Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat ik jammer vind...

<<

Anoniem171

Bericht 06 Okt 2013 14:22

Re: Wat ik jammer vind...

Rogue schreef:Jeetje Marin, ik kan me voorstellen dat je het forum mist nu je een hele andere baan hebt.
Maar je had het ook anders kunnen verwoorden. Je maakt jezelf wel erg belangrijk nu, met je hoeveelheden PM's en het helpen van mensen.


Ik vind dit ook een beetje negatief opvatten van de post van Marin.

Marin, je kunt inderdaad niet alles 100% doen. Maar kan mij voorstellen dat je het mist als je hiervoor zo intensief betrokken was bij het forum. Voor mij ben je echt een harde kern forummer.
<<

Anoniem119

Bericht 06 Okt 2013 14:29

Re: Wat ik jammer vind...

Ja betrokkenheid is misschien wel een goed woord wat de lading dekt, Nana :) Dat ik dat mis!
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 06 Okt 2013 14:48

Re: Wat ik jammer vind...

Ik vind het eigenlijk wel een gezonde ontwikkeling. Je bent nu toch meer je leven aan het leven. Je hebt een leuke baan, een leuke vriend een leuk leven en als toevoeging nog het forum.
<<

Snirp

Bericht 06 Okt 2013 15:04

Re: Wat ik jammer vind...

Ah, Marin!
Kan me wel voorstellen wat je bedoeld hoor!
Ik heb vanaf komende week juist weer elke week de maandag vrij.
Hoop daardoor ook (weer) wat actiever mee te kunnen schrijven.
Maar ook oppervlakkige reacties zijn welkom hoor :P
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 06 Okt 2013 17:27

Re: Wat ik jammer vind...

Marin schreef:Ik werk nu meer dan een maand full time en dat vind ik heel leuk, echt leuker en makkelijker dan verwacht enzo, maar er is één ding wat ik jammer vind:

Ik mis het forum zo!

Ik weet dat ik nog steeds bijna helemaal bovenaan sta met m'n aantal posts,



Let jij hier serieus op? Zou niet eens weten waar ik dat moet vinden.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 06 Okt 2013 17:38

Re: Wat ik jammer vind...

Ohh wel herkenbaar. Alleen valt het aantal PM's die ik krijg reuze mee :P maar ik mis het forum ook wel een beetje. Heb het gewoon veel te druk nu en vrijwel alle vrije tijd gaat naar mijn zoon. Ik forum ook altijd even snel via de telefoon.
Daarbij vind ik dit nieuwe forum niet zo fijn en dat maakt dat ik hier minder kom.
<<

Anoniem17

Bericht 07 Okt 2013 09:19

Re: Wat ik jammer vind...

Wat jammer dat er nu door sommigen zo negatief wordt gereageerd op Marin, terwijl ze juist aangeeft dat ze het niet zo bedoeld.

Marin, ik herken je gevoel. Ik was de afgelopen week natuurlijk op vakantie en kon daarom ook niet forummen. Natuurlijk heb ik het tijdens mijn vakantie niet gemist, maar afgelopen weekend had ik het gevoel van alles gemist te hebben en overal achter de feiten aan te lopen. Ik heb dan al geen zin meer om via mijn telefoon te forummen, omdat ik uitgebreid wil reageren en dat vind ik op mijn telefoon te veel werk ;)
<<

Anoniem193

Bericht 07 Okt 2013 09:48

Re: Wat ik jammer vind...

Snap je helemaal Marin, Ik heb het de laatste weken ook druk op mijn werk, waardoor ik niet veel tijd heb om te forummen, dat had ik eerder wel tijdens werktijd. Hierdoor heb ik net als Elliot het idee veel te missen en in topics voel ik mij ook enorm mosterd als er al 13 pagina's gevuld zijn met reacties.
<<

Anoniem119

Bericht 07 Okt 2013 09:58

Re: Wat ik jammer vind...

Ja herkenbaar, elliot en alibi. Ik vind juist de betrokkenheid zo fijn aan het forum, en dat mis ik beetje. Dat ik dus zelf minder betrokken kan reageren, bedoel ik dus. Nou ja, het zal wel wennen, maar ik vind het wel jammer!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 07 Okt 2013 10:28

Re: Wat ik jammer vind...

nijntje4 schreef:Ik snap het ook niet zo eigenlijk, de meeste forummers werken toch ook gewoon en forummen daarnaast? Dus wat maakt het voor jou anders dan?


Ik zou alleen oppassen met forummen op het werk, want ICT-ers kunnen alles volgen... (is niet voor jou bedoeld, maar in zijn algemeenheid!).
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem119

Bericht 07 Okt 2013 10:36

Re: Wat ik jammer vind...

KOL schreef:
nijntje4 schreef:Ik snap het ook niet zo eigenlijk, de meeste forummers werken toch ook gewoon en forummen daarnaast? Dus wat maakt het voor jou anders dan?


Ik zou alleen oppassen met forummen op het werk, want ICT-ers kunnen alles volgen... (is niet voor jou bedoeld, maar in zijn algemeenheid!).



Daarom zit ik standaard niet op het Wifi netwerk van m'n werk op het forum, zelfs niet via m'n telefoon. Doe alles expes met 3G. Maar omdat ik bij het Social media team zit, wordt vrijwel alles gedoogd en zit er geen filter op het netwerk. Maar toch neem ik geen risico.
<<

Anoniem12

Bericht 07 Okt 2013 10:39

Re: Wat ik jammer vind...

KOL schreef:
nijntje4 schreef:Ik snap het ook niet zo eigenlijk, de meeste forummers werken toch ook gewoon en forummen daarnaast? Dus wat maakt het voor jou anders dan?


Ik zou alleen oppassen met forummen op het werk, want ICT-ers kunnen alles volgen... (is niet voor jou bedoeld, maar in zijn algemeenheid!).

Ja ze kunnen alles van je zien als ze willen.
<<

Anoniem119

Bericht 07 Okt 2013 10:42

Re: Wat ik jammer vind...

Rush, hoopte al dat jij zou reageren. Dit kan niet als je gewoon op je eigen 3G zit toch?
<<

Anoniem12

Bericht 07 Okt 2013 10:45

Re: Wat ik jammer vind...

Marin schreef:Rush, hoopte al dat jij zou reageren. Dit kan niet als je gewoon op je eigen 3G zit toch?

Nee hoor, daar kunnen ze niets van zien. 3G komt uit de lucht om het zo maar te zeggen.

Alles van hun eigen netwerk (kabelverbinding en wifi) kunnen ze controleren.
<<

Anoniem119

Bericht 07 Okt 2013 10:49

Re: Wat ik jammer vind...

Rush schreef:
Marin schreef:Rush, hoopte al dat jij zou reageren. Dit kan niet als je gewoon op je eigen 3G zit toch?

Nee hoor, daar kunnen ze niets van zien. 3G komt uit de lucht om het zo maar te zeggen.

Alles van hun eigen netwerk (kabelverbinding en wifi) kunnen ze controleren.


Ja prima dan, gelukkig maar. Ik mag wel gewoon Facebooken enzo, maar ik heb liever niet dat het forum in de browser geschiedenis staat. Maar ben allang blij: als Social media mag je gelukkig Google Chrome gebruiken zonder filters en de rest van t bedrijf zit op internet explorer van tien naar geleden :dance:
<<

Anoniem12

Bericht 07 Okt 2013 10:51

Re: Wat ik jammer vind...

Hahaha, dat is wel een hele vooruitgang inderdaad. Ik zit ook niet op de Wifi van m`n werk. Die paar MB's per dag laat ik gewoon via de 3G gaan.

Internet doe ik wel gewoon op m`n werk, ook alles. Ik weet wel dat ze het kunnen zien en zij weten ook wel dat ik op een (dit?) forum zit. Zolang ik mijn werk goed doe en alles op tijd af is, is dat geen probleem.

Mijn baas zit zelf de hele dag op 9gag, dusja. :lol:
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 07 Okt 2013 11:01

Re: Wat ik jammer vind...

Het gaat natuurlijk niet om je internetverkeer op je mobieltje, maar op de pc van het werk...
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem12

Bericht 07 Okt 2013 11:02

Re: Wat ik jammer vind...

KOL schreef:Het gaat natuurlijk niet om je internetverkeer op je mobieltje, maar op de pc van het werk...

Ja, wij hebben het toch ook over het netwerk van het werk?
<<

Anoniem119

Bericht 07 Okt 2013 11:05

Re: Wat ik jammer vind...

Ja daarom zit ik daar dus bewust niet op.
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 07 Okt 2013 11:11

Re: Wat ik jammer vind...

Marin, ik snap je ook wel, het is natuurlijk ook een enorme omschakeling van hele dagen de tijd om op het forum te komen naar hele dagen (bijna) geen tijd voor het forum.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 07 Okt 2013 11:11

Re: Wat ik jammer vind...

KOL schreef:
nijntje4 schreef:Ik snap het ook niet zo eigenlijk, de meeste forummers werken toch ook gewoon en forummen daarnaast? Dus wat maakt het voor jou anders dan?


Ik zou alleen oppassen met forummen op het werk, want ICT-ers kunnen alles volgen... (is niet voor jou bedoeld, maar in zijn algemeenheid!).


Ik denk ook dat Nijntje niet bedoel tijdens het werken forummen maar daarnaast in de zin van thuis bijv.

Ik kan me wel vinden in Marin, ik kan het forum prima loslaten als ik werken ben of vakantie heb of daagjes werken ben, maar als ik dan weer eens online ben, 'mis' ik sommige dingen wel. En als discussie dan bijv al pagina lang bezig zijn, heb ik geen zin meer om dat helemaal te lezen en te reageren. Terwijl ik dat wel leuk vind.
<<

Anoniem193

Bericht 07 Okt 2013 11:12

Re: Wat ik jammer vind...

ik word niet gecontroleerd, en so be it. soms zit ik samen met mijn werkgever de halve dag youtube of netflix te kijken. Is wel zonde, want dan kan ik niet forummen :P
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]