Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een hele goede morguh

<<

Anoniem27

Bericht 07 Okt 2013 10:42

Een hele goede morguh

Wat gaan jullie doen vandaag? Ik ben vrij, straks lunchen met mijn vriend. Vanmiddag fish and feet waarbij visjes aan mijn voeten gaan knabbelen. Vanavond weinig op de planning.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 07 Okt 2013 10:45

Re: Een hele goede morguh

Lekker, een vrije dag! Geniet ervan!

Ik heb vanochtend lekker uitgeslapen, tot een uurtje of half tien. N. was logeren bij opa en oma en is daar vandaag ook heel de dag. Gisteren hebben we daar N.'s verjaardag gevierd, zij is daar lekker blijven slapen en ik heb dus een heerlijke rustige nacht gehad vannacht. Voel me echt goed vandaag!

Ik ga opruimen, wassen, strijken en wat naaien. Fijne dag vandaag!
<<

Anoniem166

Bericht 07 Okt 2013 10:46

Re: Een hele goede morguh

Dat lijkt me echt niets, met de visjes. Maar veel plezier, heb je het al eerder gedaan?

Ik ben deze week vrij, ga vanmiddag met vriend en dochter zwemmen in de huttenheugte en daarna patatjes eten daar.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 07 Okt 2013 10:48

Re: Een hele goede morguh

Goede (nog net) morgen,

Fijne dag vandaag, applegreen en Parisienne!

Ik ga vandaag weer de hele dag aan school proberen te werken, voel mij wel niet zo goed.
En vanavond lekker tv kijken.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 07 Okt 2013 10:49

Re: Een hele goede morguh

Goedemorgen!

Ik ben vanochtend op sollicitatiegesprek geweest. Daarna even wat op de werf brengen en naar de markt geweest. Verder weinig te doen vandaag, dus ik ga maar kaarten knutselen :)

Fijne dag!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 07 Okt 2013 10:50

Re: Een hele goede morguh

Ik hoef ook niet te werken vandaag. Ik heb vanochtend om half 7 mijn man weggebracht. Hij gaat met de school waar hij werkt naar Berlijn toe. Ik ben nog lekker even mijn bed in gekropen toen ik thuiskwam. Rond 9 uur ben ik opgestaan en ik ben nu allerlei regeldingen aan het doen die nog moesten gebeuren.
Vanmiddag ga ik wandelen met mijn moeder en ik blijf ook bij hen eten.

Fijne dag allemaal!
<<

Anoniem27

Bericht 07 Okt 2013 10:51

Re: Een hele goede morguh

Sanne schreef:Dat lijkt me echt niets, met de visjes. Maar veel plezier, heb je het al eerder gedaan?

Ik ben deze week vrij, ga vanmiddag met vriend en dochter zwemmen in de huttenheugte en daarna patatjes eten daar.


Ik heb het nu een paar keer gedaan. Het is echt lekker haha. Het kriebelt een klein beetje maar verder merk je er weinig van. Daarna heerlijk zachte voeten haha.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 07 Okt 2013 10:54

Re: Een hele goede morguh

Ik had één uurtje school vandaag maar ben ziek dus zit thuis. Moet nog wel wat opdrachten nog doen voor school en verder ben ik bezig met m'n viltknutsels. :)
<<

Anoniem 3

Bericht 07 Okt 2013 11:01

Re: Een hele goede morguh

-
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 15:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 48

Bericht 07 Okt 2013 11:05

Re: Een hele goede morguh

Goedemiddag,
Ik ga over een half uurtje richting Utrecht. Ff shoppen en lunchen met een vriendin. Nou ja zij gaat shoppen ik ga mee. Vanavond komt ze hier dan eten en gaan mijn vriend en ik vanavond nog zwemmen. Lekker dagje dus :)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Okt 2013 11:46

Re: Een hele goede morguh

Ik zou volgens mij heel hard lachen van de jeukende visjes aan m'n voeten :)

Ik ga om 16u werken. Tot die tijd schoonmaken, verhuisdozen inpakken en dingen regelen.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Okt 2013 12:27

Re: Een hele goede morguh

Goedemiddag!

Ik ga zo de commode echt even afmaken, daarna de was even aanzetten en misschien wat vaasjes pimpen. Vanavond hebben we de pretecho! Daar heb ik echt zin in!
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers