Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De recensierubriek

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 04 Mrt 2015 21:49

Re: De recensierubriek

Oh haha de laatste show is op 17 mei.. :palm:
Laat maar dan :nerd:

♥♥
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 04 Mrt 2015 22:03

Re: De recensierubriek

Oh jammer zeg! Je mag er nog steeds een stuk over schrijven hoor. Misschien leuk om ervaringen erover uit te wisselen. Maar kan me voorstellen als je het niet gaat doen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 04 Mrt 2015 22:24

Re: De recensierubriek

Is het niet iets om een recensie vaker te plaatsen, dus niet dat je nu pas in april uit komt maar gewoon vrij kort nadat iemand naar een voorstelling is geweest? En geen limieten stelt? Ik vind dit toch eigenlijk wat meer een rubriek om in te springen op actualiteiten. Dus als dat Zandkasteel leuk is waarom dan niet op korte termijn die recensie zodat mensen die er enthousiast door worden evt toch nog kunnen gaan voor 17 mei, kunnen ze in die 2 1/2 maand nog kijken of er ergens een voorstelling in de buurt is.

En dan ook evt. wat korter indien nodig dus als iemand bv erg enthousiast is over een museum / speciale tentoonstelling die hij heeft bezocht dat dit kort onder die rubriek kan met bv foto of afbeelding erbij. Of dat als ik zaterdagavond naar het theater ben geweest en daarna super enthousiast ben dat ik dan spontaan iets kan invoeren/naar jullie mailen ook al is het met een link of citaten ergens van maar zodat geïnteresseerden van het forum wel op ideëen gebracht worden over wat leuk kan zijn om te doen
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 05 Mrt 2015 08:51

Re: De recensierubriek

Ik wacht eerst even af of het een leuke show is voor kindjes, als het niet leuk is is er sowieso niet zoveel over te schrijven denk ik. Ik laat het nog wel even weten :)

♥♥
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 05 Mrt 2015 09:43

Re: De recensierubriek

Burgemeester Nicky schreef:We willen net als bij de andere rubrieken weer een inschrijflijstje maken, zodat de artikelen elke paar weken gepubliceerd kunnen worden. Bij nieuwe films is dat bijvoorbeeld lastig. Wellicht weet je nog niet dat je morgen naar een nieuwe bioscoopfilm gaat en daar graag een stukje over wil schrijven om jouw ervaringen te delen met anderen en ze enthousiast (of niet) te maken. In overleg is het dan mogelijk dat je rubriek z.s.m. geplaatst wordt. Weet je bijvoorbeeld al dat je in januari naar die ene nieuwe film wil die dan net in de bioscoop is verschenen, meldt dit dan vast, dan kunnen we dat uiteraard gewoon plannen!


Je hebt gelijk hoor, Rapa Nui. Ik was het inderdaad vergeten maar het staat zelfs in de openingspost dat last minute aanmeldingen ook mogelijk zijn!
<<

Anoniem286

Bericht 05 Apr 2015 21:48

Re: De recensierubriek

Je hebt me nu al getipt elliot, heb meteen kaartjes gekocht. Bedankt :)
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 06 Apr 2015 18:33

Re: De recensierubriek

Highway schreef:Je hebt me nu al getipt elliot, heb meteen kaartjes gekocht. Bedankt :)

:good:
<<

Anoniem286

Bericht 22 Apr 2015 07:50

Re: De recensierubriek

En wij vonden het superleuk, S was in de zevende hemel! Bedankt Elliot!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 25 Jun 2015 15:33

Re: De recensierubriek

Is er nog iemand die een leuke recensie wil schrijven over een leuke voorstelling die je hebt gezien, concert of festival die je hebt bezocht, of bijvoorbeeld een (voor jou) nieuw product wat je in de winkel hebt gekocht en waar je graag iets over wil vertellen?

Laat het ons dan weten!
<<

Burgemeester Puck

Bericht 17 Aug 2015 13:54

Re: De recensierubriek

Inmiddels is het al enige tijd geleden dat er een nieuwe recensie is geplaatst, ga jij binnenkort nog naar een leuke voorstelling/ concert of festival? Misschien kun jij wat leuks erover vertellen in een recensie.

Wil je de vorige recensierubrieken nog eens teruglezen?

Rubriek #1: Kersthangers Yoursurprise
Rubriek #2: Christmas with Nick & Simon
Rubriek #3: Jett Rebel
Rubriek #4: Billy Elliot the musical
Rubriek #5: Toneelvoorstelling Anne
Rubriek #6: Het Zwanenmeer
Rubriek #7: Een avond met Dorus
<<

Anoniem281

Bericht 04 Nov 2015 15:03

Re: De recensierubriek

Is er nog interesse in een recensie? :) Ik heb net iets geschreven over De Tweeling namelijk.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 04 Nov 2015 15:17

Re: De recensierubriek

Carl schreef:Is er nog interesse in een recensie? :) Ik heb net iets geschreven over De Tweeling namelijk.

Lijkt me erg leuk! Stuur maar naar ons mailadres als je dat leuk vindt.
<<

Anoniem148

Bericht 14 Nov 2015 13:16

Re: De recensierubriek

Ik heb veldhuis en kemper gezien, kan daar wel iets over vertellen?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 17 Nov 2015 19:28

Re: De recensierubriek

Dandelion schreef:Ik heb veldhuis en kemper gezien, kan daar wel iets over vertellen?

Ik had je bericht nog helemaal niet gelezen. Maar leuk!
Stuur maar een mail, dan kunnen we het een en ander afstemmen.
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 11 Jan 2016 11:58

Re: De recensierubriek

Staat er nog iets leuks op de planning of heb je toevallig net een leuke voorstelling of concert bezocht?
Het is natuurlijk nog steeds mogelijk om een recensie te schrijven.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 27 Aug 2016 22:51

Re: De recensierubriek

Ik zag dat dit topic al een tijdje stil staat maar ik ga binnenkort naar de nieuwe show van Theo Maassen. Ik wil daar best wat over schrijven als er geïnteresseerden zijn.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 23 Okt 2016 11:31

Re: De recensierubriek

Joan schreef:Ik zag dat dit topic al een tijdje stil staat maar ik ga binnenkort naar de nieuwe show van Theo Maassen. Ik wil daar best wat over schrijven als er geïnteresseerden zijn.

Ooh Joan! Onze excuses. Wij hebben volgens mij nooit gereageerd op dit bericht.
Ik weet niet of je nog interesse hebt om dit te schrijven, maar dat is zeer zeker welkom hoor!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers