Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Monthly Challenge

<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 19 Feb 2016 20:04

Re: Monthly Challenge

Caro schreef:
Meneer de Uil schreef:Mijn challenge is iedere dag gewoon weer 3x eten..gaat niet zo goed.
Ik ben zo geëmotioneerd dat het eten erg lastig is. Probeer nu in ieder geval maar te beginnen met kleine beetjes. Op die manier komt er in ieder geval iets binnen en hoop ik zo weer op te bouwen naar 3 echte maaltijden.

Baal er zo van..


Ik heb denk ik gemist wat er aan de hand is :hug:


Moeder worden :wink: .
Maar het viel me de eerste weken heel erg zwaar (als in, echt niet leuk) en ik vind het nogal een emotionele rollercoaster. En dat heeft bij mij altijd zijn weerslag op eten, niet eten in mijn geval.

Lief van je!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 20 Feb 2016 11:37

Re: Monthly Challenge

Wat heftig dat het je zo zwaar valt Meneer de Uil! Probeer echt aan jezelf te denken hoor.

De ene dag gaat het bij mij beter dan de andere dag, maar over het algemeen ben ik tevreden :)
09-07-2018
11-07-2021
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Feb 2016 18:56

Re: Monthly Challenge

Ik doe ook maar eens mee in dit topic. De afgelopen maanden heb ik niet tot nauwelijks gesport en mijn motivatie ligt momenteel onder het nulpunt. Maar nu ben ik het zat: ik ben vanmiddag weer eens gegaan en vanaf komende week wil ik 2x per week (minstens) een uur sporten (waarschijnlijk zumba en/of gewoon fitnessen). Moet te doen zijn toch? Ik moet wel per week bekijken op welke dagen, want mijn agenda ziet er steeds weer anders uit.

To be continued.
❤ 7 juni 2018
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 26 Feb 2016 19:11

Re: Monthly Challenge

Whoops!! :palm:

Euh ik schuif alles door naar maart. Al heb ik heel februari nog geen koffie gehaald op het station. Yeah. En geen energy gedronken. Wel cola. Geen frituurdingen.

Edit: eeuh ik bedenk me net dat ik eten heb besteld bij febo twee weken terug. Die frituren het ook :laughcry:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 26 Feb 2016 20:13

Re: Monthly Challenge

Ik sta sinds de 21e stil ivm ziekte. Ik hoop dat ik het dit weekend weer kan oppakken.
L2014 & H2017
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 27 Feb 2016 15:46

Re: Monthly Challenge

Mijn elke dag fruit challenge gaat aardig, maar het is nog geen gewoonte. Voor maart wil ik het elke dag fruit eten erin houden en daarbij ook minder snoepen. In april wil ik daar wekelijks sporten aan toevoegen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:28

Bericht 28 Feb 2016 21:21

Re: Monthly Challenge

Februari is bijna om. Hoe is het bij iedereen?
Mijn geen frisdrank challenge is gelukt tot nog toe. De hele maand geen frisdrank genuttigd. Ik vermoed dat morgen ook nog wel gaat lukken. Of het een levensstijlwijziging is weet ik nog niet. Om een uur of tien een glas water is wel een stuk saaier dan even een spa fruit ofzo. Maar we gaan gewoon door. Maar misschien iets minder fanatiek en bij een uit etentje wel een colaatje ofzo.

Maar dan, wat te doen voor maart. Ik ga voor de geen snoep/drop/chocolade challenge. Doordat ik in de avond geen glas fris meer drink mis ik denk ik iets zoets in de avond en ga ik snoepen. Nu wil ik proberen dat dan ook aan te pakken. Dit wordt een hele lastige challenge.
augustus 2013
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 28 Feb 2016 21:39

Re: Monthly Challenge

Wat goed dat je de geen frisdrank challenge hebt volgehouden Pomodorri! Succes in maart met de niet snoepen challenge.

Ik wil in maart elke dag 10.000 stappen zetten en ik wil alleen nog maar in het weekend chips eten. Dus daar ga ik voor! Ik geef mijzelf altijd een beloning als ik een challenge gehaald heb (ik heb vorig jaar ook een aantal maanden een challenge gedaan) en deze keer wordt dit een nieuw kledingstuk. Nog even bedenken wat precies!
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:28

Bericht 28 Feb 2016 21:47

Re: Monthly Challenge

Dat is een goed idee Isabel! Ik ga er ook voor de maand maart een beloning aanhangen (al hoop ik dat de weegschaal me ook gaat belonen) Maar wellicht dat het met een beloning nog iets meer motiveert.
10.000 stappen is ook een pittige challenge. Veel wandelen met de kids denk ik. Hopelijk zit het weer een beetje mee. Succes!
augustus 2013
<<

Anoniem173

Bericht 28 Feb 2016 21:48

Re: Monthly Challenge

Mijn challenge wordt om in maart mijn literatuur studie te schrijven voor mijn afstuderen. Ik wil eind maart het volledige concept op papier hebben staan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Feb 2016 08:23

Re: Monthly Challenge

Mijn fruit challenge zit er op en heb ik ruimschoots gehaald! Ik heb meer fruit dan normaal gegeten, heerlijk!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem193

Bericht 29 Feb 2016 12:08

Re: Monthly Challenge

Mijn challenge is mislukt, dus ik ga het nog een keer doen.
22.00 naar bed is echt te vroeg, zeker als ik pas om 21.30 uit de sportschool kom.
Dus voor maart heb ik besloten dat 22.00 internet uit en 22.30 in bed liggen oké is.
In bed mag ik dan nog wel 5 minuten lezen in of luisteren naar een boek.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Feb 2016 12:09

Re: Monthly Challenge

Ik weet nog niet wat mijn challenge moet worden haha!

Het drinken ging best goed, dat is wel een challenge geslaagd en daar ga ik ook gewoon mee door. Eerder opstaan is minder goed gelukt, misschien moet ik die opnieuw doen in combi met iets anders.
<<

Anoniem147

Bericht 29 Feb 2016 14:55

Re: Monthly Challenge

Ik heb nu al geen zin in mijn challenge van maart. 3x per week sporten had ik opgegeven. Ga ik nooit redden. Merk gelijk, nu ik ook weer +/- 24 uur per week werk (naast school en stage) dat ik echt zo uitgeput ben. Ik wil dan alleen maar op de bank ploffen.

Heb over 2 weken ook een hardloopwedstrijd (5km) en ben echt al 4 weken niet meer geweest. Toen liep ik net 3.3km dus ik mag de aankomende 2 weken nog wel even oefenen.

Misschien dat 2x per week sporten in maart een betere challenge is voor mij. Of iets van poetsen ofzo? Het huis is ook echt een bende.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 29 Feb 2016 20:00

Re: Monthly Challenge

3x per dag eten blijft een challenge..
Voor de komende maand 2 challenges:

1. Meer drinken
2. Telefoon/IPad niet meer mee in bed
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 01 Mrt 2016 06:48

Re: Monthly Challenge

Mijn februari-challenge (elke dag mijn stappenaantal halen = +/- 8500) is 15 vd 29 dagen gelukt...
Kortom, deze challenge blijft nog even staan :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Mrt 2016 07:28

Re: Monthly Challenge

Goede uitdaging om mee door te gaan Snirp!

Ik denk dat ik van mijn uitdaging maar eens maak: Elke dag in maart make up dragen. Er zijn vaak dagen dat ik helemaal geen zin heb om m'n best te doen en dan draag ik geen makeup. Hoe ik me voel is heel erg te zien in hoe ik me kleed en opmaak. Ik wil eens proberen elke dag make up te dragen. Dan heb ik het niet over zware make up, maar wat concealer waar nodig, blush, oogpotlood en mascara (en wenkbrauwgel wanneer nodig). Het viel m'n man zonet direct op en zei dat het zo leuk stond.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Mrt 2016 07:58

Re: Monthly Challenge

En bij nader inzien wil ik ook wel weer m'n januari challenge oppakken. M'n nagels zijn weer helemaal afgekloven :laughcry:
Let's discover the world together.
<<

Anoniem321

Bericht 01 Mrt 2016 08:05

Re: Monthly Challenge

Marin ik doe met je mee mbt de nagels..
<<

Elle123

Bericht 01 Mrt 2016 08:13

Re: Monthly Challenge

Mijn challenge voor maart is een maand geen alcohol drinken. Ik heb me aangemeld via www.ikpas.nl. Het gaat dnek ik niet echt een uitdaging zijn, want ik drink al niet veel, maar ben benieuwd of ik momenten ga krijgen waarop ik ne moet zeggen of toch een wijntje zou willen.
<<

Anoniem168

Bericht 01 Mrt 2016 14:34

Re: Monthly Challenge

Goed bezig zeg Pomodori, Marin, Alibi en Yadira (en andere die ik nu misschien over het hoofd zie)!

Slim om er een beloning aan te hangen inderdaad, misschien moet ik dat ook doen.

Mijn op tijd naar bed challenge en voldoende drinken challenge is denk ik de helft van de tijd gelukt deze maand. Ik ga er dus vrolijk mee door in maart. Plus dat ik het kruidenkastje deze maand opgeknapt wil hebben.

Het velletjes trekken/nagels ruïneren kan ik ook wel aan meedoen :palm: Maar goed, niet teveel tegelijk, dat werkt ook niet. Wel ben ik naast bovengenoemde challenges ook al begonnen met weer flink minderen in suikers. Gezondere tussendoortjes en geen snaaipartijen meer.

To sum it up:

Januari: voldoende drinken
Februari: op tijd naar bed + voldoende drinken
Maart: op tijd naar bed + voldoende drinken + kruidenkastje opknappen
April: op tijd naar bed + voldoende drinken + elke dag make-up en handcrème/voetcrème/bodylotion smeren
Mei: op tijd naar bed + voldoende drinken + elke dag make-up en handcrème/voetcrème/bodylotion smeren + stoppen velletjes trekken en nagels ruïneren
<<

Anoniem215

Bericht 01 Mrt 2016 20:14

Re: Monthly Challenge

Op tijd naar bed gaan, geen elektronica mee naar bed nemen en 's ochtends mijn bed opmaken is gelukt.
In het weekend ging ik wel later naar bed, maar doordeweeks op tijd en dit deed me erg goed. Hier ga ik mee door.

In maart wil ik minimaal 1x per week naar de sportschool. En 2x per week wandelen.
<<

Anoniem321

Bericht 04 Mrt 2016 14:07

Re: Monthly Challenge

Marin schreef:En bij nader inzien wil ik ook wel weer m'n januari challenge oppakken. M'n nagels zijn weer helemaal afgekloven :laughcry:


Ragazza schreef:Marin ik doe met je mee mbt de nagels..


Marin, wat is de stand van zaken? Ik dacht dat we elkaar wel konden motiveren! Bij mij gaat het goed. Vanaf 1 maart niet meer afgebeten en er komt nu een heel klein randje op mijn nagels.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Mrt 2016 14:18

Re: Monthly Challenge

Mijn challenge is deze week geslaagd: ik heb 2x gesport! (fitness en skaten) Op naar volgende week, heb het al ingepland in elk geval!
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Mrt 2016 14:20

Re: Monthly Challenge

Ragazza schreef:
Marin schreef:En bij nader inzien wil ik ook wel weer m'n januari challenge oppakken. M'n nagels zijn weer helemaal afgekloven :laughcry:


Ragazza schreef:Marin ik doe met je mee mbt de nagels..


Marin, wat is de stand van zaken? Ik dacht dat we elkaar wel konden motiveren! Bij mij gaat het goed. Vanaf 1 maart niet meer afgebeten en er komt nu een heel klein randje op mijn nagels.


Wat goed! Ik durf je vraag niet te beantwoorden :palm: En ook m'n make up challenge gaat slecht, want ik ben ziek.

Bliss, goed bezig zeg!
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers