Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kringloopvondsten

<<

Anoniem22

Bericht 02 Okt 2013 14:48

Kringloopvondsten

Eens kijken of er belang is bij een topic als deze. Ik weet dat er hier meerdere dames zitten die regelmatig leuke koopjes doen bij de kringloop. Ik ben wel benieuwd wat jullie zoal gekocht hebben de laatste tijd, bij voorkeur met foto's!

Om te beginnen: ik heb vandaag de bekende retro blokkendoos op de kop getikt, voor slechts 95 cent. Ik was er al een tijdje naar op zoek, maar juist als je iets zoekt kan je het natuurlijk niet vinden. Tot vandaag dus! :thumbup:

Afbeelding
<<

Anoniem73

Bericht 02 Okt 2013 14:56

Re: Kringloopvondsten

Oo toevallig haha. Ik heb vandaag 9 (lees) boekjes gekocht voor 3 euro! Echt een koopje en zien er nog super uit.
<<

Anoniem22

Bericht 02 Okt 2013 15:14

Re: Kringloopvondsten

Leuk! Welke titels zoal? Ik heb ook nog een Franstalig kinderboek gekocht, noem het hobby. :razz:
We zijn de studeerkamer opnieuw aan het inrichten en het is de bedoeling om een plank te maken vol boeken die iets te maken hebben met Parijs. Daar vond ik deze wel leuk tussen passen. Het is het boekje 'Cric et Crac en Espagne'.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 02 Okt 2013 15:16

Re: Kringloopvondsten

Ben nu al een tijdje net geweest maar leuk topic!! Ik hou van kringloopwinkels!

Leuke aankoop heb je gedaan :)
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Okt 2013 17:37

Re: Kringloopvondsten

Mijn laatste aankoop was een vaatwasser.
Was er pas geleden nog met mijn moeder ze heeft toen een loopauto voor m'n neefje gekocht voor maar 2.50.
2014 2016
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Okt 2013 18:42

Re: Kringloopvondsten

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is wat ik zo snel even onder handbereik had maar het huis staat vol met kringloop :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem66

Bericht 02 Okt 2013 19:03

Re: Kringloopvondsten

Leuk!!

Mijn huis staat ook vol met kringloop :) De kringloop en Marktplaats, koop vrijwel niks meer nieuw qua interieur. Zelf opknappen is veel leuker! Ook veel kinderboekjes, gewone boeken, vaasjes, kandelaars, ook kleding voor de kinderen wat nog mooi is etc

Laatst heb ik deze kinderstoel gekocht. Moet 'm nog opknappen/schilderen. Waarschijnlijk wordt hij mintgroen.

Afbeelding
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 02 Okt 2013 19:14

Re: Kringloopvondsten

Ik kom er hier wel regelmatig maar koop vrijwel niets meer, ik vind de prijzen zo absurt :( maar dit weekend ga ik naar 2 rommelmarkten dus wie weet wat ik daar voor leuks vind.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Okt 2013 19:17

Re: Kringloopvondsten

Ik kom eigenlijk nooit bij de kringloop, toch maar weer eens een kijkje nemen!
❤ 7 juni 2018
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 02 Okt 2013 19:26

Re: Kringloopvondsten

Heb je even ;)
Ik heb geen foto's maar haal regelmatig speelgoed voor de kids er vandaag.
Gister een garage en 15 autootjes voor 2,50.
Knikkerbaan voor 2 euro
Een bench met katten verzorgingsspulltjes voor Sinterklaas voor d.

Een poosje terug heb ik 2 paar zgn schoese me schoentjes gehaald met walkproof zooltjes voor 50 cent per stuk!
Zonder voetafdruk oid!

Glijbaan voor 3,50

Ik loop minimaal 1x per week de kringloop in. Soms kom ik met wat naar buiten, soms niet.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem7

Bericht 02 Okt 2013 19:29

Re: Kringloopvondsten

Ik vind die kinderstoel echt zo leuk he Luce, ik zie honderdduizend mogelijkheden ermee :heart:
<<

lenster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 54

Geregistreerd: 24 Sep 2013 13:24

Bericht 02 Okt 2013 22:00

Re: Kringloopvondsten

Mijn hele huis komt ongeveer bij de kringloop vandaan. Heerlijk vind ik dat. Ook veel lp's koop ik er.
5 kastjes, 3 kleine kastjes, veel foto lijstjes waar ik zelf een gave print/foto in doe, lampen, allemaal accessoires. Echt heel veel. Heb dan ook wel een "ouderwetse" smaak, maar vind het altijd zo heerlijk om daar rond te kijken en dingen te vinden die me blij maken!
<<

Anoniem58

Bericht 03 Okt 2013 06:38

Re: Kringloopvondsten

Ik heb ook zo'n ouderwetse kinderstoel gehad voor Christian, alleen nog met een werkje erin, een hartje dat uitgesneden was en twee van die " torentjes". Mijn moeder had hem ook van de kringloop. Wij hebben hem wit gespoten en. U heeft een vriendin hem. Ik ga er zelf bijna nooit heen, ligt hier te ver weg, maar mijn ouders gaan regelmatig en zijn dan helemaal trots op hun aankopen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 03 Okt 2013 19:09

Re: Kringloopvondsten

Leuk topic! Ik snuffel ook graag bij de kringloop en op tweedehandsmarkten. Aankopen van de laatste tijd:

Tafeltje (was donkerbruin eiken), inmiddels geverfd en nieuwe knopjes op lades

Afbeelding

En een lief schilderijtje, knoopjes en oude kerstkaarten

Afbeelding

Jullie hebben ook leuke spulletjes gescoord!
UN: Ik kom dus echt nooit Little People tegen en al helemaal niet die boerderij!
Luce: Leuk, zo'n kinderstoel om op te knappen. Ga je er ook een nieuw kussentje in maken?
Willem: Ik ben jaloers op jouw blokkendoos! En leuk prijsje ook!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 03 Okt 2013 19:14

Re: Kringloopvondsten

Lookie schreef:UN: Ik kom dus echt nooit Little People tegen en al helemaal niet die boerderij!
Ja vet he! De juiste beestjes zaten er ook niet meer bij hoor, maar heb ondertussen wel al een paard en een eend er bij. Boerderij was €2,- !! Ik zag hem gisteren bij intertoys voor €55,- , mi gado!
#teammaple🍁
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 03 Okt 2013 19:30

Re: Kringloopvondsten

Hier ligt ook regelmatig lp. Heb de bus en een brandweer van lp uit een kringloop
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem30

Bericht 03 Okt 2013 19:33

Re: Kringloopvondsten

Hier vragen ze best wel hoge bedragen voor leuke dingen bij de Kringloop, dat vind ik jammer. Ik vind het leuk om rond te struinen. In mijn oude woonplaat kun je enorm veel merkkleding en speelgoed kopen voor weinig, daar toch maar weer een keer heengaan :yes:
<<

Anoniem20

Bericht 03 Okt 2013 19:35

Re: Kringloopvondsten

Hier nooit LP of ander leuk en duur speelgoed...alleen maar troep op dat gebied.

Laatste aankoop is een krukje voor de plant in de hal 2,00, een nieuw spijkerbroekje Hema voor de jongste 1,95
En een lading fotolijstjes voor op het toilet.

Vriend en ik vinden het beide leuk om er te snuffelen. Heb er zekf laatst trouwens ook nog een nieuwe WE bolero gekocht voor 3,00.

Denk dat ik morgen nog even ga
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 03 Okt 2013 19:52

Re: Kringloopvondsten

Hier zitten 4 goeie in een straal van 2-25 minuten ;)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 03 Okt 2013 21:49

Re: Kringloopvondsten

Vertel Kwak!! Waar? Ik kom alleen in diegene in zwolle. Leuke dingen hebben jullie allemaal gescoord! :) Ik hou ervan!
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem22

Bericht 04 Okt 2013 16:29

Re: Kringloopvondsten

Pippa, herkenbaar. Hier in de stad zit een commerciële vestiging van Het Goed. Die vragen echt belachelijke prijzen. Her en der gaan ze nog over de nieuwprijs heen. Een half jaar terug kreeg ik een tip voor een grote kringloopwinkel in een dorp 15 km verder. Een grote hal met gigantisch aanbod voor echt fijne prijsjes. De winkel is onderdeel van een stichting die zich inzet tegen dierenleed, dus dat vind ik ook wel een fijn idee.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 04 Okt 2013 16:49

Re: Kringloopvondsten

De prijzen van het goed zijn hier ook bekend helaas. Zie ik weer een leuk kledingstuk dan is het €10,50 of vaak nog hoger. Ik vind het absurde prijzen voor artikelen die ze gewoon krijgen. Net als servies, wat je er hier voor betaald dan kan je het ook nieuw bij de action halen. Daarom ga ik helaas steeds minder.

Maar dit weekend 2 rommelmarkten op de planning :D heb er nu al zin in haha.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 04 Okt 2013 17:11

Re: Kringloopvondsten

Funk schreef:Vertel Kwak!! Waar? Ik kom alleen in diegene in zwolle. Leuke dingen hebben jullie allemaal gescoord! :) Ik hou ervan!


Die 2 van de kringloopstichting ofzo. Achter de Shell en aan de oude deventerweg
Hier in de stad en tussen zwollen en mij in in D.
Ik zag op mp dat er in N ook 1 zit en daar wil ik binnenkort nog kijken.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem287

Bericht 04 Okt 2013 17:58

Re: Kringloopvondsten

Willem schreef:Pippa, herkenbaar. Hier in de stad zit een commerciële vestiging van Het Goed. Die vragen echt belachelijke prijzen. Her en der gaan ze nog over de nieuwprijs heen. Een half jaar terug kreeg ik een tip voor een grote kringloopwinkel in een dorp 15 km verder. Een grote hal met gigantisch aanbod voor echt fijne prijsjes. De winkel is onderdeel van een stichting die zich inzet tegen dierenleed, dus dat vind ik ook wel een fijn idee.


De kringloop in mijn woonplaats is nu ook een Het Goed geworden :( Alles is 10 x duurder dan in het vorige pand toen ze nog een andere naam hadden. En bij de kringloop een plaats verderop vragen ze vaak ook heel hoge bedragen. Stom.
<<

Anoniem16

Bericht 04 Okt 2013 20:14

Re: Kringloopvondsten

Ik ben nog nooit bij een Kringloopwinkel geweest.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron