Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zal ik het doen..?

<<

Anoniem17

Bericht 07 Okt 2013 12:44

Zal ik het doen..?

Zo met de winter weer in 't vooruitzicht twijfel ik of ik mijn haar weer eens donkerder moet verven. Ik heb het in een ver verleden eens donkerbruin met een rood-achtige gloed gehad (wat ik overigens nooit meer doe), en omdat ik dat zo donker vond en er zo lang over heb gedaan om het weer normaal te krijgen heb daarna gezworen mijn haar nooit meer te verven. Maar nu kriebelt het toch. Zal ik dan toch nog eens een stapje donkerder gaan?

Dit is mijn huidige haarkleur:
*weg*
Wat denken jullie, zou donkerder haar mij staan?
Laatst gewijzigd door Anoniem17 op 07 Okt 2013 15:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 07 Okt 2013 12:45

Re: Zal ik het doen..?

Ik vind donker haar bijna nooit leuk staan bij mensen die van nature blond zijn, dus ik zou het niet doen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 07 Okt 2013 12:49

Re: Zal ik het doen..?

Heb je nog een foto van toen je het donkerder had? Ik denk namelijk dat het je wel leuk staat. Niet het rode dan. Maar gewoon iets meer naar het bruine
<<

Anoniem17

Bericht 07 Okt 2013 12:49

Re: Zal ik het doen..?

Ik zal eens even zoeken of ik nog iets online heb staan. Ik was toen trouwens 14, haha!
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 07 Okt 2013 12:58

Re: Zal ik het doen..?

Ik zou het niet helemaal donker/ bruin verven maar er lowlights in laten zetten. Ik zou sowieso even aan een kapster vragen wat zij erover denkt.

Zoiets:

Afbeelding

http://beautyonrobertson.com/blog/wp-co ... 300249.JPG
<<

Anoniem17

Bericht 07 Okt 2013 13:02

Re: Zal ik het doen..?

Ok, dit is te genant! Nogmaals, ik was dus 14.. Ik heb deze foto ook echt van Hyves geplukt (uit een onzichtbaar album hoor, dat wel).. :laughcry:
*weg*
Laatst gewijzigd door Anoniem17 op 07 Okt 2013 15:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem17

Bericht 07 Okt 2013 13:02

Re: Zal ik het doen..?

Wauw Sugarfall, dat vind ik mooi!
<<

Anoniem23

Bericht 07 Okt 2013 13:06

Re: Zal ik het doen..?

Neee je haarkleur is juist zo mooi nu! Als je het doet, in ieder geval geen warme tinten doen.
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 12:04

Bericht 07 Okt 2013 13:10

Re: Zal ik het doen..?

Niet je gehele haar kleuren, is zonde! Inderdaad geen warme tinten doen, wat mooie koele lowlights staat denk ik wel heel mooi.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 07 Okt 2013 13:22

Re: Zal ik het doen..?

Ik vind het je echt mooi staan (die foto toen je 14 was)
<<

Anoniem 3

Bericht 07 Okt 2013 13:29

Re: Zal ik het doen..?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 15:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 07 Okt 2013 13:34

Re: Zal ik het doen..?

Ella schreef:Ik vind het je echt mooi staan (die foto toen je 14 was)


Ik ook.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 07 Okt 2013 14:02

Re: Zal ik het doen..?

Die kleur laat je gezicht veel meer spreken.
<<

Anoniem17

Bericht 07 Okt 2013 14:04

Re: Zal ik het doen..?

Ik vind juist dat m'n gezicht door dat rode tintje heel erg rood kleurt. De kleur an sich vind ik wel mooi, maar ik vind dat het mij niet staat.
<<

Artemis

Bericht 07 Okt 2013 14:07

Re: Zal ik het doen..?

Nee, niet doen! Hoogstens heel iets warmer, maar geen radicaal andere kleur, zo zonde!
En je komt er gewoon niet meer vanaf met lang haar. Ik ben nu al 2 jaar bezig om van rood en donker weer blond te worden. Drama!
<<

Anoniem17

Bericht 07 Okt 2013 14:26

Re: Zal ik het doen..?

Artemis, dat is dus ook echt mijn grootste struikelblok. Vorige keer heeft het ook tijden geduurd en toen had ik op een gegeven moment ook echt van dat vage rossige haar. Bah!

Ik denk dat ik het bij lowlights hou!
<<

Anoniem30

Bericht 07 Okt 2013 14:29

Re: Zal ik het doen..?

NEE! niet doen.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 07 Okt 2013 14:40

Re: Zal ik het doen..?

Ik vind het donkere ook wel erg mooi bij je staan, maar het lijkt me geen fijn vooruitzicht om het weer naar blond te krijgen, dus dan zou ik zelf voor iets ertussen kiezen.
Vind het op het plaatje van Sugarfall erg mooi!
<<

Anoniem237

Bericht 07 Okt 2013 14:43

Re: Zal ik het doen..?

Ja, ik zou het ook doen. Ik denk dat 1 of 2 tinten donkerder en dan met highlights gecombineerd je heel goed zal staan. Je ogen zullen dan ook veel beter uitkomen. Als je maar 1 of 2 tinten doet ziet dat er nog steeds heel natuurlijk uit en krijg je echt niet het probleem van een ontzettende uitgroei en oranje stukken omdat alle verf snel 1 tint terug loopt. Als je maar wel tegen je kapster zegt dat je een koele kleur wilt en dat de highlights tegen het witblonde aan moeten zitten en niet tegen dat warm/geel blonde.

Als ik je aanzet zie is die ook donkerder dan je lengtes en punten en die kleur op je aanzet verschilt maar heel weinig met deze.

Zoiets bijvoorbeeld.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem237 op 07 Okt 2013 14:49, in totaal 4 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 07 Okt 2013 14:46

Re: Zal ik het doen..?

Ik vind het wel mooi, dat donkere, maar als ik jou was, zou ik eerst toch voor een bak lowlights gaan.
<<

Anoniem8

Bericht 07 Okt 2013 16:21

Re: Zal ik het doen..?

Niet doen!

Ik vond het heel mooi toen ik mijn haar donker had...totdat ik een paar maanden geleden terug ging naar blond en foto's uit mijn donkete periode terugzag: veel te hard! En het is lastig blond weer mooi terug te krijgen.
<<

Anoniem29

Bericht 08 Okt 2013 09:12

Re: Zal ik het doen..?

Dat heb ik ook Hos! Zo'n ontzettend hard gezicht. Nu met blond vindt mij vader dat juist, maar ik vind mezelf zo veel meer mezelf. Terwijl het zo ontzettend uit een potje komt haha.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 08 Okt 2013 18:32

Re: Zal ik het doen..?

Ik ben zelf blond en heb zowel lowlights gehad als mijn hele haar bruin.
Lowlights vond ik echt tegenvallen, dat zag je niet echt. Donker kon bij mij wel heel goed, maar je moet wel de goede kleur vinden natuurlijk. 2 jaar geleden had ik kastanjebruin en mensen die mij leerden kennen dachten allemaal dat het mijn natuurlijke kleur was.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem9

Bericht 08 Okt 2013 20:35

Re: Zal ik het doen..?

Je kunt altijd beginnen met een tintje warmer. In plaats van gelijk donkerbruin te gaan, kan je het ook geleidelijk aan doen. Blijf je vanzelf hangen bij een kleur die je mooi vind ;)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Okt 2013 20:51

Re: Zal ik het doen..?

Misschien een idee om er diverse kleuren plukken in te zetten. Ik doe vaak meerdere kleuren plukken erin om zo een warmere haarkleur te krijgen. Beetje spelen met plukken en licht dat doet al een hoop. Nadeel is wel dat het behooriljk prijzig is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers