Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Monthly Challenge

<<

Anoniem321

Bericht 04 Mrt 2016 14:26

Re: Monthly Challenge

Iedere dag is er weer een om een frisse start te maken, Marin!
Beterschap trouwens.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Mrt 2016 14:29

Re: Monthly Challenge

Dank je en je hebt gelijk! Ik merk dat ik door stress op m'n werk al heel snel nagelbijt. Of als ik aan het wachten ben. Ik probeer in elk geval op die momenten te letten, maar vaak valt het me pas te laat op en dan is 't al te laat..
Let's discover the world together.
<<

Anoniem321

Bericht 04 Mrt 2016 16:27

Re: Monthly Challenge

Bij mij precies hetzelfde. Ik bijt al zowat mijn hele leven nagels. Het zit er zo in en daarom is het zo lastig om het te doorbreken.
Mijn valkuil is dat ik teveel aandacht besteed aan mijn groeiende nagels en daardoor weer ga bijten na een stopperiode. Maar ik stoor me in toenemende mate aan de lelijkheid van mijn afgekloven nagels dus ik moet nu gewoon!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Mrt 2016 18:33

Re: Monthly Challenge

Oh heel herkenbaar Ragazza! Nou hopelijk kunnen we elkaar een beetje steunen.
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 04 Mrt 2016 21:05

Re: Monthly Challenge

Ik heb vroeger heel veel nagel gebeten. Deed hartstikke pijn ook. Ben er toen op eens mee gestopt. Ik vind het nu vies. Nu mijn nagels veel harder zijn breken ze ook niet meer af, destijds maakte ik ze dan weer recht door het af te knabbelen en daarna knabbelde ik te ver door.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem321

Bericht 08 Mrt 2016 15:22

Re: Monthly Challenge

Ok, challenge failed! :palm: Gisteren ben ik weer overnieuw begonnen. Hoe gaat het met jou Marin? Ben je alweer beter? En hoe gaat het met de nagels?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Mrt 2016 16:34

Re: Monthly Challenge

Haha oh jee Ragazza. Hier zullen we 't er ook maar niet over hebben. Ik vergeet het gewoon! En make up challenge gaat ook voor geen meter. Droeg van 't weekend wel leuk make up toen we uiteten gingen, maar nu heb ik nachtdienst dus dan zit ik er ook niet echt op te wachten.. Schiet niet op dus! :palm:
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mrt 2016 16:51

Re: Monthly Challenge

Drinken van vorige maand gaat nog goed. Vroeg opstaan nog steeds niet, wat erg!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Mrt 2016 14:34

Re: Monthly Challenge

Yesss ik heb deze week mijn doel van 2x sporten ook weer bereikt! Ik ben net ook nog een halfuurtje gaan skaten, dus eigenlijk 3x :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mrt 2016 12:11

Re: Monthly Challenge

Goedzo Bliss, lekker bezig!

Ik had deze maand nog niet echt een challenge, maar vroeg opstaan gaat steeds beter en ik heb een nieuwe bedacht:

Na 9 uur `s avonds geen laptop meer met werk of series. Ik ga dan iets anders doen (boek lezen, puzzelen of TV kijken, dat mag wel van mezelf) en ontspannen. Gisteren zat ik tot 11 uur series te kijken en te werken, slaat echt nergens op. Kon voor geen meter slapen.

Ik ga dus nu beginnen en in april doorzetten.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 16 Mrt 2016 12:12

Re: Monthly Challenge

Oh my!

Voor april ga ik maar doen dat ik geen challenge hoef te doen. Dan haal ik die van april in ieder geval :palm:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mrt 2016 12:16

Re: Monthly Challenge

Reva schreef:Oh my!

Voor april ga ik maar doen dat ik geen challenge hoef te doen. Dan haal ik die van april in ieder geval :palm:

:smile:
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:28

Bericht 16 Mrt 2016 13:05

Re: Monthly Challenge

Hier gaat het geen drop, chocolade en snoep eten kansloos. Hoe heb ik dit kunnen verzinnen. Er is nog geen dag dat het wel is gelukt volgens mij.

Wel drink ik nog steeds geen frisdrank. Maar dat wordt een beetje dwangmatig. Ik durf nu helemaal geen glas meer te nemen, bang dat ik meteen weer doorsla naar gewoon elke keer weer aan het fris. Dat is mijn probleem altijd. Of ik kan iets heel goed en dan blijf ik dat zo doen of ik ga voor af en toe mag het wel en dan sla ik weer door naar grenzeloos.
Zelfde met lijnen. Of ik snoep niet tussendoor en neem dan nooit wat of ik neem een keer een snoepje en weg zijn al mijn principes en ik kan weer grenzeloos snaaien.

Vandaag weer een nieuwe start gemaakt met de challenge. Zou hagelslag op je brood dan ook al fout zijn? :angel:
Zo ja, dan moet ik morgen maar weer opnieuw starten...
augustus 2013
<<

anoniem213

Bericht 16 Mrt 2016 13:08

Re: Monthly Challenge

Reva schreef:Oh my!

Voor april ga ik maar doen dat ik geen challenge hoef te doen. Dan haal ik die van april in ieder geval :palm:

Ik doe mee!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Mrt 2016 13:12

Re: Monthly Challenge

Pomodori schreef:Dat is mijn probleem altijd. Of ik kan iets heel goed en dan blijf ik dat zo doen of ik ga voor af en toe mag het wel en dan sla ik weer door naar grenzeloos.
Zelfde met lijnen. Of ik snoep niet tussendoor en neem dan nooit wat of ik neem een keer een snoepje en weg zijn al mijn principes en ik kan weer grenzeloos snaaien.


Zeer herkenbaar dit, precies zo werkt het bij mij ook (helaas)!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mrt 2016 13:52

Re: Monthly Challenge

Bliss schreef:
Pomodori schreef:Dat is mijn probleem altijd. Of ik kan iets heel goed en dan blijf ik dat zo doen of ik ga voor af en toe mag het wel en dan sla ik weer door naar grenzeloos.
Zelfde met lijnen. Of ik snoep niet tussendoor en neem dan nooit wat of ik neem een keer een snoepje en weg zijn al mijn principes en ik kan weer grenzeloos snaaien.


Zeer herkenbaar dit, precies zo werkt het bij mij ook (helaas)!

Same here.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mrt 2016 20:53

Re: Monthly Challenge

Mijn laptop gaat zo uit. En wat moet ik dan met m`n leven? :(
<<

Anoniem304

Bericht 28 Mrt 2016 12:11

Re: Monthly Challenge

Jeej, ik slaap weer supergoed nu m`n laptop altijd om 9 uur uit is, of ik gewoon iets anders leuks doe.

In april wordt het hopelijk beter weer, dus ik ga in april 3 van de 5 werkdagen naar m`n werk fietsen. En ik heb een mooie lipstick gekocht, dus ik wil proberen die iedere dag te dragen.
<<

Anoniem168

Bericht 28 Mrt 2016 19:33

Re: Monthly Challenge

Wat fijn Yadira!

Hier gaat het eh... Niet. Ik ga te laat naar bed, let niet op mijn vocht intake en dat kruidenkastje gaat m ook niet meer worden deze maand. Vanaf morgen weer eens mijn best doen.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 29 Mrt 2016 16:27

Re: Monthly Challenge

Ojee, wat vliegt de tijd!

Dagelijks fruit eten lukt nu bijna altijd! Minder snoepen kan nog stukken beter... Die schuif ik door naar april!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 29 Mrt 2016 16:40

Re: Monthly Challenge

Ik wil volgende maand ook een challenge gaan doen. Of eigenlijk maar meteen twee als het lukt :omg:

- Ik wil meer gaan lezen en minder achter m'n iPad zitten -> heb vandaag een bieb abo genomen dus dat moet lukken.
- Ik wil gaan (hard)lopen met m'n vriend. Van m'n psych moet ik gaan sporten, dus dat doe ik braaf. Zal ook helpen tegen m'n straatvrees dus twee vliegen in één klap. Eerst m'n vriend nog overhalen en sportschoenen kopen, dus deze challenge ga ik niet meteen mee beginnen.
<<

Anoniem215

Bericht 12 Apr 2016 18:19

Re: Monthly Challenge

Madam schreef:
In maart wil ik minimaal 1x per week naar de sportschool. En 2x per week wandelen.


1x per week naar de sportschool is gelukt. 2x per week wandelen helaas niet.
Ik schuif deze challenge door naar april.

Is het gelukt om te beginnen met lezen Scandic? Sinds ik meeschrijf in het boekenchallenge topic zit ik echt in een leesflow. En vind het heerlijk om het lezen weer opgepakt te hebben.

En lukt het fietsen naar het werk Yadira? Het weer wordt steeds beter :sunny:
<<

Anoniem304

Bericht 12 Apr 2016 18:48

Re: Monthly Challenge

Geodzo Madam!

Ik fiets wanneer ik kan. Vorige week gestart met een dieet en daardoor was ik echt een paar dagen futloos, maar donderdag en vrijdag ga ik sowieso weer op de fiets. :D
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:28

Bericht 01 Mei 2016 20:57

Re: Monthly Challenge

Hallo allen,

Is er iemand nog bezig met een challenge of zijn er nog nieuwe bedacht voor de maand mei? De vorige reactie was 12 april en het topic was al haast naar pagina drie dus ik vrees dat niet iedereen er meer aan denkt...

Mijn niet snoepen challenge is grandioos mislukt. Ik ben daar gewoon echt heel slecht in. Wel heb ik inmiddels al drie maanden geen drankje met koolzuur meer gedronken. Dat is gelukt maar wel een beetje te goed. Dat was nou ook niet de bedoeling.

Nieuwe challenge voor de maand mei, elke dag minstens 5.000 stappen lopen. Dat lijkt niks, maar ik heb een zittend beroep en er zijn dagen dat ik nog niet eens aan de helft van de 5.000 kom. Vanavond al een stukje gewandeld in mijn eentje naar de brievenbus en weer terug om het aantal passen op te krikken.
Zijn er nog mede challengers? Vertel wat is jullie nieuwe challenge en hoe verging het jullie?
augustus 2013
<<

Anoniem167

Bericht 01 Mei 2016 21:24

Re: Monthly Challenge

Ik wil meer de kleine dingen waarderen en ga dat doen door dagelijks op Instagram iets te plaatsen wat ik heb gezien, gedaan of meegemaakt.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers