Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dit is toch gewoon een soort van discriminatie?

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 07 Okt 2013 14:45

Re: Dit is toch gewoon een soort van discriminatie?

ik doe het er niet om hoor. ik open serieus een topic omdat ik vind dat ik oneerlijk behandeld ben.
Zodra ik een topic open vindt ED het nodig om daar altijd een gezeik van te maken.
En ja.... ED triggert met haar oneerlijke opnerkingen iets bij mij, waardoor ik dan meteen in de verdediging schiet.... Probeer t af te leren, maar wil me niet erg lukken blijkbaar.
Maar ik plaats geen reacties met het idee om ED uit de tent te lokken.
<<

Anoniem44

Bericht 07 Okt 2013 16:50

Re: Dit is toch gewoon een soort van discriminatie?

Ik denk dat het inderdaad verstandig is om deze discussie verder te stoppen, want denk niet dat we op deze manier tot een constructieve oplossing zullen komen. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en jij volgens mij ook JD. Ik wens je succes met je verdere zoektocht naar de ideale woning.
<<

Artemis

Bericht 07 Okt 2013 17:02

Re: Dit is toch gewoon een soort van discriminatie?

-ED- schreef:Ik heb geen zin om hele epistels te typen JD, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen en veel mensen zijn het met me eens, dus totale onzin is het niet. Ga met jezelf aan de slag. Kijk naar je opties, in plaats van naar de woningen die je niet kunt krijgen. Kijk niet naar tweeverdieners die het beter voor elkaar hebben, kijk liever naar je eigen situatie en probeer daar het beste van te maken. Op die manier zul je merken dat je echt een stuk fijner in het leven komt te staan.

Ik ben het niet met jou eens. Wil je niet mijn posts misbruiken om je eigen onzinnigheden mee te onderbouwen? Ik lees nergens dat veel mensen het met je eens zijn. Deels komen onze meningen overeen ja, maar ik wil op geen enkele manier met jouw meningen geassocieerd worden, dus laat mij er bij voorkeur buiten.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]