaag - ik ga op tijd weg iig en proberen of ik morgen vrij kan zijn. Straks maar even slapen dan..

Fijne dag!
<<

Anoniem 47

Bericht 16 Okt 2013 05:54

Re: Goedemorgen

Goedemorgen!

Pippa, vervelend van je migraine. Ik hoop dat je de dag goed door komt.

Ik ga zo de hond naar m'n ouders brengen en dan werken. Vanmiddag wat dingen in de klas doen en boodschappen doen. Vanavond op de bank met m'n vriend een film kijken.

Een fijne dag allemaal!
<<

Snirp

Bericht 16 Okt 2013 06:17

Re: Goedemorgen

Goedemorgen!!!

Balen Pippa, zo'n rotnacht! Hopelijk kom je de dag goed door :).
Ik ga nu ff lekker wat tv-programma's terugkijken en de was doen. Straks met mijn moeder en zusje naar dr. fish en vanmiddah nog 4 uurtjes werken. Vanavond geen plannen, heerlijk!

Fijne dag allemaal :)
<<

Anoniem119

Bericht 16 Okt 2013 06:23

Re: Goedemorgen

Goedemorgen! Ik zit alweer een half uur op m'n werk en twee kopjes koffie verder ;-)
Heb er weer zin in!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 16 Okt 2013 06:25

Re: Goedemorgen

Goedemorgen!

Ik vertrek zo richting werk, ochtendje groep 7 waarvan ik deels mijn 'voorganger' observeer en er een schoolbrede activiteit is.

Om 2 uur moet ik bij de gymles zijn, dat duurt tot 5. Daarna naar huis, koken en eten en vanavond lekker chillen met vriend :D
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem321

Bericht 16 Okt 2013 06:36

Re: Goedemorgen

Sterkte Pippa!

Ik heb nog een kwartiertje thuis en dan moet ik de auto weer in om naar mijn werk te gaan. Ritje duurt maar 20 minuutjes dus is goed te overzien.. Heb er trouwens he-le-maal geen zin in vandaag.. Maar dat komt wel goed als ik er eenmaal ben.
Ik wens iedereen een fijne dag.
<<

Anoniem 49

Bericht 16 Okt 2013 06:51

Re: Goedemorgen

Goedemorgen!

Ik heb vandaag mijn eerste dag in de praktijk op mijn nieuwe werk. Ik heb er zin in!

Fijne dag allemaal!
<<

Anoniem 3

Bericht 16 Okt 2013 07:45

Re: Goedemorgen

Goedemorgen!

Pippa veel succes, hopelijk houd je het vol!


Iedereen een fijne dag vandaag!
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 15:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem17

Bericht 16 Okt 2013 07:56

Re: Goedemorgen

Goedemorgen,

Ik zit op m'n werk te stressen over een stom formulier. Gelukkig werk ik maar een half dagje vandaag.
Vanmiddag even stofzuigen en een boterkoek bakken en vanavond heb ik een vergadering bij mij thuis.

Fijne dag allemaal!
<<

Anoniem100

Bericht 16 Okt 2013 08:08

Re: Goedemorgen

Goedemorgen!

Ik heb vandaag helemaal niets gepland en hoef eigenlijk ook de deur niet uit. Denk dat ik vanmiddag even de zolder op ga, heb nog een aantal dozen staan met spullen van mijn oude kamer...even uitzoeken en misschien wat op marktplaats zetten.

Fijne dag allemaal!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Okt 2013 08:37

Re: Goedemorgen

Goedemorgen

Ben ook alweer aan het werk heb mega koppijn en rugpijn en stijve nek. En amper geslapen zoals steeds de laatste weken word er niet goed van

Fijne dag allemaal
Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers