Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen steelstofzuiger gezocht

<<

Anoniem180

Bericht 07 Okt 2013 22:12

Ervaringen steelstofzuiger gezocht

Wie van jullie heeft een steelstofzuiger en hoe bevalt hij? En welk soort?

Ik wil graag voor de bovenverdieping een tweede stofzuiger erbij en nu lijkt zo'n steelstofzuiger mij ideaal. Maar kan zo'n steelstofzuiger evenveel als een gewone stofzuiger, of is het meer een veredelde kruimeldief? Hoe ziet het met de zuigkracht en accu van zo'n ding? Is dat een beetje sterk?
<<

Anoniem162

Bericht 10 Okt 2013 13:03

Re: Ervaringen steelstofzuiger gezocht

Ik zou het niet weten maar is het geen optie om je gewone stofzuiger van beneden mee naar boven te nemen als je die nodig hebt. of stofzuig je elke dag ook boven?
Ik stofzuig dagelijks beneden en 2x per week boven. Ik heb nu een nieuwe stofzuiger gekocht die minder weegt dan de vorige dat scheelt me veel gesleep op de trap.
<<

Anoniem112

Bericht 10 Okt 2013 13:19

Re: Ervaringen steelstofzuiger gezocht

Wij hebben naast de gewone stofzuiger ook nog een steelstofzuiger van dyson, ik vind het echt en geweldig makkelijk ding, absoluut zijn geld waard!
<<

Biscotti

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 116

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:11

Bericht 10 Okt 2013 19:05

Re: Ervaringen steelstofzuiger gezocht

Inderdaad zoals hierboven genoemd de Dyson. Alleen vallen die in een prijscategorie die ik niet voor een steelstofzuiger over zou hebben. Dan zou ik gewoon een stofzuiger voor erbij kopen of de oude doorschuiven naar boven en voor beneden een nieuwe goeie aanschaffen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers