Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eetkamerbank..

<<

Anoniem16

Bericht 08 Okt 2013 20:06

Eetkamerbank..

Is dat ook leuk wanneer je het niet tegen een muur zet? Of zou het dan alleen maar onhandig en niet mooi zijn?

Ik vind een bank zo leuk maar we hebben er momenteel niet de ruimte voor om de kamer zo te verbouwen dat de bank tegen de muur aan zou kunnen. Hij komt dan dus in de kamer gewoon te staan zeg maar maar ik twijfel enorm over hoe dat er dan uit zal zien.

Wat denken jullie? Vinden jullie dat een eetkamerbank ook 'gewoon' in de kamer kan staan of toch mooier tegen een muur?
<<

Anoniem73

Bericht 08 Okt 2013 20:24

Re: Eetkamerbank..

Wij hebben ook een eetkamerbank en die staat ook niet tegen de muur.

Kijk maar in het show je woning topic. Daar staat volgens mjj een foto. (pagina 9)

Ooo en vind het echt heerlijk, ben er zo super blij mee!
<<

Anoniem16

Bericht 08 Okt 2013 20:26

Re: Eetkamerbank..

Weet jij zo, ongeveer op welke blz je staat?


Edit'; ik had eroverheen gelezen dat je het al schreef...sorry!
Laatst gewijzigd door Anoniem16 op 08 Okt 2013 20:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem73

Bericht 08 Okt 2013 20:26

Re: Eetkamerbank..

Haha p 9 had het er net bij gezet.
<<

Anoniem16

Bericht 08 Okt 2013 20:28

Re: Eetkamerbank..

ooh das inderdaad wel erg mooi! Alleen staat bij ons het wel echt midden in de kamer zeg maar. Of nou ja niet midden in de kamer maar niet tegen een muur ofzo aan.
<<

Anoniem28

Bericht 08 Okt 2013 20:44

Re: Eetkamerbank..

Wij hebben een bank gehad bij de eettafel, maar ik zou er nooit weer voor kiezen. Als je er met één persoon opzit gaat het wel, maar als je er met twee personen op moet zitten is het heel ongelukkig. De een wil dichterbij dan de ander en als je opstaat moet die hele bank (incl. ander persoon) verschuiven. Wij hadden 'm trouwens ook niet tegen de muur staan.
<<

Anoniem16

Bericht 08 Okt 2013 20:45

Re: Eetkamerbank..

Mmm daar zeg je idd iets Rejoy... das ook weer waar natuurlijk. Man zei ook al je kunt natuurlijk ook minder makkelijk met alle stoelen schuiven wanneer je bijv visite hebt ofzo. Denk dat het dan toch 4 of 6 stoelen worden..

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers