Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag over whatsapp

<<

Nyx

Bericht 30 Sep 2013 21:12

Vraag over whatsapp

Als iemand zijn whatsapp opent, maar geen berichten opent of contacten bekijkt, dan staat degene toch ook gewoon op online? Of gaat laatst gezien over de laatste activiteit op whatsapp?

Misschien een domme vraag, maar vroeg het me opeens af.
<<

Anoniem7

Bericht 30 Sep 2013 21:13

Re: Vraag over whatsapp

Als je op Whatsapp komt, ongeacht wat je doet, sta je online.
<<

Anoniem 53

Bericht 30 Sep 2013 21:17

Re: Vraag over whatsapp

Whatsapp openen is inderdaad al online.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 30 Sep 2013 21:17

Re: Vraag over whatsapp

Even een vervolgvraag, ik heb uitstaan dat je kunt zien wanneer ik online ben geweest. Kunnen anderen wel zien wanneer ik online ben?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 30 Sep 2013 21:18

Re: Vraag over whatsapp

Taeda schreef:Even een vervolgvraag, ik heb uitstaan dat je kunt zien wanneer ik online ben geweest. Kunnen anderen wel zien wanneer ik online ben?


Als het goed is niet.
Kun je dat niet testen op tel van je vriend bv?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem 53

Bericht 30 Sep 2013 21:19

Re: Vraag over whatsapp

Ja dat wel Taeda. Ik zit nu toevallig met iemand te appen die dat ook uit heeft staan, maar als hij tegen me praat staat er 'online'.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 30 Sep 2013 21:19

Re: Vraag over whatsapp

Taeda schreef:Even een vervolgvraag, ik heb uitstaan dat je kunt zien wanneer ik online ben geweest. Kunnen anderen wel zien wanneer ik online ben?


Ja, volgens mij wel. Je ziet wel wanneer iemand online is, maar niet voor het laatst.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 30 Sep 2013 21:22

Re: Vraag over whatsapp

Japie schreef:
Taeda schreef:Even een vervolgvraag, ik heb uitstaan dat je kunt zien wanneer ik online ben geweest. Kunnen anderen wel zien wanneer ik online ben?


Ja, volgens mij wel. Je ziet wel wanneer iemand online is, maar niet voor het laatst.

Dit klopt.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 30 Sep 2013 21:41

Re: Vraag over whatsapp

Klopt ja.
Overigens klopt Whatsapp niet altijd, want soms sta ik bij mensen online terwijl ik de hele dag niet op Whatsapp ben geweest. En heb ook weleens bij mensen gehad dat ze elke keer online en weer offline gingen terwijl ze onmogelijk op Whatsapp konden zijn.
<<

Nyx

Bericht 30 Sep 2013 21:45

Re: Vraag over whatsapp

Bedankt! Ik dacht al dat het zo werkte.

Elysia; Ik hoef mijn telefoon maar aan te raken of ik schijn online te staan. Krijg soms midden in de nacht een bericht met de vraag waarom ik nog wakker ben, maar dan lig ik al lang en breed te snurken.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 30 Sep 2013 22:29

Re: Vraag over whatsapp

Ik ken het ja. Er zijn weleens mensen boos op mij geworden omdat ik het druk had en toch op Whatsapp kon zijn (wat ik dus niet was), of dat ik wel op Whatsapp kon zijn maar niet eens kon reageren.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 30 Sep 2013 22:51

Re: Vraag over whatsapp

Burgemeester Nicky schreef:
Japie schreef:
Taeda schreef:Even een vervolgvraag, ik heb uitstaan dat je kunt zien wanneer ik online ben geweest. Kunnen anderen wel zien wanneer ik online ben?


Ja, volgens mij wel. Je ziet wel wanneer iemand online is, maar niet voor het laatst.

Dit klopt.



Thanks!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem 53

Bericht 01 Okt 2013 17:45

Re: Vraag over whatsapp

Elysia schreef:Ik ken het ja. Er zijn weleens mensen boos op mij geworden omdat ik het druk had en toch op Whatsapp kon zijn (wat ik dus niet was), of dat ik wel op Whatsapp kon zijn maar niet eens kon reageren.

En hierdoor is het zo fijn dat je dat uit kan schakelen.
<<

Anoniem30

Bericht 01 Okt 2013 17:49

Re: Vraag over whatsapp

Met Android heb ik nog niet gevonden hoe dat uit moet hoor :nopompom:
<<

Nyx

Bericht 01 Okt 2013 18:32

Re: Vraag over whatsapp

Pippa schreef:Met Android heb ik nog niet gevonden hoe dat uit moet hoor :nopompom:


Ik ook nog niet. Lijkt me heel handig als een ander niet kan zien wanneer ik wel of niet online ben.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 01 Okt 2013 18:58

Re: Vraag over whatsapp

Pippa schreef:Met Android heb ik nog niet gevonden hoe dat uit moet hoor :nopompom:


Dat kan met Android (nog) niet
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 01 Okt 2013 19:21

Re: Vraag over whatsapp

Ik heb ook even een vraag, kun je zien of iemand jou geblokkeerd heeft?
<<

Nyx

Bericht 01 Okt 2013 19:51

Re: Vraag over whatsapp

Fayebella schreef:Ik heb ook even een vraag, kun je zien of iemand jou geblokkeerd heeft?


Dan zie je toch niet meer wanneer iemand als laatste online is geweest. Al zal dat alleen gelden voor android. Iphone weet ik dan niet.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers