Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laatst gekregen topic

<<

Anoniem27

Bericht 14 Okt 2013 12:12

Re: Laatst gekregen topic

Voor mijn verjaardag alvast:
Dvd boxen van Homeland en borgen
Pandora ring
Douchespul
Massageolie
H&m bonnen
Wierook
Flesje wijn
Rituals bon

Erg leuke cadeaus :)
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 14 Okt 2013 12:17

Re: Laatst gekregen topic

Een bon van de Hunkemöller van vriendinnen :heart: zodat ik straks eindelijk weer een mooi setje uit kan zoeken.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem9

Bericht 14 Okt 2013 12:18

Re: Laatst gekregen topic

Een prachtig bos bloemen van mijn vriendinnen!!
Afbeelding
Afbeelding
<<

me-girl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:11

Bericht 14 Okt 2013 13:52

Re: Laatst gekregen topic

Een avondje bios!
<<

Anoniem 49

Bericht 14 Okt 2013 17:30

Re: Laatst gekregen topic

De kaartjes van het kaartjesstuurtopic.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 14 Okt 2013 17:53

Re: Laatst gekregen topic

Woei, wat een leuke dingen weer!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 14 Okt 2013 18:50

Re: Laatst gekregen topic

Wat onwijs lief van jullie vriendinnetjes Bisq en Forti.

Ik heb net een kopje thee van mijn vriendje gekregen ;).
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem280

Bericht 15 Okt 2013 07:29

Re: Laatst gekregen topic

Ik heb een schouderklop van een collega gekregen, omdat ik toch wel op mijn streven sta dat ik straks voor sowieso een week de ziektewet in ga. Collega gaf mij een schouderklop en gaf mij groot gelijk, terwijl er ook collega's zijn die mij, moet binnenkort ingreep baarmoederhals ondergaan, na 3 dagen wel weer zien werken.
Maar door dit, maar ook andere privé dingen ben ik zo gespannen en gestresst dat die schouderklop bij mij voor alles diende opdat moment, gaf weer wat kracht.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 15 Okt 2013 08:00

Re: Laatst gekregen topic

Caramba :hug: Heftige tijden voor jou!
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 15 Okt 2013 09:11

Re: Laatst gekregen topic

Bisq schreef:Een bon van de Hunkemöller van vriendinnen :heart: zodat ik straks eindelijk weer een mooi setje uit kan zoeken.


Wat ontzettend lief!

Ik heb als laatste het luchtje Guilty van Gucci van mijn moeder gekregen :)
<<

Anoniem 3

Bericht 15 Okt 2013 09:19

Re: Laatst gekregen topic

Caramba, sterkte. Lief van je collega :hug: .
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 15:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 15 Okt 2013 09:36

Re: Laatst gekregen topic

Ik vind dat echt heel bijzonder Caramba dat ze dat van je verwachten. Hoeveel tijd staat er voor het herstellen? Moet je ook onder narcose? Correctie ik vind het niet bijzonder, ik vind het belachelijk! Sterkte.

Wat leuk Believe! Ik had het andersom willen doen om m'n vriendinnen te bedanken, maar dat wordt helaas toch echt een te duur cadeautje als je zo'n boekje voor 19 personen moet maken.

Ja super lief van m'n vriendinnen en ze hebben zelfs aangeboden met z'n allen er een leuk uitstapje van te maken als ik dat wil haha zie het al voor me, met 12 meiden naar binnen op zoek naar iets moois voor 1 persoon haha.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem40

Bericht 15 Okt 2013 09:39

Re: Laatst gekregen topic

Een oerlelijke magneet :) Mijn vriend en ik nemen altijd een magneet mee als we op reis zijn geweest zonder de ander, het liefst zo lelijk mogelijk.
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:46

Bericht 15 Okt 2013 09:46

Re: Laatst gekregen topic

Een geurtje van Burberry en een chicklit, geschreven door een oud-collega van mijn vriend en mij.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 15 Okt 2013 09:46

Re: Laatst gekregen topic

Whoop! schreef:Een oerlelijke magneet :) Mijn vriend en ik nemen altijd een magneet mee als we op reis zijn geweest zonder de ander, het liefst zo lelijk mogelijk.

:thumbup:
<<

Anoniem280

Bericht 15 Okt 2013 12:23

Re: Laatst gekregen topic

Bisq schreef:Ik vind dat echt heel bijzonder Caramba dat ze dat van je verwachten. Hoeveel tijd staat er voor het herstellen? Moet je ook onder narcose? Correctie ik vind het niet bijzonder, ik vind het belachelijk! Sterkte.



Er staat een week voor. En kreeg zopas mail, op verzoek van zo-co ben ik week vrij.
Nee geen narcose, plaatselijke verdoving. Gynaecoloog gevraagd hoe het met werken zat, hij vroeg wat ik voor werk deed, uitgelegd, hij zei, eerste week zit dat er niet in, dit had ik op werk gemeld, maar planner zei 3 dagen.
Weer een zorg minder.
<<

Anoniem 49

Bericht 15 Okt 2013 12:52

Re: Laatst gekregen topic

:hug: voor jou Caramba!
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Okt 2013 13:31

Re: Laatst gekregen topic

Femme, van Hugo Boss. De grootste fles die er is!! Van m'n vader :)
<<

Anoniem 63

Bericht 15 Okt 2013 14:35

Re: Laatst gekregen topic

Kost en inwoning van/bij m'n broetrje en zijn vriendin in Zwitserland :D.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 15 Okt 2013 15:12

Re: Laatst gekregen topic

Caramba schreef:
Bisq schreef:Ik vind dat echt heel bijzonder Caramba dat ze dat van je verwachten. Hoeveel tijd staat er voor het herstellen? Moet je ook onder narcose? Correctie ik vind het niet bijzonder, ik vind het belachelijk! Sterkte.



Er staat een week voor. En kreeg zopas mail, op verzoek van zo-co ben ik week vrij.
Nee geen narcose, plaatselijke verdoving. Gynaecoloog gevraagd hoe het met werken zat, hij vroeg wat ik voor werk deed, uitgelegd, hij zei, eerste week zit dat er niet in, dit had ik op werk gemeld, maar planner zei 3 dagen.
Weer een zorg minder.


Wat fijn dat het geregeld is. Sterkte alvast.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 15 Okt 2013 19:51

Re: Laatst gekregen topic

Fijn dat het nu wel geregeld is Caramba! Sterkte met de operatie en het herstel.

Ik heb het laatst een bos lelies gekregen van mijn zus.
<<

Anoniem 47

Bericht 15 Okt 2013 20:11

Re: Laatst gekregen topic

Ik ben vandaag jarig en heb een aantal cadeautjes gekregen. Ik heb hem vandaag niet echt gevierd, omdat ik vanavond college had. Ik heb een douchepuff, douchegel, een lunch, een bos bloemen, geld, kaartjes en een weekendje weg gekregen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers