Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een 'Oh no...' moment

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 30 Sep 2013 09:55

Re: Een 'Oh no...' moment

Op onze 2e date heb ik in de prullenbak van m'n vriend overgegeven omdat ik blijkbaar een rotte garnaal had gegeten. Hij sliep overigens gewoon door, wat ik wel prettig vond :)
<<

Anoniem23

Bericht 30 Sep 2013 10:13

Re: Een 'Oh no...' moment

De eerste nacht dat ik bij mijn vriend zijn moeder sliep heb ik ook overgegeven. Gelukkig gewoon in een emmer :P. Mijn vriend was wel heel lief en heeft het voor me opgeruimd zodat ik zijn moeder niet per ongeluk tegen zou komen ofzo, haha.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 30 Sep 2013 10:20

Re: Een 'Oh no...' moment

Ik heb zovaak overgegeven van de drank, in bijzijn van mijn vriend. Gelukkig wel netjes in de wc of achter een boom. Maar tijdens mijn zwangerschap heeft hij het wel moeten verduren, ik ben zo vaak onderweg naar de wc al over m'n nek gegaan, ik sleepte standaard een emmer mee heen en terug zodat we het iig niet op de vloer hadden liggen.

Oh en op vakantie had ik blijkbaar iets verkeerds gegeten want ik had last van mijn darmen! Niet normaal. Maar ik durfde de deur van het toilet niet dicht te doen omdat het licht steeds uit viel.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem29

Bericht 01 Okt 2013 14:59

Re: Een 'Oh no...' moment

Ik heb nog nooit overgegeven in bijzijn van mijn vriend.

Ik heb sowieso nooit meer gekotst na mijn 10e. Daardoor heb ik nu een kotsfobie. Al probeer ik dat los te laten, want ik wil in de zorg gaan werken en daar zullen mensen toch echt gaan kotsen ben ik bang ;)

Het gaat steeds beter! Ik kan er op TV al naar kijken als iemand kots en ik kan al naast een kotsend persoon zitten (met ogen de andere kant op gericht en oren dicht en ademen door de neus) hahaha. Vroeger zou ik echt kei hard weg zijn gerend en gaan hyperventileren.
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:15

Bericht 01 Okt 2013 18:53

Re: Een 'Oh no...' moment

Toen ik net samen was met mijn vriend ben ik een keer zo ziek geweest van de drank dat ik 's nachts in bed had gekotst.
Ik was zo dronken dat ik het amper door had en gewoon verder sliep. En vriendlief ging gewoon naast me liggen..

Volgende ochtend werd ik heel raar wakker met allemaal harde stukjes in mijn haar.

Not my proudest moment.
<<

Anoniem73

Bericht 01 Okt 2013 18:54

Re: Een 'Oh no...' moment

Nee hoor je bent niet de enige. Ik wilde net gaan sexen met een jongeen en toen kotste ik heel de vloer onder! Best beschamend.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 01 Okt 2013 19:13

Re: Een 'Oh no...' moment

Cheese schreef:Nouja ik ben zwanger geweest, 25 weken misselijk en bevallen in t bijzijn van hem, dus jij heeft inmiddels wel alles gezien en gehoord. :pale:


hier hetzelfde.. :laughcry:
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 02 Okt 2013 09:42

Re: Een 'Oh no...' moment

Jade schreef:
Cheese schreef:Nouja ik ben zwanger geweest, 25 weken misselijk en bevallen in t bijzijn van hem, dus jij heeft inmiddels wel alles gezien en gehoord. :pale:


hier hetzelfde.. :laughcry:

En hier ook zoiets en dan zelfs al 2x :no: Ik schaam me bij hem in ieder geval niet zo snel meer ergens voor.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 02 Okt 2013 09:47

Re: Een 'Oh no...' moment

Oh ja, ik heb wel eens in zijn bijzijn gekotst. We gingen voor het eerst samen uit (nog in de vriendschappelijke, maarikvindjestiekemwelleuk-fase) en toen ben ik nogal hard los gegaan op wijn. Veel te snel, veel te veel. Voor het eerst in m'n leven stond ik te zwabberen op mijn benen en wilde ik naar huis. Dus hij bracht me thuis en daar ging ik in de bosjes flink over de nek. Hij heeft het niet gezien, maar wel gehoord :laughcry: Van zoenen kwam niks meer die nacht. Hij is naar huis gegaan en twee weken later hebben we voor het eerst gezoend. Hij was kennelijk niet afgeknapt :dance:
<<

Anoniem185

Bericht 02 Okt 2013 10:16

Re: Een 'Oh no...' moment

Ik heb nog nooit gekotst in mijn vriends bijzijn geloof ik.

Wel ben ik een keer zo ziek geweest dat ik mijn bed niet uit durfde omdat ik dacht dan in te storten. En hij kwam toen iedere 10 minuten kijken of het goed ging en kwam dan met een koud washandje voor mijn hoofd omdat ik lag te ijlen van de koorts.

Maar gekotst nog nooit. Sowieso kots ik eigenlijk bijna nooit, kan goed een jaar of 10 geleden zijn.
<<

Anoniem 3

Bericht 02 Okt 2013 12:30

Re: Een 'Oh no...' moment

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 14:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 63

Bericht 05 Okt 2013 15:31

Re: Een 'Oh no...' moment

De kotsfobie, ik heb 'm ook. Mijn record was 12 jaar lang niet kotsen, maar dat is in Afrika helaas misgegaan. Toen was mijn man daar helaas nog bij ook. Hij heeft heel lief m'n haar aan de kant gehouden. Nu op naar de volgende 12 jaar kotsvrij hoop ik. Andersom heb ik hem nog nooit zien overgeven.
<<

Anoniem166

Bericht 06 Okt 2013 12:38

Re: Een 'Oh no...' moment

Haha, komen grappige verhalen voorbij.

Ik heb de eerste 20 weken van mijn zwangerschap meerdere keren per dag overgegeven.
En mijn vriend heeft het bijna altijd opgeruimd (emmer spoelen). Hij vond het zo afschuwelijk om te zien dat ik zo beroerd was. Ik mocht het niet eens van hem opruimen, dat vond ik wel heel lief.
<<

Anoniem280

Bericht 06 Okt 2013 13:17

Re: Een 'Oh no...' moment

Bij mijn vorige vriend ben ik ook eens flink ziek geweest van de drank, ik nam al een emmer mee naar bed, voor het geval dat. Toen we net lagen vroeg ik hem om de emmer. Toen ik mij wilde draaien om de emmer te pakken was ik net te laat, ik heb hem en het bed toen onder gekotst :laughcry: Niet smakelijk!

Mijn huidige vriend heeft mij 2 keer horen overgeven (van de drank), maar nooit zien overgeven, ik ben dan liever alleen.
Mijn vriend heb ik zo vaak horen en zien overgeven. Als het buiten is, loop ik door, want zien is doen overgeven bij mij, zeker als ik hem zie overgeven.
Op mijn werk sta ik alleen te kokhalzen, er gaat dan een knop om en kan er dan veel beter tegen.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 06 Okt 2013 14:00

Re: Een 'Oh no...' moment

Hahaha nice!

Ik was een paar jaar terug op een festival en ik was nogal van de kaart zegmaar en toen moest ik ook kotsen maar het was super groot en we stonden midden tussen de mensen. Mijn toenmalige vriend trekt me zo snel mogelijk door al die mensen heen richting WC en toen -oh het was zo erg- echt 20 meter voor die dixi's moest ik niezen.. Nou je raad het al, kots kwam er mee uit. Zo vies haha m'n ex zat helemaal onder (gelukkig was hij 20 cm langer dan ik dus kwam het vooral over z'n shirt). Het is eigenlijk echt ranzing maarja we waren er nogal vanaf dus vonden het toen mega grappig :thumbup:

In de 5 jaar die daarop volgde moest hij ook regelmatig een emmer voor me moeten halen, 9 van de 10 keer was er niks aan de hand maar ik heb altijd als ik moet overgeven dat het er meteen uit komt. Ik haal de wc echt niet meer, had ik als kind ook al, ik kotste altijd m'n bed vol. Dus uit voorzorg vroeg ik m'n ex altijd al heel snel of hij een emmertje wou halen. Wat zullen z'n ouders wel niet van me gedacht hebben..
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Okt 2013 10:46

Re: Een 'Oh no...' moment

Wat kotsen er een hoop van de drank trouwens... Heb je dan niet dat je op een gegeven moment weet dat je moet stoppen?
<<

Anoniem12

Bericht 07 Okt 2013 10:47

Re: Een 'Oh no...' moment

Kenya schreef:Wat kotsen er een hoop van de drank trouwens... Heb je dan niet dat je op een gegeven moment weet dat je moet stoppen?

Ik had het vaak de volgende ochtend en dan had ik helemaal niet veel gedronken. :thumbdown:
<<

Artemis

Bericht 07 Okt 2013 10:51

Re: Een 'Oh no...' moment

Kenya schreef:Wat kotsen er een hoop van de drank trouwens... Heb je dan niet dat je op een gegeven moment weet dat je moet stoppen?

Dat moment leer je herkennen nadat je eerst een paar keer hebt gekotst omdat je te ver ging :thumbup:
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 07 Okt 2013 10:55

Re: Een 'Oh no...' moment

Artemis schreef:
Kenya schreef:Wat kotsen er een hoop van de drank trouwens... Heb je dan niet dat je op een gegeven moment weet dat je moet stoppen?

Dat moment leer je herkennen nadat je eerst een paar keer hebt gekotst omdat je te ver ging :thumbup:


Haha inderdaad ja!
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Okt 2013 11:06

Re: Een 'Oh no...' moment

Haha, dat zal het zijn ja. Ik heb gelukkig nog nooit overgegeven van de drank. Ik merk wel wanneer het teveel wordt zeg maar.
<<

Anoniem185

Bericht 07 Okt 2013 16:18

Re: Een 'Oh no...' moment

Ik heb maar één keer overgegeven van de drank en dat was op mijn examenfeest. Wel toen ik al thuis was gelukkig. Maar sindsdien heb ik nooit meer gedronken. En volgens mij ook nooit meer gekotst!
<<

Anoniem253

Bericht 11 Okt 2013 19:04

Re: Een 'Oh no...' moment

Haha Caramba. Wat erg haha :D
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers