Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand ervaring met callcentertest van Randstad?

<<

Anoniem187

Bericht 30 Sep 2013 18:53

Iemand ervaring met callcentertest van Randstad?

Ik heb gereageerd op een vacature via randstad.
Nu moet ik een callcentertest en een typtest op de computer maken. De typtest snap ik nog wel daar het een kantoorbaan is, de callcentertest niet aangezien het geen callcenter is. Maargoed.

Heeft iemand er ervaring mee? Wat kan ik verwachten?
Ik krijg morgen per e-mail een link toegestuurd en moet dit dan op de computer maken.

Ik ben benieuwd!
<<

Anoniem122

Bericht 30 Sep 2013 19:00

Re: Iemand ervaring met callcentertest van Randstad?

Toevallig heeft mijn vriend die 1,5 week geleden ook moeten maken. Hij had eerst heel slecht gescoord op het invullen van de gegevens van de voicemails die je hoort bij de callcenter test, want hij had niet gezien dat je die gegevens allemaal terug kon vinden in dat programma. Toen hij de test opnieuw deed, had hij wel alles goed. Dus dat is een tip die ik je iig kan mee geven :)
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 30 Sep 2013 20:32

Re: Iemand ervaring met callcentertest van Randstad?

Bij mij hield die test in dat je een voicemail berichtje hoorde waarbij je aantekeningen moest maken. Vervolgens worden hier verschillende vragen over gesteld, van wat ik me herinner multiple choise.
Handig is vooral om een computer te hebben die goed werkt, haha. Je hebt een bepaalde tijd om het te maken en mijn computer liep ergens halverwege vast. Niet zo handig, haha.

Ik kon hem overigens ook echt gewoon maar 1 keer maken, niet opnieuw zoals de vriend van TukTuk.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem122

Bericht 30 Sep 2013 20:41

Re: Iemand ervaring met callcentertest van Randstad?

Cinnamon schreef:Bij mij hield die test in dat je een voicemail berichtje hoorde waarbij je aantekeningen moest maken. Vervolgens worden hier verschillende vragen over gesteld, van wat ik me herinner multiple choise.
Handig is vooral om een computer te hebben die goed werkt, haha. Je hebt een bepaalde tijd om het te maken en mijn computer liep ergens halverwege vast. Niet zo handig, haha.

Ik kon hem overigens ook echt gewoon maar 1 keer maken, niet opnieuw zoals de vriend van TukTuk.



Ja hij mocht dat ook alleen maar na nog gesprek met Randstad, ze belden om de uitslag door te spreken, en omdat hij verder overal zeg maar 100% op scoorde en precies in het profiel paste had het meisje gezegd: Doe hem nog maar opnieuw. Hij had namelijk ook gezegd dat hij niet gezien had dat hij die gegevens nog terug kon halen.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 30 Sep 2013 21:34

Re: Iemand ervaring met callcentertest van Randstad?

Ik had hetzelfde. Wist ook niet dat je al die antwoorden in externe schetmenterug kon vinden haha. De rest van de test had ik wel goed gedaan maar het callcentergedeelte niet. Maar toen ik zei dat ik het niet wist van die externe schermen mocht ik toch op gesprek komen en nu ben ik aangenomen :)
<<

Anoniem187

Bericht 01 Okt 2013 17:48

Re: Iemand ervaring met callcentertest van Randstad?

Ik ben benieuwd. Ga nu die test doen..

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Verde