Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het weer-kletstopic :-P

<<

Anoniem16

Bericht 13 Okt 2013 21:57

Re: Het weer-kletstopic :-P

Hier in Eindhoven viel het erg mee. De nacht en ochtend veel geregend maar daarna viel het mee.
<<

Anoniem301

Bericht 13 Okt 2013 22:31

Re: Het weer-kletstopic :-P

Lune schreef:Hier in Zuid Holland regent het al sinds vannacht non stop. Schijnt nu in een etmaal evenveel regen te vallen als normaal in een hele maand oktober.

Ik vind het niet erg, ben vandaag lekker aan het cocoonen.

Me too! Plaatse vandaag nog op Twitter dat ik zo hard aan het cocoonen ben dat ik straks nog echt in een vlinder verander. Hier regen het sinds gistermiddag non stop.
<<

Anoniem12

Bericht 14 Okt 2013 07:28

Re: Het weer-kletstopic :-P

sarah1985 schreef:ik zie het nu op het nieuws. Jemig wat een verschil met friesland hier regent het nu een beetje en hele dag zonnig blauwe lucht

Bij mij in Friesland regende het gisteren ook de hele dag behoorlijk.
<<

Anoniem17

Bericht 14 Okt 2013 08:40

Re: Het weer-kletstopic :-P

Ik was gister ook in Friesland en daar begon het pas 's avonds (tegen half 8) echt te regenen.
<<

Anoniem 49

Bericht 14 Okt 2013 08:41

Re: Het weer-kletstopic :-P

Wij hebben gisteren volgens mij geen regen gehad.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Okt 2013 09:14

Re: Het weer-kletstopic :-P

Rush jij zat precies in de hoek met regen. In mijn hoek was het mooi weer. Wij gingen gister middag een stuk lopen en je zag in de verte dat het regende mooi gezicht was dat


Ik meende dat het vandaag ook raar weer zou worden. Is nog droog wel donker
Afbeelding
<<

Anoniem9

Bericht 14 Okt 2013 10:26

Re: Het weer-kletstopic :-P

Wij (grens Groningen/Friesland) hebben de hele dag geen regen gehad!
<<

Anoniem 3

Bericht 14 Okt 2013 10:32

Re: Het weer-kletstopic :-P

Gisteren heeft het de hele dag geregend, het begon zaterdagavond met regenen en is tot en met gisteravond volgens mij niet droog geweest.
Nu is het wel droog, maar wel heel druilerig en koud..
<<

Anoniem 63

Bericht 15 Okt 2013 16:20

Re: Het weer-kletstopic :-P

Wat een prutweer! Ik moet boodschappen doen, maar heb geen auto en durf het niet aan met de fiets of lopend, want al is het nu droog, het kan elk moment weer met bakken uit de hemel komen.

En dan te bedenken dat ik twee dagen geleden nog in de zon op een terras zat met een wijntje...
<<

Anoniem100

Bericht 15 Okt 2013 16:23

Re: Het weer-kletstopic :-P

Hier komt het ook al de hele dag met bakken naar beneden....

Het is donker en grauw, zit al vanaf begin van de middag met licht aan!

Vanmorgen vroeg boodschappen gedaan, hoefde gelukkig de rest van de dag de deur niet meer uit. Verwarming aan, pot thee naast me en lekker met laptop en/of boek op de bank :)
<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2013 16:55

Re: Het weer-kletstopic :-P

Hier is het vandaag droog gebleven. De zon schijnt :D (Kop van Overijssel)
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Okt 2013 16:57

Re: Het weer-kletstopic :-P

Overijsel? :/ Ben jij geen Fries?!

Hier heeft 't vanmorgen heul, heul hard geregend en doordat 't zo weinig waaide, duurde 't zoo lang voor 't over was. Dus, regenpak aan en bij gebrek aan regenlaarzen; plastic tasjes om m'n schoenen :D Kwam dus wel droog op m'n werk aan en op de terugweg was 't droog, gelukkig. Net weer regen en nu zie ik een grijze lucht in de verte hangen, maar 't is even droog!

Ik woon trouwens in Heemskerk, plaats vlakbij de kust.
<<

Anoniem36

Bericht 15 Okt 2013 18:08

Re: Het weer-kletstopic :-P

Linnie schreef:Bij mijn schoonouders kan je in de tuin zwemmen. Is op sommige plaatsen bij ons op goeree overflakkee heel veel wateroverlast. Gelukkig bij ons in nieuwe tonge valt het wel mee.

Oude Tonge! Mijn vriend woont daar niet ver vandaan. Was echt wel heel erg Zondag hoor :nopompom:

Bij mij regent het trouwens ook al bijna de hele dag. Rond een uur of 4 leek het wel eventjes op een hoosbui :thumbdown:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 15 Okt 2013 18:14

Re: Het weer-kletstopic :-P

Hier heeft het aardig geregend vandaag, maar inmiddels is het alweer een uur of 2 droog. Zag vanochtend op het weerbericht onweersbuien, dat leek me leuk maar geen onweer gezien :thumbdown:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2013 18:28

Re: Het weer-kletstopic :-P

Bazinga schreef:Overijsel? :/ Ben jij geen Fries?!


Schat, ik woon in Steenwijk. Dat ligt in de kop van Overijssel. Maar met een halfuurtje rijden naar 't noorden, ben ik in de woonplaats waar ik geboren en getogen ben en dát plaatsje ligt wel in Friesland. Waar Rush ook woont :)
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Okt 2013 19:04

Re: Het weer-kletstopic :-P

Oooh.... Ik dacht dat Overijssel ergens lager lag.. Ik vond je al zo Friezig klinken :D
<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2013 19:08

Re: Het weer-kletstopic :-P

Hahaha, leipo :D

Ik ben Friestalig opgevoed, dus dat accentje hoor je nog wel ja :queen:
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 15 Okt 2013 19:12

Re: Het weer-kletstopic :-P

Zondag heeft het hier de hele dag geregend en met tijden ook écht goed, gister een aantal buien en vanaf 'n uur of half 4 ook al een paar buien. Ik wil dadelijk lopend naar mijn afspraak, volgens buienradar wordt het zo droog dus dat hoop ik maar!

Ik vind het niet leuk dat het zo grijs, kouder en nat is buiten maar het ergste vind ik dat ik daardoor zo'n last van mijn gewrichten heb. Gister was het écht erg. Zondag ging het wel omdat ik rustig aan kon doen en lekker thuis was.
Lang leve het electrische deken!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Okt 2013 19:13

Re: Het weer-kletstopic :-P

Hoe ga ik van schat naar leipo :/ Doe 's lief!! :/ Ik kan er niks aan doen dat ik een beetje faal in mijn topografie Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2013 19:39

Re: Het weer-kletstopic :-P

Leipo's zijn schattig. Net als nerds. So, niks aan de hand hoor, honnepon :heart:
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Okt 2013 19:42

Re: Het weer-kletstopic :-P

Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2013 19:53

Re: Het weer-kletstopic :-P

TED! :cheers:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx