Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Musicals/theater-genoot

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 27 Nov 2015 16:40

Musicals/theater-genoot

Op zoek naar iemand om mee naar een musical of het theater te gaan? Laat het hier weten!

Ik vind het leuk om naar het theater te gaan, maar merk dat het lastig is om hier elke keer weer iemand voor te vinden om mee te gaan. Kost meestal toch wat reistijd en entree kost ook aardig wat en dat zijn toch drempels merk ik. En helemaal als er een goede aanbieding is, vind ik het zonde om niet te gaan.
Maar zo mis ik een hoop en misschien zijn er wel meerdere die het leuk vinden om af en toe ergens heen te gaan?
(overigens ben ik ook wel eens alleen gegaan, maar samen is toch leuker).

Momenteel staat op mijn lijstje:
- Jesus Christ SuperStar (Den Haag, internationale productie, draait maar 1 week)
- Van der Laan & Woe
- Beauty & the Beast
Laatst gewijzigd door Jorja op 22 Jan 2016 22:34, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 29 Nov 2015 16:15

Re: Musicals/theater-genoot

Ik hoop dat je iemand kunt vinden om mee te gaan!
Ben ook een groot musical/theater fan. De eerste twee trekken me echter niet en naar de laatste ga ik al, volgende week. Dus ik sla over.

Mocht je nog eens wat leuks vinden ben ik wellicht wel geinteresseerd.
<<

Anoniem137

Bericht 29 Nov 2015 16:19

Re: Musicals/theater-genoot

Wat een leuk idee!
Ik wil nog een tweede keer naar Soldaat van Oranje, ik twijfel nog om m'n tante mee te vragen, ik weet dat zij ook graag een keertje wil. M'n vriend wordt er vooralsnog niet heel enthousiast van, haha.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 29 Nov 2015 16:22

Re: Musicals/theater-genoot

Ik wil ook nog voor een tweede keer naar Soldaat van Oranje toe ja!
Blijft een fantastisch mooie musical.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 30 Nov 2015 08:14

Re: Musicals/theater-genoot

Oh Soldaat van Oranje wil ik ook nog wel een keer naar toe!
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 30 Nov 2015 08:55

Re: Musicals/theater-genoot

Leuk idee! Hier ook een musical freak maar mijn man ook, dus wij gaan altijd met z'n 2en. Ook een duur grapje!

Wij gaan binnenkort naar De Tweeling. Soldaat van Oranje staat voor volgend jaar weer gepland en ik wil ook nog heel graag naar de Bodyguard!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 30 Nov 2015 11:07

Re: Musicals/theater-genoot

Oh de Tweeling wil ik ook nog wel heen. Dacht eerst dat is ook wel iets voor mijn moeder, maar die kende het hele boek of de film niet :S (ik heb het boek nog voor Nederlands gelezen).

JCS ga ik nu trouwens alleen heen. Kaarten waren bijna uitverkocht, helemaal voor 1e rang (wil ik graag) en groupon actie verliep. Was 1 vriendin die op zich wel mee wilde, maar niet mega enthousiast was en die kon niet op die dag dat er nog kaartjes waren (doordeweeks). Maar goed is een een grote internationale productie en ik vermaak me wel. In het buitenland zou ik ook alleen zijn gegaan, dus doe gewoon alsof ik op stedentrip naar Den Haag ben die dag:D
<<

Anoniem168

Bericht 30 Nov 2015 16:52

Re: Musicals/theater-genoot

Ik hou ook wel van musicals en (vooral) theater. Maar ben wel picky, haha. Het is vaak zo duur.
Van der Laan en Woe ben ik al geweest, aanrader! De twee musicals spreken me niet zo aan, en Soldaat van Oranje vond ik erg mooi maar één keer wel genoeg. Maar mochten er andere ideeën voorbij komen... Ik blijf meelezen!
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 30 Nov 2015 22:08

Re: Musicals/theater-genoot

Ik ben dol op musicals. Helaas is het zo ontzettend duur ( man wil alleen maar 1e rang zitten) maar ik wil enorm graag nog een keer naar Soldaat van Oranje. Beauty & the beast heb ik de vorige keer gezien dat hij er was maar wil ik ook nog eens zien.
The Bodyguard ben ik pas geweest en die was ook erg mooi.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Sandra2406

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 8

Geregistreerd: 01 Apr 2015 15:18

Woonplaats: Helmond

Bericht 16 Jan 2016 10:54

Re: Musicals/theater-genoot

Ik houd ook enorm van musicals. Ben er naar vele geweest.Soldaat van Oranje ook 2 keer en zou graag nog eens willen, maar ook geen idee wie er nog mee zou willen. Als ik naar de Tweeling ga dan ga ik met mijn moeder.

Maar ik vind het ook erg gezellig om met anderen samen naar het theater te gaan, ben ook wel paar keer alleen geweest maar samen is toch leuker en leer je weer nieuwe mensen kennen om dan misschien wel vaker naar het theater te gaan
<<

Lyz

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 12 Jan 2016 20:21

Bericht 17 Jan 2016 17:10

Re: Musicals/theater-genoot

Ik heb je een prive berichtje gestuurd.

Groetjes
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 22 Jan 2016 14:27

Re: Musicals/theater-genoot

Iemand zin om vanavond last minute mee te gaan naar Van der Laan en Woe? Om 20:15 uur spelen ze in Harderwijk, kaarten kosten 19,50.
<<

Anoniem168

Bericht 22 Jan 2016 15:48

Re: Musicals/theater-genoot edit:vanavond?

Ben al geweest en kan ze aanraden!

Oh, dat heb ik al gezegd zie ik, haha. Hopelijk wil er iemand mee maar ander zou ik lekker zelf gaan!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 22 Jan 2016 22:38

Re: Musicals/theater-genoot edit:vanavond?

Kiatu schreef:Ben al geweest en kan ze aanraden!

Oh, dat heb ik al gezegd zie ik, haha. Hopelijk wil er iemand mee maar ander zou ik lekker zelf gaan!


Was inderdaad erg leuk! Blij dat ik gegaan ben :) Had hun show Buutvrij alleen op tv gezien, maar live is leuker natuurlijk! En Niels is nooit een straf om naar te kijken :love:
<<

Anoniem168

Bericht 22 Jan 2016 23:31

Re: Musicals/theater-genoot

Ja leuk zijn ze he! Ik had ze alleen bij de Kwis gezien, nog nooit een show, maar vond het echt heel erg grappig.

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers