Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/studie )

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 24 Apr 2014 05:34

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Zero schreef:Ik wil op zich ook wel mee doen, maar ik zie dat jullie al aardig wat hebben en misschien al uit mijn branche. Ik zal even wachten met inzenden :)

Je kunt altijd even mailen of Bo een PM sturen voordat je besluit iets in te zenden. Dan kun je aangeven waar je eventueel over wil schrijven en alvast een datum prikken, als je besluit om mee te doen.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 19 Aug 2014 20:21

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Wij hebben ook de eerste inzending over vrijwilligerswerk te pakken!
Naast je baan, bijbaan of studie is het dus ook mogelijk om te schrijven over je vrijwilligerswerk. Dit mag uiteraard ook anoniem.

Heb jij nog een leuke baan/studie of vrijwilligerswerk waar je graag iets over wil vertellen? Stuur ons dan een mailtje. Wij hebben vanaf november plek voor jouw stuk. Eerder aanleveren mag natuurlijk altijd. Soms valt er iemand tussenuit, waardoor je eventueel sneller aan de beurt bent. En anders heb je hem vast klaar liggen :)
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 03 Sep 2014 13:12

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Oo dat is ook leuk! ik ga mij aanmelden voor een stuk over vrijwilligerswerk
<<

Anoniem173

Bericht 26 Sep 2014 23:02

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Ik zou het denk ik leuk vinden om te vertellen over mijn verpleegkunde studie en werk! Vooral hoe het is om als afgestudeerde weer te studeren en dan zelfs een lager niveau.
<<

Burgemeester Bo

Bericht 13 Okt 2014 15:40

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Sorry voor de late reactie, Atelier Madame, maar dat is erg leuk! Je kunt een mailtje sturen naar zegmaaryes@gmail.com.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 13 Nov 2014 10:20

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Ook deze rubriek loopt tegen het einde van het jaar af. Heb jij nog een leuke baan, studie of vrijwilligerswerk waar je iets over wil vertellen? Laat dan gauw een reactie achter of stuur ons een mailtje. Wie weet lezen we jouw stuk binnenkort wel op het forum.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 14 Mrt 2015 20:16

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

21 rubrieken telt de Werk- en studierubriek. Wij hebben helaas geen nieuwe aanmeldingen meer.
Wil jij nog iets leuks vertellen over jouw (vrijwilligers)werk of studie. Of een combinatie van beiden? Laat het dan weten :)

Heb je zelf niks te schrijven maar wel een idee voor een leuke rubriek qua beroep of studie, geef dat dan ook aan. Wellicht dat iemand die dat beroep uitvoert of die studie volgt het leest en daar wel iets over wil schrijven.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 30 Mrt 2015 12:30

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Ik wil opzich wel wat vertellen over de hospitality/hotellerie sector, volgens mij is dat nog wel een 'nieuwe' vergeleken met alles wat we nu gehad hebben toch?
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 30 Mrt 2015 20:48

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Guus schreef:Ik wil opzich wel wat vertellen over de hospitality/hotellerie sector, volgens mij is dat nog wel een 'nieuwe' vergeleken met alles wat we nu gehad hebben toch?

Dat klinkt erg leuk, Guus!
We zijn volgens mij ook door alle inzendingen heen. Dus als jij hier een stuk over zou willen schrijven lijkt me dat erg leuk.
Je kunt ons een maltje sturen naar zegmaaryes@gmail.com om een datum af te spreken voor wanneer je het stuk af zou kunnen hebben. Daarnaast kunnen we je eventueel wat tips geven wat er allemaal in het stuk geplaatst kan worden.

Wij kijken uit naar je mailtje.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 01 Mei 2015 13:54

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Als er interesse in is kan ik ook wat over mijn werk aan boord vertellen?
<<

Anoniem185

Bericht 01 Mei 2015 14:30

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Banana ik ben heel benieuwd naar jouw werk!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 01 Mei 2015 20:18

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Klinkt zeker erg leuk!!
We hebben Polly Dot (ook) gehad he. Weet niet in hoeverre dit overeen komt, maar als het bij jou anders zit en/of je kunt er een leuke draai aan geven lijkt me dat erg leuk!

Neem je dan contact met ons op via de email om het een en ander af te spreken?

Stuk van Polly Dot: rubriek-w-s-14-werken-in-het-buitenland-t12671.html
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 03 Mei 2015 17:17

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Ik werk voor een ander bedrijf in een andere functie :) Denk dat ik er wel een andere draai aan kan geven hoewel er natuurlijk wel raakvlakken zijn. (zag haar stuk pas na het plaatsen van mijn reactie)
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 03 Mei 2015 17:19

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Dan lijkt het me heel erg leuk dat je je aanmeldt om een stuk te schrijven over jouw baan.
Je kunt een e-mail sturen naar zegmaaryes@gmail.com om aan te geven wanneer jij denkt dat het stuk af is. Ook kunnen we je helpen met wat vragen een aandachtspunten voor het schrijven van het stuk, indien jij daar behoefte aan hebt.

Wij kijken uit naar je mail.
<<

Anoniem122

Bericht 28 Jun 2015 07:07

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Ik zou me ook graag willen opgeven maar dan anoniem als dat kan. Groot deel vd vaste menden hier zal wel weten wat ik doe maar wil liever niet dat het te googlen is.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 28 Jun 2015 09:00

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Uiteraard is het mogelijk om je verhaal anoniem te doen. We hebben een speciaal account daarvoor aangemaakt.

We hebben op dit moment niemand meer die een stuk schrijft, dus je kunt beginnen wanneer je wil.

Stuur je ons even een email? Dan kunnen we het eea bespreken.
<<

Anoniem122

Bericht 28 Jun 2015 16:23

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Ik heb gemaild!
<<

Anoniem122

Bericht 09 Jul 2015 11:28

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Ik ga het stuk dit weekend afmaken en mailen, afgelopen week onverwachts druk gehad en dus geen tijd om het af te maken.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 09 Jul 2015 12:12

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

ไม่เป็นไร schreef:Ik ga het stuk dit weekend afmaken en mailen, afgelopen week onverwachts druk gehad en dus geen tijd om het af te maken.

Prima hoor! Neem je tijd.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 15 Jul 2015 21:54

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Ik ga jullie ook mailen!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 16 Jul 2015 06:23

Re: Wat iedereen zou moeten weten over... (Rubriek werk/stud

Mail gezien. Leuk! Je had je forumnaam er niet bij vermeldt maar nu weten we toch wie er bij hoort.
Ga je zo een mail terug sturen. Leuk!
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers