Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel betaal/lopende rekeningen heb jij?

<<

Anoniem20

Bericht 01 Okt 2013 22:42

Re: Hoeveel betaal/lopende rekeningen heb jij?

Rush schreef:
Liv schreef:Wij hebben drie betaalrekeningen. We hebben beide die van ons zelf gehouden en we hebben er een als gezamenlijke rekening. Daar gaan de vaste lasten vanaf.

Same here!

Dit ook
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 01 Okt 2013 22:58

Re: Hoeveel betaal/lopende rekeningen heb jij?

juani schreef:
Rush schreef:
Liv schreef:Wij hebben drie betaalrekeningen. We hebben beide die van ons zelf gehouden en we hebben er een als gezamenlijke rekening. Daar gaan de vaste lasten vanaf.

Same here!

Dit ook
Erg origineel, hier ook. Alleen doen wij juist boodschappen van de gezamenlijke rekening.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 02 Okt 2013 09:02

Re: Hoeveel betaal/lopende rekeningen heb jij?

Wij hebben ook 1 gezamelijke rekening en ieder een eigen betaalrekening. We doen ook boodschappen van de gezamelijke rekening, hiervoor leggen wij ook in en daar redden we ons prima mee. Mocht het een keer tekort schieten dan maken we gewoon wat extra over, maar ik moet zeggen dat dit nog niet is gebeurd. Ik 'beheer' de gezamelijke rekening en dus weet ik altijd hoe we ervoor staan.
L2014 & H2017
<<

Anoniem12

Bericht 02 Okt 2013 09:05

Re: Hoeveel betaal/lopende rekeningen heb jij?

girli schreef:
juani schreef:
Rush schreef:Same here!

Dit ook
Erg origineel, hier ook. Alleen doen wij juist boodschappen van de gezamenlijke rekening.

Dat valt voor mij ook onder vaste lasten ook al is het bedrag niet altijd hetzelfde, dus dat gaat bij ons ook van de gezamelijke.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Okt 2013 09:29

Re: Hoeveel betaal/lopende rekeningen heb jij?

juani schreef:
Rush schreef:
Liv schreef:Wij hebben drie betaalrekeningen. We hebben beide die van ons zelf gehouden en we hebben er een als gezamenlijke rekening. Daar gaan de vaste lasten vanaf.

Same here!

Dit ook


Hier ook!
2014 2016
<<

Anoniem287

Bericht 02 Okt 2013 11:28

Re: Hoeveel betaal/lopende rekeningen heb jij?

Ik doe het precies zoals jij van plan bent, Roza. Op rekening nummer 1 komt mijn salaris binnen en daar worden mijn vaste van afeschreven, en naar rekening nummer 2 maak ik een bepaald bedrag per maand over waar ik de boodschappen, benzine, kleding, cadeautjes en uitjes etc. van betaal. Werkt heel fijn!
<<

Anoniem185

Bericht 02 Okt 2013 11:49

Re: Hoeveel betaal/lopende rekeningen heb jij?

Ik heb één betaalrekening en één spaarrekening.
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 02 Okt 2013 12:15

Re: Hoeveel betaal/lopende rekeningen heb jij?

Lampenkapje schreef:Ik heb één betaalrekening en één spaarrekening.

Hetzelfde hier. Ik vind het voor mezelf overzichtelijker werken om 1 rekening te hebben.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 02 Okt 2013 12:47

Re: Hoeveel betaal/lopende rekeningen heb jij?

Liv schreef:Wij hebben drie betaalrekeningen. We hebben beide die van ons zelf gehouden en we hebben er een als gezamenlijke rekening. Daar gaan de vaste lasten vanaf.

Hier net zo, dan wel de gezamenlijke vaste lasten van de gezamenlijke rekening. Zorgverzekering, autoverzekering e.d. ieder van ons eigen. Daarnaast ook drie spaarrekeningen op dezelfde manier.
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 02 Okt 2013 12:53

Re: Hoeveel betaal/lopende rekeningen heb jij?

Milady schreef:Ik heb mijn eigen rekening en een gezamenlijke rekening.

+1
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 03 Okt 2013 18:02

Re: Hoeveel betaal/lopende rekeningen heb jij?

Wij hebben een gezamenlijke spaarrekening, een gezamenlijke lopende rekening en ik heb nog een eigen lopende rekening.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 03 Okt 2013 18:14

Re: Hoeveel betaal/lopende rekeningen heb jij?

Wij hebben 1 gezamenlijke rekening waar we alles van doen en mijn man heeft een zakelijke rekening. Het is gemakkelijk om dat apart te houden, maar verder vind ik het niet nodig om allerlei geld op verschillende rekeningen te hebben staan.

Als onze salarissen binnen komen, rekenen we uit hoeveel geld we nodig hebben voor de vaste en de variabele lasten die maand en de rest van het geld maken we over naar de spaarrekening. Zo hebben we voor onszelf ook een duidelijk beeld hoeveel geld we uit 'mogen' geven.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 05 Okt 2013 01:11

Re: Hoeveel betaal/lopende rekeningen heb jij?

iedere van ons heft 1 lopende rekening en 1 spaarrekening i.v.m. persoonlijke omstandigheden hebben we geen gezamenlijke rekening. De reden dat ik dit niet gewijzigd heb heeft hier mee te maken. Eigenlijk gaan alles vaste lasten van mijn rekening af en betaald hij mij een deel daarvoor. Persoonlijk vind ik het wel lekker overzichtelijk zo.
Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Okt 2013 01:20

Re: Hoeveel betaal/lopende rekeningen heb jij?

4... :laughcry: + 1 spaarrekening

1 persoonlijke rekening, 1 persoonlijke rekening die ik gebruik voor illustratiedingen, 1 en/of rekening die ik nog moet overzetten op alleen mijn naam eigenlijk en 1 rekening bij een andere bank die nu op mijn naam staat maar die van A. was.
Ik vind het wel wat veel dus ik ben van plan wat te gaan opheffen tzt. Maar dan moet ik wel alles over gezet hebben.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers