Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleurboek voor volwassenen

<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 07 Aug 2015 00:54

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ja ik kleur ook. Heb vandaag het nieuwe Mandala boekje van Denksport gekocht.

Op dit moment kleur ik minder vaak, omdat ik er geen tijd voor heb of moet werken. Als ik eenmaal begin kan ik niet zomaar meer stoppen haha.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Anoniem149

Bericht 07 Aug 2015 19:13

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik heb het al een hele tijd niet meer gedaan omdat het niet kon met mijn hand, daarna nog niet opgepakt. Ik denk zo dat als het straks weer wat minder weer wordt en vroeger donker dat ik er weer lekker voor ga zitten.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 09 Aug 2015 19:43

Re: Kleurboek voor volwassenen

Kleuren op nummer lijkt mij ook erg leuk. Ze hebben zo'n boekje nu ook bij Denksport:

Afbeelding

Bij Denksport was het ook 2+1 gratis. Dus heb bovenstaand boek gekocht, ook een Mandala boekje en nog een ander kleurboek.
Afbeelding
<<

Anoniem233

Bericht 09 Aug 2015 20:31

Re: Kleurboek voor volwassenen

ThinkPink schreef:Kleuren op nummer lijkt mij ook erg leuk. Ze hebben zo'n boekje nu ook bij Denksport:

Afbeelding

Bij Denksport was het ook 2+1 gratis. Dus heb bovenstaand boek gekocht, ook een Mandala boekje en nog een ander kleurboek.


Die lijkt me gaaf! Ga zeker even kijken van de week :)
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 09 Aug 2015 21:18

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik weet niet of de 2+1 gratis bij Denksport ook in de winkel geldt. Ik heb de kleurboeken in hun webshop besteld.
Afbeelding
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 10 Aug 2015 18:35

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ze hebben bij de Action trouwens ook 2 verschillende kleurboeken van kleuren op nummer. € 0,99 per stuk .

Afbeelding
Afbeelding
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 20 Okt 2015 21:23

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ze hebben nu ook kerstkaarten om te kleuren bij de Action. Ze kosten € 0,95 per 10 stuks.
http://www.action.nl/kerstkaarten-kleuren-10st-14x14cm-incl-enveloppen

Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mrt 2018 07:41

Re: Kleurboek voor volwassenen

Wie kleurt nog en wat is je favoriete kleurboek??
<<

Anoniem248

Bericht 04 Mrt 2018 07:50

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik heb een heel arsenaal aan kleurboeken en ook hele dure kleurpotloden, maar ik kleur eigenlijk nooit. Ik raak er ook niet ontspannen van ofzo, al die kleine priegelvakjes. Áls ik kleur, dan is dat op m’n werk als de kinderen een kleurplaat hebben, dan pak ik er ook nog wel eens eentje. Zo’n kinderkleurplaat vind ik dan weer wel leuk.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Mrt 2018 07:59

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik heb gister zitten kleuren. Zo'n boek van kleuren op nummer van denksport. Boek is wel bijna uit..
08/2018
05/2021
<<

Anoniem294

Bericht 04 Mrt 2018 08:13

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ja ik. Nog heel vaak. Samen met dochters, oudste kleurt ook het liefst volwassen kleurplaten of kleurplaten van unicorns.

Wij hebben veel post card kleurplaten en die verstuurd ze dan naar de oude oma in Marokko. Die komen gewoon van action, kruidvat en de voordeelboeken shop.
We hebben ook alle dikke grote kleurboeken van Action, kleuren op nmr van Action en pixel kleurboeken op nmr Action. Ook nog wat boeken van kruidvat en de voordeelboeken winkel.

Mijn voorkeur gaat uit naar eenzijdige kleurplaten op redelijk dik papier die je makkelijk uit het boek scheurt.

We hebben ook veel potloden, stiften, gelpennen en fineliners.
<<

Anoniem229

Bericht 04 Mrt 2018 10:43

Re: Kleurboek voor volwassenen

Maple schreef:Ik heb een heel arsenaal aan kleurboeken en ook hele dure kleurpotloden, maar ik kleur eigenlijk nooit. Ik raak er ook niet ontspannen van ofzo, al die kleine priegelvakjes.


Dat heb ik dus ook - het wordt wel aangeraden om je te kunnen ontspannen, maar juist bij kleuren kun je eindeloos gaan zitten piekeren.
Ik heb kleurboeken van Van Gogh, Monet en kleuren op nummer van Van Gogh.
Eén keer in de week doe ik een schildercursus; omdat je daar veel meer bij moet nadenken 'Wat ga ik maken en hoe?' werkt dat voor mij beter. Ik vind dat alleen niet zo leuk om alleen thuis te doen en ik heb ook geen atelier.
<<

Anoniem316

Bericht 04 Mrt 2018 10:51

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik had laatst zin om te kleuren maar op de een of andere manier zijn mijn kleurboeken verdwenen. Ik heb wel een beetje hetzelfde als jij Maple. Ik kleur liever grotere vlakken. Mandalas enzo vind ik ook niet zoveel aan.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Mrt 2018 11:18

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik heb ook veel boeken en dure potloden en doe er niks mee. Heb er gewoon geen tijd voor
Afbeelding
<<

Brooke

Bericht 04 Mrt 2018 16:23

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik kleur ook nog. Ben momenteel fan van de kleurboeken van Jade Summer.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mrt 2018 18:15

Re: Kleurboek voor volwassenen

Brooke schreef:Ik kleur ook nog. Ben momenteel fan van de kleurboeken van Jade Summer.

Die zien er leuk uit zeg! Doen ze hun omslag eer aan zeg maar??
<<

Brooke

Bericht 04 Mrt 2018 21:47

Re: Kleurboek voor volwassenen

Cotton schreef:
Brooke schreef:Ik kleur ook nog. Ben momenteel fan van de kleurboeken van Jade Summer.

Die zien er leuk uit zeg! Doen ze hun omslag eer aan zeg maar??


In elk boek staan veel mooie platen, kan elke keer echt niet kiezen welke ik wil kleuren op dat moment. Ook eenzijdig gedrukt. Ook zitten (bij de boeken die ik heb tot nu toe) de platen er twee keer in, dus als je vaker wil kleuren is het handig. Vind de platen echt heel prettig kleuren, heel ontspannend, maar dat is persoonlijk.
Ook is er een facebookpagina van, heel leuk, krijg je regelmatig te zien hoe anderen kleuren. En je kan je ook aanmelden voor mail (ik dacht dat het op de site van Jade Summer zelf was) en dan krijg je eens in de zoveel weken gratis kleurplaten die je zelf kan printen. Of bedoelde je dat niet? :P
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mrt 2018 21:56

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ja precies, bedankt! Leuk om te lezen. Ik zal die pagina's eens zoeken.

Heb op Instagram even gekeken en nu 4 besteld op Amazon DE. Stuk goedkoper als Bol.com.
<<

Brooke

Bericht 04 Mrt 2018 22:00

Re: Kleurboek voor volwassenen

Leuk! Ben benieuwd welke je hebt besteld en wat je ervan vindt als de boeken straks hebt.
O dat ga ik ook onthouden, goede tip, Bol is inderdaad duur.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mrt 2018 22:14

Re: Kleurboek voor volwassenen

Scheelt meer dan €10 per boek. Echt te groot dat verschil.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Apr 2020 15:31

Re: Kleurboek voor volwassenen

Voor wie van Blond Amsterdam en kleuren houdt;

https://www.blond-amsterdam.com/nl/blon ... eurplaten/
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers