Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Broccoli

<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 02 Sep 2013 18:46

Broccoli

Vandaag heb ik een broccoli gekocht. Nu met schoonmaken zaten er gaatjes in de stam. Nu verder schoon gemaakt en kwam ik maden tegen. Gatver, heb dit nog nooit eerder gehad.

Maar kan ik hier een klacht voor indienen of is dit gewoon het risico van broccoli? Het gaat me niet om het geld, maar vind het echt smerig. En iemand ook eens gehad?
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 02 Sep 2013 18:59

Re: Broccoli

Dat klinkt echt heel ranzig.... :shock: Zou het in ieder geval wel melden bij de winkel waar je het gekocht hebt. Geen idee hoe het zit met broccoli en maden maar lijkt mij niet de bedoeling in ieder geval.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 02 Sep 2013 19:24

Re: Broccoli

Het was ook echt ranzig. Gelukkig zag ik het op tijd.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers