Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


vliegtuig spotters

<<

Anoniem137

Bericht 22 Aug 2015 20:48

Re: vliegtuig spotters

Ik hoor pannenkoeken! Laat ik daar nou net gek op zijn... Ik zeg, deal! Kijken of R. met drie vrouwen op stap wil. Alles voor z'n hobby hè :wink:
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 22 Aug 2015 20:51

Re: vliegtuig spotters

Ja hij schijnt dus dicht te zijn. De rust viel me alleen niet op omdat we nu s avonds M.eerlive horen helemaal hier en vlg week M.ysteryland.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem149

Bericht 22 Aug 2015 20:54

Re: vliegtuig spotters

Als hier een meeting uit komt wil ik me ook wel aansluiten, ik vind vliegtuigen spotten ook leuk, al heb ik het nog nooit écht gedaan.
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 22 Aug 2015 20:58

Re: vliegtuig spotters

Elliot schreef:Jullie kunnen ook bij mij in de tuin komen zitten hoor, vliegtuigen zat :wink:

:good:


Keet. schreef:Ik hoor pannenkoeken! Laat ik daar nou net gek op zijn... Ik zeg, deal! Kijken of R. met drie vrouwen op stap wil. Alles voor z'n hobby hè :wink:

Oooooooh dat pannenkoekenhuis waar Leaf en ik heen willen, is echt zó verschrikkelijk goed! Geen 'Zeven Dwergen'-gehalte en een enorme keus aan pannenkoeken. Ernaast zit een 'all you can eat' voor het geval R. geen pannenkoeken lust of gewoon klaar is met al die vrouwen om hem heen :smile:

Elize, ik heb het ook nog nooit zo 'echt' gedaan als een echte vliegtuigspotter. Vind het vooral machtig mooi om te zien hoe zo'n enorm toestel door de lucht kan vliegen. Wat mij betreft mag je aansluiten hoor!

Vraag me alleen af hoe druk het op Volkel is met vliegtuigen, heb me daar eigenlijk nog nooit in verdiept of er veel te zien is en zo ja, op welke momenten.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 22 Aug 2015 21:06

Re: vliegtuig spotters

Ja dat pannenkoekenhuis is echt de natte droom onder de pannenkoekenhuizen!!!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem137

Bericht 22 Aug 2015 21:07

Re: vliegtuig spotters

Hebben ze een shoarmapannenkoek? Dan heb ik nog een extra troef om hem meet te krijgen hahaha :D
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 22 Aug 2015 21:10

Re: vliegtuig spotters

Weet ik eigenlijk ook niet Sjaan, ik weet wel dat er momenten zijn dat ze veel meer vluchten uitvoeren dan anders. Het zijn wel voornamelijk straaljagers die je daar ziet...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 22 Aug 2015 21:10

Re: vliegtuig spotters

Keet. schreef:Hebben ze een shoarmapannenkoek? Dan heb ik nog een extra troef om hem meet te krijgen hahaha :D


Hahaha geeeen idee!! Wel een hartige met spek en kaas...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem137

Bericht 22 Aug 2015 21:11

Re: vliegtuig spotters

Oh. Hij wil niet mee :nopompom:

Volgens hem is Volkel momenteel ook niet zoveel aan...
<<

Anoniem149

Bericht 22 Aug 2015 21:12

Re: vliegtuig spotters

Nou Sjaan dat heb ik dus ook, ongelooflijk hoe zo'n groot ding de lucht in kan en blijft en ook weer netjes kan landen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Aug 2015 22:19

Re: vliegtuig spotters

Carl schreef:Ga je doen in Beverwijk, Sarah? :D

Kruiden halen op de oosterse markt
Afbeelding
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 23 Aug 2015 01:58

Re: vliegtuig spotters

Volkel vliegt momenteel volgens mij niet veel op. Pannenkoekenhuis die jullie bedoelen is zeker goed. Wat ben ik daar eigenlijk al lang niet meer geweest. Terwijl ik wel op verjaardagactie 1 keer per jaar in de all you can eat and drink zaak ben te vinden. Terwijl ik eigenlijk beter het geld uit kan geven aan de kwaliteit pannenkoeken daartegen over.

Ik ben overigens erg blij dat ze aanvliegroute hebben veranderd en ze nu dus vliegen over Hemelrijk ipv tussen Volkel en Uden door waar nu flink wordt gebouwd.
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 23 Aug 2015 17:46

Re: vliegtuig spotters

Dat wordt dus toch met zn allen in Elliot's achtertuin :D
<<

Anoniem137

Bericht 23 Aug 2015 18:01

Re: vliegtuig spotters

Ik ben vandaag al bij Schiphol geweest, m'n vriend wilde er ff uit. Is hier toch relatief om de hoek :)
<<

Anoniem149

Bericht 23 Aug 2015 19:02

Re: vliegtuig spotters

Ik zag je bericht op FB Keet. en moest meteen aan dit topic denken haha.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 23 Aug 2015 19:11

Re: vliegtuig spotters

Ik vind vliegtuig spotten ook fantastisch. Ik heb echt een vliegtuigen tic. Ik ken alleen niemand die het ook heeft. Mijn man die lacht me uit hahahah. Dus heb het nog nooit gedaan.
Je kan ook vliegtuigen spotten via internet trouwens. Voor de wat luiere spotter.

http://casperflights.com/unified/?location=eham

Zie je alle vliegtuigen die op Schiphol landen en opstijgen. Plus alle type nummers waar ze heen gaan of vandaan komen Zo verslavend.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 24 Aug 2015 08:57

Re: vliegtuig spotters

Wij zijn vorige week als dagje uit naar Schiphol geweest. Was echt ontzettend leuk, vooral onze dochter keek haar ogen uit.

We hebben ook echt alles bekeken: we zijn boven in de vertrekhal geweest bij de incheckbalies, waar we hebben gezien hoe de koffers na het inchecken op de lopende band gingen. We hebben uren op het panoramaterras gestaan, koffers in het vliegtuig, koffers uit het vliegtuig, piloten in de cockpit die een vlucht aan het voorbereiden waren (vliegtuig aan de voorste gate had het raampje open), taxiën etc.

Er vertrokken ook achter elkaar vliegtuigen van een baan (geen idee welke) die duidelijk zichtbaar was vanaf het panoramaterras.

Hebben een superleuke dag gehad, dochter heeft het er nog steeds over.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem123

Bericht 24 Aug 2015 10:47

Re: vliegtuig spotters

Wij waren maar 1,5 uur op schiphol, langer konden we het echt niet meer rekken :wink:

Paar maand terug waren we bij de spottersplek bij de mcdonalds geweest. Dat vonden we wel erg leuk.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 24 Aug 2015 14:19

Re: vliegtuig spotters

Ik ben helemaal enthousiast geworden door dit topic. Ik vind vliegtuigen kijken helemaal geweldig. We zouden gisteren gaan maar toen was m'n vriend ziek. Hopelijk gaat het binnenkort wel lukken.
<<

Anoniem137

Bericht 24 Aug 2015 18:55

Re: vliegtuig spotters

Haha! Volgens mij moeten we er serieus een meeting van gaan maken :lol:
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 24 Aug 2015 21:32

Re: vliegtuig spotters

Keet. schreef:Haha! Volgens mij moeten we er serieus een meeting van gaan maken :lol:

Ik dacht precies hetzelfde... :smile:
<<

Anoniem149

Bericht 24 Aug 2015 21:32

Re: vliegtuig spotters

Was het nog gee serieuze optie dan? :wink:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 28 Jun 2018 12:51

Re: vliegtuig spotters

Hallo! Ik wil binnenkort m’n zoon van 4,5 jaar meenemen naar Schiphol maar ik heb de ballen verstand van goede spottersplaatsen.

Schiphol geeft deze plaatsen aan

Afbeelding

Ik zag in dit topic ook een andere suggestie (IjwegxVijfhuizerweg) maar ik ben op zoek naar de beste locatie voor zoon. Maar ook waar ik de auto fijn kwijt kan en hij geen kilometers hoeft te lopen.

Is het ook verstandig om gehoorbescherming mee te nemen?

Ik wil er ook (evt in de buurt) picknicken.

Iemand advies?
L2014 & H2017
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 28 Jun 2018 13:00

Re: vliegtuig spotters

Ik weet niet hoe ver je van Eindhoven woont? Anders zou ik zeker daarheen gaan. Dat is echt te gek. Daar zit je echt onder de landende (of stijgende, ligt aan de wind) vliegtuigen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem248

Bericht 28 Jun 2018 13:08

Re: vliegtuig spotters

Bij de buitenveldertbaan zit de Mac, ideaal! Zelf vind ik het uiterste puntje van de Polderbaan de leukste plek om te spotten, daar kun je alleen je auto niet kwijt.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers