Bericht 19 Jan 2016 10:46

Vakantiepark (huisje of huurtent/caravan) in de Benelux

Iemand een leuke tip voor een park in Nederland, en eventueel België of Luxemburg? Ik wil graag met de kinderen weg in de zomervakantie, het liefst voor twee weken. En dan het liefst een park waar wat voorzieningen zijn voor kinderen (speeltuin, zwembad bijvoorbeeld). We hebben zelf geen tent of caravan, dus willen we een huisje/caravan/bungalowtent gaan huren. En ik wil er maximaal 1200 euro aan kwijt zijn als dat mogelijk is. Ik heb zelf al wel wat dingen gevonden, maar ben toch benieuwd of iemand hier nog een leuke tip heeft, vanuit eigen ervaring bijvoorbeeld. Altijd leuk om verhalen te horen van mensen die al eens ergens geweest zijn.

Voorheen gingen we vaak met familie op vakantie, naar een huisje van particulieren meestal. Niet op een park, en dus niet echt voorzieningen voor de kinderen. We vermaakten ons dan vaak ook wel, maar het lijkt me nu wel een keer leuk om met de kinderen naar een park te gaan waar al wat voorzieningen aanwezig zijn. Daarnaast gaan we vast in de omgeving ook weer dingen ondernemen.

Ben benieuwd of iemand nog een leuk park weet!