Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


What to do: werk.

<<

Anoniem30

Bericht 29 Sep 2013 21:12

Re: What to do: werk.

Gesprek was goed, maar niet echt veel over mij gehad/kunnen hebben. Zodra er iemand ingewerkt is kan ik wel de zes uur per dag gaan maken, maar de afstand wordt er niet minder om natuurlijk. Aankomende week werk ik in ieder geval 3 dagen, dus ik kan even bijkomen en uitrusten en mijn moeder komt me een dagje verwennen :yes:

Ondertussen even nadenken en rond zoeken wat ik ga doen. Oreo, ik zal de website gaan bekijken, heb er eerder al wel eens gezocht en toen niks gevonden, dus ik ga weer eens kijken. Indeed kan ik, helaas, niks passends vinden, net als de andere websites. Maar ik blijf zoeken :yes:
<<

Anoniem30

Bericht 29 Sep 2013 21:13

Re: What to do: werk.

Into, ik wil best wat loon inleveren, maar met maar 24 uur verdien ik al niet enorm veel, dus er moet wel een beetje overblijven om van te kunnen leven!
<<

Anoniem30

Bericht 10 Okt 2013 20:42

Re: What to do: werk.

Nou ik maak mijn uren wel heel erg ruim momenteel, het is erg druk, dus dat is fijn! Alleen jammer dat het niet over drie dagen te verdelen is & dat er nog steeds niemand anders de belangrijke dingen mag doen, dus ik continu in het weekend aan het werk ben ook :thumbdown: En ik baal enorm dat een collega van mij, net nieuw, een 20 uur contract gekregen heeft, en ik die niet kon krijgen.....
<<

Anoniem57

Bericht 11 Okt 2013 20:38

Re: What to do: werk.

Pippa, vergeef me als het niet zo is, maar ik krijg een beetje het idee dat ze met je lopen te sollen, ze vinden het wel makkelijk zo allemaal..
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 11 Okt 2013 20:46

Re: What to do: werk.

Pippa, ik heb ook het idee dat ze je gebruiken.
Pas daar wel voor op...
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marin