Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snailmail ronde 13! Wie doet er mee?

<<

Anoniem154

Bericht 16 Apr 2015 21:07

Re: Snailmail ronde 13! Wie doet er mee?

Klopt, daarom geef ik mij ook niet op.
Als je weet dat je weinig tijd hebt, dan kun je beter niet nog meer verplichtingen aan doen.
<<

luthien

Kwebbel

Berichten: 285

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:23

Bericht 16 Apr 2015 22:41

Re: Snailmail ronde 13! Wie doet er mee?

Ik begrijp jullie volledig hoor. Ook de opmerking als je het druk hebt neem dan niet nog meer verplichtingen op je, heb je helemaal gelijk in. Alleen toen ik deze ronde startte had ik al een paar weken hooguit 2 dagen in de week werk (inval werk), dus was ik veel thuis. Opeens sloeg het om en kon ik 5 dagen werken, maar had ik inderdaad al de verplichting van het evenement op me genomen. 'Had dan even een berichtje gedaan!' Ja, heb je helemaal gelijk in, heb ik geen excuus voor behalve dat het door alle hectiek (en manlief gooit het met andere dingen al op zwangerschapsdementie...) gewoon echt helemaal vergeten ben.

Ik weet precies hoe het voelt als je veel moeite doet voor een snailmail voor iemand en dat je op de jouwe moet wachten (ik zit nog steeds op een mail te wachten van een aantal rondes geleden... nooit gehad). Ik denk er daarom ook zeker niet gemakkelijk over. Ik voel me echt heel erg schuldig dat er deze ronde bij mij weer iets mis gaat.
Ik ga me er niet gemakkelijk vanaf maken door het simpel te houden, want dat zou ik ook niet eerlijk vinden.

Morgen zal ik de foto's plaatsen van de snailmail die ik ontvangen heb.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 17 Apr 2015 08:44

Re: Snailmail ronde 13! Wie doet er mee?

Ja ik had het ook drukker dan gepland. Heb tussendoor en 's avonds voor de tv tijd gemaakt voor een snailmail omdat ik me er niet snel snel vanaf wil maken.

Dit was die ik heb ontvangen, erg leuk met een hollands thema :D Rechts onderin is een dvd doosje en op de onderste foto is deze open (en F had de stickers al meteen te pakken haha)

Afbeelding

Afbeelding
<<

luthien

Kwebbel

Berichten: 285

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:23

Bericht 17 Apr 2015 22:44

Re: Snailmail ronde 13! Wie doet er mee?

Hierbij foto's van de Snailmail die Jezzie voor mij gemaakt heeft. Dankjewel voor de leuke Snailmail!

Afbeelding
Een stapeltje verrassingen kwam uit de grote envelop.

Afbeelding
Alles bij elkaar uitgepakt. Er zat allemaal bij:

Afbeelding
Stukjes stof om Frumlz mee te maken. Stofjes met printjes doen het daar heel goed voor, dus ga deze zeker gebruiken. Leuke stofjes, Jezzie. Dankjewel.

Afbeelding
Een gehaakte sleutelhanger. M'n sleutelbos was toe aan een nieuwe, dus komt mooi van pas.

Afbeelding
Zelfgemaakte labeltjes.

Afbeelding
Decoroosjes.

Afbeelding
Knoopjes op een kaartje.

Afbeelding
Een labeldoekje voor m'n kindje. Super schattig. Echt heel leuk.

Afbeelding
Een patroon om een babyslinger te haken. Ik wil alleen niet weten wat het geslacht van het kindje is, dus moet maar van allebei de kleurtjes een slingertje haken en later de naam er op zetten, ofzo. Wel heel erg leuk.

Verder zat er nog een zakje hondenbeloningskoekjes in. Dat vinden die twee Belgen van mij vast heel vervelend :)
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 18 Apr 2015 10:33

Re: Snailmail ronde 13! Wie doet er mee?

Fijn dat je er blij mee bent Luthien! :)
En ik ben erg benieuwd naar je webshop en ook naar je Frumblz!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 20 Apr 2015 13:26

Re: Snailmail ronde 13! Wie doet er mee?

Leuk gemaakt Jezzie!

Wat stom dat jouw snailmail wederom ontzettend laat binnen is Luthien, bijna een week onderweg. Was een paar rondes terug met mijn snailmail naar jou ook al zo.

Ik hoop mijn snailmail deze week binnen te krijgen. Ik weet wel dat dit voor mij de laatste keer was, de lol is er nu echt wel af. Er is altijd wel wat.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

luthien

Kwebbel

Berichten: 285

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:23

Bericht 21 Apr 2015 06:54

Re: Snailmail ronde 13! Wie doet er mee?

Ja he Kissyfur. Daar zat ik ook aan te denken. Sowieso heb ik het idee dat veel van de 'grotere' post er langer over doet. Bestellingen bij webshops is altijd een vraagteken of ze inderdaad de aangegeven dag geleverd worden. Geen idee waar het aan ligt en het komt altijd wel binnen, dus maak me er niet echt druk over, maar bijna een week later is natuurlijk wel belachelijk lang voor een brievenbus poststuk. En ik woon niet eens in een uithoek ofzo.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 21 Apr 2015 19:41

Re: Snailmail ronde 13! Wie doet er mee?

Mijn snailmail voor Luthien had ik ook op donderdag verstuurd en die kwam ook pas dinsdag of woensdag? aan!

Terwijl ik van Kissyfur voor mij dinsdag op de post was gedaan en woensdag er al was!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 22 Apr 2015 12:49

Re: Snailmail ronde 13! Wie doet er mee?

Als het goed is, krijg ik vandaag mijn snailmail!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem151

Bericht 22 Apr 2015 13:26

Re: Snailmail ronde 13! Wie oet er mee?

Er lag net een vrolijke envelop op de deurmat
Afbeelding

Met verschillende pakjes er in
Afbeelding

Met allemaal leuks er in
Afbeelding
<<

Anoniem151

Bericht 22 Apr 2015 13:31

Re: Snailmail ronde 13! Wie doet er mee?

Dankjewel Luthien! Erg leuk!

Er zit in:
Labeldoekje voor zoon
Vw busje stempel
Zakje met speelkaarten, erg handig op vakantie!
Nog zo'n zakje een maatje groter
Pomponnetjes, knoopjes en biaisband
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 22 Apr 2015 17:55

Re: Snailmail ronde 13! Wie doet er mee?

Op het moment dat ik mijn bericht vanmiddag verstuurde, plofte de snailmail op de mat. Erg leuk, dank je wel Kenya!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat zat er in: stickers voor de kinderen (daar is vanmiddag al ijverig mee geplakt), een memoryspel met Mickeys (toegeëigend door dochter), smaakjes thee (vooral die groene mix klinkt erg lekker), een sleutelhanger, een recept (die ga ik zeker uitproberen), een kleurplaat, een notitieboekje, een leuk doosje en een kaart met de Eiffeltoren.

Erg leuk allemaal!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 22 Apr 2015 20:25

Re: Snailmail ronde 13! Wie doet er mee?

Leuk gemaakt meiden!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem118

Bericht 24 Apr 2015 21:52

Re: Snailmail ronde 13! Wie doet er mee?

Fijn dat je hem leuk vindt Kissyfur!

Het is voor mij ook de laatste snailmail die ik meegedaan heb. Omdat ik het erg vervelend vind dat ik te laat was en mensen dat ook (begrijpelijk) echt niet leuk vonden. Helaas kan ik nu door mijn 'gesteldheid' blijkbaar geen deadlines hebben en dat terwijl ik er een hekel aan heb om beloftes niet na te (kunnen) komen.
Vorige

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers