Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Okt 2013 18:00

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik heb volgens mij geen foto's ofzo. Maar herinneringen zitten vind ik vooral in je hoofd, en je eigen hoofd weg doen is ook weer zoiets.
R. 2013
D. 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Okt 2013 18:18

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Caroow schreef:Ik heb volgens mij geen foto's ofzo. Maar herinneringen zitten vind ik vooral in je hoofd, en je eigen hoofd weg doen is ook weer zoiets.


:lol:

Ik heb een grote envelop met wat kaartjes en dingen van m'n ex, die bewaar ik wel ergens. Er hangen nog steeds wat foto's in m'n huis, die ga ik binnenkort eens ff vervangen en dan doe ik ze ook in die envelop. Spullen weggooien zou ik niet over m'n hart kunnen verkrijgen, al kan ik me wel voorstellen dat het ligt aan de manier waarop het uit is gegaan.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 52

Bericht 13 Okt 2013 22:21

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Fotoalbums zou ik misschien wel wegdoen, omdat ik 't gewoon too much vind. Maar ik heb hier een fotomuur, waar ik allerlei foto's op heb geprikt met vrienden en van vriendinnen etc. Die laat ik zoals 't is. Soms hang ik er iets overheen bijv. maar al die mensen hebben érgens in mijn leven iets voor me betekent en daar houd ik me aan vast.

Soms kom je nu eenmaal mensen tegen, met wie het contact niet blijvend is. Zo'n soort contact is altijd ergens goed voor, al zal het misschien heel erg lang duren eer je in ziet waar het goed voor is geweest.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 13 Okt 2013 23:03

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Ik heb geen spullen maar ik heb wel een mapje op mijn laptop met onze foto's.
<<

Anoniem185

Bericht 13 Okt 2013 23:29

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Weggooien en uitbannen! Heb maar één ex en we zijn niet bepaald vrienden gebleven. Dus dan is die keuze niet zo moeilijk.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 13 Okt 2013 23:36

Re: Wat doe jij met herinneringen aan je ex?

Hier zitten wat foto's in mijn fotoboek en in een oude herinneringdoos zitten nog wat gekregen spulletjes. Die spullen zijn mij nog steeds dierbaar, dus weg gooien zou ik nooit zomaar doen.

Ik ben alweer jaren gelukkig met mijn huidige vriend, maar heb toch zeker nog wel een zwak voor de eerdere 'mannen' in mijn leven.
Juli 2015
Maart 2017
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers