Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kussen versus Zoenen

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 08 Okt 2013 17:00

Re: Kussen versus Zoenen

We kussen en kroelen best veel. Zoenen ook wel, maar uitgebreid zoeken wordt inderdaad vaak meer. :wink: Als hij me 's morgens een kus geeft voor hij de deur uitgaat ruik ik zijn eau de toilette nog als ik op de fiets zit. :heart:
<<

Anoniem 47

Bericht 08 Okt 2013 18:51

Re: Kussen versus Zoenen

Wij kussen elke dag. Als we gaan werken, geven we elkaar een kus en als we weer thuis komen. Ook geven we elkaar een kus als we gaan slapen en tussendoor. Zoenen is wisselend. Zo zoenen we een paar keer per dag en dan een dag niet.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Okt 2013 19:33

Re: Kussen versus Zoenen

Intoxicated schreef:Wij kussen echt heel erg veel, knuffelen trouwens ook. Vluchtig tongzoenen doen we ook redelijk vaak, maar uitgebreide tongsessies eigenlijk nauwelijks haha.


Hier precies hetzelfde. :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Okt 2013 19:42

Re: Kussen versus Zoenen

Ik vind kussen en zoenen ook hetzelfde, dat kan op de mond zijn of op de wang en verder heb je tongzoenen. Nu heb ik geen relatie, dus kan hem niet echt beantwoorden, maar ik hou wel van tongzoenen en zou het jammer vinden als ik dat niet meer zou doen! Vorig jaar met m'n ex bleef ik dat in elk geval gewoon doen, maar het is idd zo dat dat eigenlijk altijd wel een voorbode was voor meer. :P
❤ 7 juni 2018
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 08 Okt 2013 19:56

Re: Kussen versus Zoenen

Zit daar een verschil in?

Ik heb ooit een vriendje gehad dat niet van tongzoenen hield dus we deden het ook nooit. Op een gegeven moment tongzoende hij me tijdens de seks en omdat ik zo verschoten was heb ik per ongeluk in zijn tong gebeten. De goesting was meteen weg.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 08 Okt 2013 21:50

Re: Kussen versus Zoenen

Wij geven elkaar heel vaak een kus per dag. En we knuffelen ook veel, mijn man is echt een kroelkipje. Hij klaagt soms dat ik niet zo vaak wil knuffelen haha, en ik ben er dol op maar hij dus nog meer. Zoenen doen we niet dagelijks, tongzoenen bedoel ik dan. Maar wel regelmatig. Niet meer zo lang als in het begin haha,
Oh en onze eerste zoen was in het Sprookjesbos in de Efteling :heart:
<<

Anoniem11

Bericht 08 Okt 2013 21:52

Re: Kussen versus Zoenen

Wij zijn beiden niet zo van het tongzoenen. Doen dat dus ook eigenlijk nooit. Wel geven we elkaar vaak kusjes. En knuffelen we regelmatig. Wat mijn vriend betreft mag dat een stuk vaker (knuffelen). Hij is echt een knuffelkont. Ik helemaal niet.
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 09 Okt 2013 10:47

Re: Kussen versus Zoenen

Intoxicated schreef:Ik wil ook lepeltje lepeltje kunnen slapen. We hebben het al zovaak geprobeerd maar elke keer na 10 minuten zweet mijn vriend letterlijk het bed uit. Hij kan dus wel gewoon voordat we gaan slapen tegen mij aan liggen of andersom, maar dan na een minuut of 15 kan hij alleen nog handje vasthouden haha.

Gelukkig kan het in de winter wel langer (jeej, een positief punt aan de winter), maar echt zo slapen hebben we nog nooit gedaan door het stomme verschil in lichaamstempratuur :(


Mijn vriend heeft het ook snel warm, maar we slapen wel altijd lepeltje-lepeltje want hij wil per se tegen mij aanliggen :cheering: en in ruil daarvoor steekt hij de helft van zijn benen onder de dekens vandaan of legt hij de dekens niet helemaal over zijn rug. Misschien ook eens proberen? :D En inderdaad misschien kan een pyjama of een ander dekentje ertussen ook helpen?
2019
2022
<<

Anoniem315

Bericht 09 Okt 2013 12:04

Re: Kussen versus Zoenen

Wij doen beide wel, maar echt zoenen doen we meestal in bed en leidt vrijwel altijd tot meer.
<<

Anoniem23

Bericht 09 Okt 2013 14:06

Re: Kussen versus Zoenen

Exogenesis schreef:Wij doen beide wel, maar echt zoenen doen we meestal in bed en leidt vrijwel altijd tot meer.

Ja, tot een baby! Haha!
<<

Anoniem315

Bericht 09 Okt 2013 15:22

Re: Kussen versus Zoenen

Harrison schreef:
Exogenesis schreef:Wij doen beide wel, maar echt zoenen doen we meestal in bed en leidt vrijwel altijd tot meer.

Ja, tot een baby! Haha!


Onder andere :wink: Gelukkig niet elke keer! :P Dan hadden we nu al heel wat baby's gehad :^^:
<<

Anoniem129

Bericht 09 Okt 2013 17:38

Re: Kussen versus Zoenen

Exogenesis schreef:
Harrison schreef:
Exogenesis schreef:Wij doen beide wel, maar echt zoenen doen we meestal in bed en leidt vrijwel altijd tot meer.

Ja, tot een baby! Haha!


Onder andere :wink: Gelukkig niet elke keer! :P Dan hadden we nu al heel wat baby's gehad :^^:


Haha vroeger dacht ik dat wel dat het ALTIJD tot een baby leidde!
<<

Anoniem315

Bericht 09 Okt 2013 17:44

Re: Kussen versus Zoenen

Lien schreef:
Haha vroeger dacht ik dat wel dat het ALTIJD tot een baby leidde!


Hahaha, ja, ik dacht altijd dat mijn ouders het maar 3 keer hadden gedaan :laughcry: Totdat ze me vertelden dat ze na mijn broer en zus nog een kind wilden, maar dat dat eerst niet lukte en dat ik me pas na meer dan 7 jaar aandiende..
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 09 Okt 2013 17:53

Re: Kussen versus Zoenen

Echt tongzoenen doen we meestal alleen tijdens de sex of naar aanleiding daarnaar.
Kussen doen we veel, als we weg gaan of tussendoor. Ik vind dat m'n vriend goed kan zoenen.
Het is in de loop der jaren niet echt veranderd denk ik. Wel vond ik een tongzoensessie in het begin intiemer dan nu, maar dat is voornamelijk omdat het nu in negen van de tien gevallen tot meer leidt haha en in het begin niet altijd.
<<

Anoniem129

Bericht 09 Okt 2013 18:13

Re: Kussen versus Zoenen

Hahaha, ja, ik dacht altijd dat mijn ouders het maar 3 keer hadden gedaan :laughcry: Totdat ze me vertelden dat ze na mijn broer en zus nog een kind wilden, maar dat dat eerst niet lukte en dat ik me pas na meer dan 7 jaar aandiende..[/quote]

Hahaha!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Okt 2013 18:31

Re: Kussen versus Zoenen

Exogenesis schreef:
Lien schreef:
Haha vroeger dacht ik dat wel dat het ALTIJD tot een baby leidde!


Hahaha, ja, ik dacht altijd dat mijn ouders het maar 3 keer hadden gedaan :laughcry:


Haha dat dacht ik ook altijd! (nu niet meer hoor :nerd:)
❤ 7 juni 2018
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:25

Bericht 09 Okt 2013 18:53

Re: Kussen versus Zoenen

Kussen doen we nog wel eens, tongzoenen bijna niet meer. Mijn vriend houdt er niet van, dat vind ik soms wel jammer. Knuffelen doen we juist wel. Dus dat compenseert het geheel weer een beetje ;-).
<<

Anoniem 3

Bericht 09 Okt 2013 19:10

Re: Kussen versus Zoenen

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 16:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 63

Bericht 09 Okt 2013 22:41

Re: Kussen versus Zoenen

Gewoon een kus op de mond, voorhoofd, in mijn haar (mijn favo, haha) doen we best veel. Tongzoenen absoluut niet dagelijks. Nooit echt veel gedaan eigenlijk, ja, misschien in het hele prille begin. Maar we zijn gewoon niet van die 'zoeners', haha. Wel knuffelen, kussen en 'frunniken' we veel.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 11 Okt 2013 18:28

Re: Kussen versus Zoenen

We geven elkaar wel vaak een kus. Maar echt zoenen eigenlijk alleen maar in bed. Knuffelen wel regelmatig :-)
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers