Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Playdate omgeving Rdam

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 16 Okt 2015 12:57

Playdate omgeving Rdam

Ik zou het leuk vinden om wat contacten (vriendschappen?) op te doen met kinderen in de leeftijd van mijn zoon (wordt in januari 2). We willen in de toekomst graag naar Nk a/d Ijssel verhuizen. Het zou voor hem leuk en goed zijn om ook wat meer te knutselen. Hij kan voor zover ik weet goed spelen en delen met andere kindjes. Het lijkt me ook weleens leuk om naar kindertheater te gaan.

Ik ben zelf 31, woon momenteel vlakbij Zplein. Ik weet dat er niet heel veel mensen zijn die hier komen vanwege parkeerkosten en het imago van Zuid. Ik heb er geen probleem mee om ergens anders naar toe te gaan. Ik houd van theeleuten, ergens lunchen, werk graag en stoei een beetje met mijn toekomst (wat wil ik). Ik heb niet heel specifiek hobbies, laten we zeggen dat die in ontwikkeling zijn (naaien, tekenen, fietsen, dansen).

Ik werk ma t/m donderdag. We zwemmen op vrijdagochtend, maar zijn dus vanaf ongeveer 13/14 vrij (en vaak dus op zaterdag en zondag).

Lijkt een meeting je leuk? Stuur me een pb'tje!
L2014 & H2017
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 16 Okt 2015 13:35

Re: Playdate omgeving Rdam

Je bent hier ook welkom he!! Vind ik super gezellig!

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers