Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bij wie boek jij?

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 30 Sep 2013 18:55

Bij wie boek jij?

Bij welke reisorganisatie(s) boek jij altijd of wisselt het per vakantie?

Onze busvakanties boeken we altijd via Solmar, andere trips/reizen bij Oad.
<<

Anoniem205

Bericht 30 Sep 2013 19:13

Re: Bij wie boek jij?

Bij voorkeur boek ik alles los. Anders daar waar de aanbieding/aanbod het beste is. Jiba, Sunweb, dat soort dingen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 30 Sep 2013 21:06

Re: Bij wie boek jij?

Voor vakanties boeken wij alles los, stedentrips vaak ook trouwens. Nu zijn we in februari naarr Lissabon geweest en dat hadden we bij Expedia geboekt want dat was goedkoper dan los. We gaan in de herfst nog 5 dagen naar Barcelona en dat hebben we ook weer bij Expedia geboekt, omdat we een hele goedkope reis tegenkwamen, dat kon je los niet goedkoper krijgen denk ik.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 30 Sep 2013 21:09

Re: Bij wie boek jij?

Wij boeken nooit bij organisaties. Ten eerste omdat wij echt niet houden van die voorgekauwde vakanties en ten tweede omdat dat onnodig veel geld kost. Alles los boeken is een stuk goedkoper én je hebt veel meer vrijheid qua vluchttijden. Ook vliegen wij altijd met KLM en bij organisaties is dit vaak Corendon etc.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 30 Sep 2013 21:34

Re: Bij wie boek jij?

Eigenlijk altijd bij D-Reizen. Nooit problemen mee gehad.
Nu bij Solmar geboekt omdat het goedkoper was.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 30 Sep 2013 21:41

Re: Bij wie boek jij?

Ik heb volgens mij nog nooit een vakantie via een organisatie geboekt. Altijd alles los en dat bevalt mij prima! Veel keuzevrijheid en flexibiliteit en voor de vakanties die ik heb gemaakt ook goedkoper.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Sep 2013 21:44

Re: Bij wie boek jij?

Ik heb twee keer een vakantie geboekt via en organisatie.
Toen ik 19 was daar Disneyland Parijs geweest via D-Reizen
Over 2 weken ga ik naar Jordanië met Djoser.
Verder zochten we vaak op internet naar goedkope tickets en hostels.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 01 Okt 2013 08:29

Re: Bij wie boek jij?

Eerder altijd via OAD, toevallig afgelopen vakantie via Correndon. Gelukkig maar, want anders hadden we wellicht moeten bijbetalen voor het hotel.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem321

Bericht 01 Okt 2013 08:30

Re: Bij wie boek jij?

Ik boek nooit bij een organisatie, ik boek alles los, vluchten, hotels, huurauto's.

2 verre reizen die ik een aantal jaren terug heb gemaakt heb ik wel bij reisorganisaties geboekt, de eerste bij Summum, de 2e bij SNP.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 01 Okt 2013 08:37

Re: Bij wie boek jij?

Dat wisselt, we kijken bij diverse aanbieders welke goede aanbiedingen zij hebben. Zo zijn we een aantal keer met D-reizen gegaan en ook eens met Corendon.
Make happy memories
<<

Anoniem 47

Bericht 01 Okt 2013 14:41

Re: Bij wie boek jij?

Wisselend. De laatste keer hebben we bij Lavida Travel geboekt.
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 12:04

Bericht 01 Okt 2013 16:05

Re: Bij wie boek jij?

Ooh La La! schreef:Wij boeken nooit bij organisaties. Ten eerste omdat wij echt niet houden van die voorgekauwde vakanties en ten tweede omdat dat onnodig veel geld kost. Alles los boeken is een stuk goedkoper én je hebt veel meer vrijheid qua vluchttijden. Ook vliegen wij altijd met KLM en bij organisaties is dit vaak Corendon etc.


Dit dus :)
<<

Anoniem315

Bericht 01 Okt 2013 17:03

Re: Bij wie boek jij?

Ik boek vaak via Arke. Maar afgelopen voorjaar hebben we bij het nu failliete NileTravel geboekt, vanwege de mogelijkheid tot meest uitgebreide rondreis in Egypte. Toen ik jonger was, ben ik een paar keer met GoGoTours en X-Travel weg geweest.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 01 Okt 2013 17:09

Re: Bij wie boek jij?

Vakanties altijd via Arke en stedentrips/weekendjes weg gewoon zelf.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 01 Okt 2013 17:20

Re: Bij wie boek jij?

Vakanties zijn heel wisselend. Onze zonvakanties hebben we al eens bij Sunweb, Arke, Alltours en Neckermann geboekt. Onze stedentrips boekten we altijd alles los. Dan kwamen we goedkoper uit. Afgelopen zomervakantie hebben we onze appartementjes via Eurorelais geboekt.
Wij zitten dus totaal niet vast aan een organisatie of zo. Ik zoek net zolang tot ik ergens de mooiste vakantie heb gevonden voor het minste geld.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers