Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

<<

Anoniem286

Bericht 01 Aug 2015 17:46

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Ik heb ook een mailtje gestuurd. Ik zou wel een stukje willen schrijven over kindjes met cerebrale parese
<<

Anoniem238

Bericht 05 Aug 2015 19:30

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

*
Laatst gewijzigd door Anoniem238 op 28 Sep 2018 11:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 20 Aug 2015 13:25

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Ik heb een mail gestuurd. Kan wat schrijven over Nefrotisch syndroom, wat mijn zoontje heeft.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Anoniem286

Bericht 21 Aug 2015 20:08

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Jeetje Poison, dat lijkt me heftig. Sterkte.
Ik ben (als dialyseverpleegkundige i.o.) ook zeer benieuwd naar jouw verhaal.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 25 Aug 2015 15:53

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Highway ik weet dan weer niets over cerebrale parese. Heb ook geen idee wat dat is, dus dat zou ik wel interessant vinden.

Nefrotisch syndroom is inderdaad wel heftig. Ken je het syndroom vanuit de opleiding?
27-12-2011
03-06-2013
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 16 Jan 2016 13:34

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Mocht er iemand zijn die nog een rubriek wil schrijven over een onderwerp dat te maken heeft met zwangerschap/kinderen/moederschap/uitjes etc. laat het ons dan weten!
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 26 Jan 2016 20:05

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Ik heb net mijn beloofde stukje ingestuurd.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Feb 2016 22:55

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Ik wil wel eens een stukje schrijven over een dagje Haarlem met kids. Niet dat ik zelf kinderen heb, maar ik weet er best wel wat vanaf waar de leuke plekjes/winkels/hot spots met kids zijn. Weet niet of zoiets misschien leuk is naast de huidige rubrieken (die vaak wat zwaarder van onderwerp zijn).
Let's discover the world together.
<<

Anoniem148

Bericht 14 Feb 2016 08:34

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Hoort dat dan niet bij uitgaan en vrije tijd? Omdat het best wel specifiek is voor Haarlem.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Feb 2016 09:28

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Als ik iets specifiek voor kinderen zou schrijven lijkt het me niet. Ik heb al wel vaker een uitgebreide tips lijst geschreven voor volwassenen. Omdat in de suggesties van de burgemeester hierboven stond dat je ook over uitjes kon schrijven, dacht ik hier aan, specifiek voor een dagje met kinderen .
Let's discover the world together.
<<

Anoniem148

Bericht 14 Feb 2016 21:33

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Ja snap ik ook maar naar aanleiding van het discussie topic dacht ik aan de andere pijler.
<<

Burgemeester Saar

Bericht 15 Feb 2016 20:12

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Marin schreef:Ik wil wel eens een stukje schrijven over een dagje Haarlem met kids. Niet dat ik zelf kinderen heb, maar ik weet er best wel wat vanaf waar de leuke plekjes/winkels/hot spots met kids zijn. Weet niet of zoiets misschien leuk is naast de huidige rubrieken (die vaak wat zwaarder van onderwerp zijn).



Hoi Marin, leuk dat je een rubriek wilt schrijven! Ik twijfel persoonlijk een beetje over de juiste pijler waar jouw onderwerp het beste tot zijn recht komt, dus ik heb het even in de groep gegooid bij de andere burgemeesters. Ik kom er bij je op terug!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Feb 2016 20:15

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Burgemeester Saar schreef:
Marin schreef:Ik wil wel eens een stukje schrijven over een dagje Haarlem met kids. Niet dat ik zelf kinderen heb, maar ik weet er best wel wat vanaf waar de leuke plekjes/winkels/hot spots met kids zijn. Weet niet of zoiets misschien leuk is naast de huidige rubrieken (die vaak wat zwaarder van onderwerp zijn).



Hoi Marin, leuk dat je een rubriek wilt schrijven! Ik twijfel persoonlijk een beetje over de juiste pijler waar jouw onderwerp het beste tot zijn recht komt, dus ik heb het even in de groep gegooid bij de andere burgemeesters. Ik kom er bij je op terug!


Als je wilt kan ik ook een algemene rubriek voor iedereen schrijven met tips voor jong en oud, met dus gewone volwassen tips en een kopje voor een dagje met kinderen? Ik kan denk ik wel een gehele rubriek vullen met kinder tips en dan past t beter in de zwangerschap pijler denk ik, maar als jullie liever een bredere rubriek zien kan t misschien aangevuld worden met tips voor volwassen en met kinderen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem168

Bericht 17 Feb 2016 16:20

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Ik twijfel een beetje. Ik krijg soms de vraag hoe het nu gaat met mij en mijn dochtertje die lichamelijk beperkt is. Maar twijfel een beetje over het feit of ik er een gewoon een topic voor moet openen of dat het niet beter is om er een rubriek van te maken, omdat ik best wel wat te vertellen heb erover.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 17 Feb 2016 16:29

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Brooke schreef:Ik twijfel een beetje. Ik krijg soms de vraag hoe het nu gaat met mij en mijn dochtertje die lichamelijk beperkt is. Maar twijfel een beetje over het feit of ik er een gewoon een topic voor moet openen of dat het niet beter is om er een rubriek van te maken, omdat ik best wel wat te vertellen heb erover.
Ik zou het heel fijn vinden om hier wat meer over te lezen, maar je moet het wel voor jezelf doen en er zelf helemaal achterstaan natuurlijk.
2012 & 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Feb 2016 16:30

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Ik denk dat je aan het doel moet denken. Wil je mensen informeren, schrijf dan een rubriek. Heb je liever wat advies, dan is een topic geschikter.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem168

Bericht 17 Feb 2016 20:13

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Marin, dat is een goede ja. Thanx!
<<

Anoniem168

Bericht 17 Feb 2016 20:18

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Heb net een mailtje gestuurd naar de burgemeesters voor het schrijven van een rubriek.
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 24 Jun 2017 19:40

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Is het een idee om dit topic eens niet meer "sticky" of hoe dat ook heet te maken? Er is al bijna anderhalf jaar niks meer mee gebeurd, maar hij staat altijd als derde topic na het moderatortopic en het biechttopic.
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 24 Jun 2017 20:38

Re: Oproep: zwangerschap & kinderen rubriek

Goed idee ellibre! We hadden hem gewoon over het hoofd gezien.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: SoGood