Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kunnen uggs nog?

<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:21

Bericht 27 Sep 2013 21:04

Re: Kunnen uggs nog?

Surya schreef:
xxxMINIxxx schreef:Survival of the fittest, inderdaad zo gaat dat al eeuwen. Er zal echt nooit een vredelievende wereld komen, en ik laat er ook niet mijn bloeddruk van afhangen.


Really? Dus degeen met de krachtigste wapens is the fittest? Ik denk namelijk niet dat je het met je blote handen van een koe of stier zult winnen, of zelfs van een schaap. En dan hoeven we ons ok niet zo druk te maken over wat er in de tweede wereld oorlog gebeurde. Het ene ras was gewoon sterker dan het andere. En ook niet als er een kindje wordt doodgebeten door een hond, de hond is sterker. Hoeven we ook niet in te grijpen bij ernstige ziektes, want he, dat is nu eenmaal de natuur.


Jeetje meid je standpunt is nu wel duidelijk. Moet dit echt in dit topic? We weten nu wel wat jij van dierenleed vind maar dat was de vraag niet. Het ging over uggs en niet hoe ze gemaakt worden.

Anders open je een ander topic als het je zo hoog zit?
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 27 Sep 2013 21:06

Re: Kunnen uggs nog?

Want? De vraag is of Uggs nog kunnen, ik geef mijn mening en beargumenteer waarom ze mijn inziens niet kunnen. En als mensen dan met kul-tegenargumenten komen, ga ik daarop in.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 27 Sep 2013 21:09

Re: Kunnen uggs nog?

Ik ben er wel een beetje klaar mee ondertussen. Ik denk trouwens niet dat zn merk als Uggs niet op die manier met dieren omgaat.

Ik draag wel leer omdat ik het gewoon mooier en fijner vind zitten. Ik eet vlees al doe ik dat met mate en ik probeer zoveel mogelijk biologisch te eten, al laat mijn portemonnee dat niet altijd toe. Ik heb spaar lampen en doe zoveel mogelijk lichten uit zodra ik de kamer uit loop. Ik verspil geen water en probeer de kachel niet volop aan te zetten maar doe een trui aan en een dekketje over me heen als ik het koud heb. Kortom een goed milieu begint bij jezelf. ; We kunnen nou eenmaal niet alles tegengaan en er is al zo vreselijk veel leed. Als iedereen een beetje meehelpt met de kleine dingen maken we al een heel verschil.
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:21

Bericht 27 Sep 2013 21:10

Re: Kunnen uggs nog?

Surya schreef:Want? De vraag is of Uggs nog kunnen, ik geef mijn mening en beargumenteer waarom ze mijn inziens niet kunnen. En als mensen dan met kul-tegenargumenten komen, ga ik daarop in.


Ja en en mensen hebben een amdere mening. Kun je wel eeuwig blijven doorzeuren erover maar ik koop er geen ugg minder door hoor.

Ik vind het gewoon een beetje raar om een topic zo naar jezelf toe te trekken. Maargoed ik heb mijn antwoord, uggs zijn nog steeds in. :cheering:
<<

Anoniem83

Bericht 27 Sep 2013 21:24

Re: Kunnen uggs nog?

Surya schreef:
xxxMINIxxx schreef:Survival of the fittest, inderdaad zo gaat dat al eeuwen. Er zal echt nooit een vredelievende wereld komen, en ik laat er ook niet mijn bloeddruk van afhangen.


Really? Dus degeen met de krachtigste wapens is the fittest? Ik denk namelijk niet dat je het met je blote handen van een koe of stier zult winnen, of zelfs van een schaap. En dan hoeven we ons ok niet zo druk te maken over wat er in de tweede wereld oorlog gebeurde. Het ene ras was gewoon sterker dan het andere. En ook niet als er een kindje wordt doodgebeten door een hond, de hond is sterker. Hoeven we ook niet in te grijpen bij ernstige ziektes, want he, dat is nu eenmaal de natuur.


Ja ik zie de mens, ook met 'wapens' the fittest. Het is tenslotte gemaakt door mensenhanden en ontwikkeld door de mensenhersenen. Dat zie ik een hond of wat voor die dan ook niet doen. Maar whatever, dit is een discussie zonder eind. En het wordt ook wel een beetje vervelend nu. Misschien koopt 1 of 2 mensen wel geen Uggs meer, doel bereikt toch.
<<

Anoniem9

Bericht 27 Sep 2013 21:27

Re: Kunnen uggs nog?

Surya schreef:Want? De vraag is of Uggs nog kunnen, ik geef mijn mening en beargumenteer waarom ze mijn inziens niet kunnen. En als mensen dan met kul-tegenargumenten komen, ga ik daarop in.


Ho, ho. Jij vindt dat kul-argumenten omdat ze niet in jouw straatje passen. Als je wil discussiëren, moet je het ook goed doen. :thumbdown:

Diegene die Uggs hebben, welke hebben jullie?

Ik heb deze. Ik vind ze zelf mooier als ze helemaal opengeslagen zijn. Alleen past de ene dan niet helemaal om mijn kuit. :laughcry: Let op! 1 kuit.. :P

Afbeelding
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 27 Sep 2013 21:43

Re: Kunnen uggs nog?

Dat heeft niets te maken met of het wel of niet in mijn straat past. Het slaat gewoon werkelijk nergens op om te zeggen dat mensen altijd dieren hebben gedood. Van oorsprong doodden mensen namelijk dieren om te overleven, daar heeft dit niets mee te maken. Dus een kul-argument.

Anyway, het wordt inderdaad vermoeiend. Het heeft weinig zin om met mensen te discussiëren wie niet verder kijken dan hun eigen behoeften.
<<

Anoniem9

Bericht 27 Sep 2013 23:15

Re: Kunnen uggs nog?

Dat is toch ook een keuze? Mens, wat drijf jij je mening door joh. Niks aan.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 28 Sep 2013 10:14

Re: Kunnen uggs nog?

Ontopic, ja ik vind ze nog kunnen! Heerlijk in de winter. Ik heb nu al zin om ze weer lekker te dragen. Ik ga alleen geen nieuwe kopen, terwijl ik dat de laatste vier jaar wel elke winter gedaan heb. Ik heb deze winter gekozen voor een leren laarsje.
<<

Artemis

Bericht 28 Sep 2013 10:34

Re: Kunnen uggs nog?

Surya schreef:Ja, en op die manier werden en worden er in oorlogen ook miljoenen mensen gemarteld en gedood. gewoon de andere kant op kijken, want je kunt er toch niets aan doen en als je er niets aan kunt doen, kun je er net zo goed aan meewerken.
Survival of the fittest.

Mensen met dieren vergelijken én de tweede Wereldoorlog erbij trekken. Prachtige argumenten. Alleen niet geldig.
<<

Anoniem 52

Bericht 28 Sep 2013 10:49

Re: Kunnen uggs nog?

Survival of the fittest en Uggs... Hoe... Wat? :/
<<

Anoniem83

Bericht 28 Sep 2013 11:11

Re: Kunnen uggs nog?

Whaha...

Maar ik heb de classic tall en cardy. Nu twijfel ik tussen de bailey button triplet en de maylin. (Ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken via iPhone )
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 28 Sep 2013 12:48

Re: Kunnen uggs nog?

Intoxicated schreef:Moet ik naar Syrie vliegen en zeggen 'Jongens, misschien is dit niet zo'n slim plan'?

Of moet ik geld storten, naar een rekening waarbij 80% toch niet op de juiste plek komt.

Ik ben gewoon een realist. Er gebeuren rampen op de wereld, er gaan mensen dood. Ik erken deze problemen maar het gaat nooit oplossen als er mensen blijven die hun ego niet aan de kant kunnen zetten. (Gekke rijke dictators etc).


Er wordt toch niet voor niks gezegd: verander de wereld begin bij jezelf. Je kan niet de hele wereld veranderen maar als je al iets kan doen, waarom niet? Moet je dan maar alles kopen wat je mooi vindt zonder erover na te denken waar het vandaan komt?

En als we met z'n allen al bewuster gaan leven scheelt dat toch ook? Helemaal niks doen en ons nergens iets van aantrekken zal niet helpen nee. Tegenwoordig denken mensen alleen maar aan zichzelf en doen alsof de wereld van ons is.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 28 Sep 2013 12:50

Re: Kunnen uggs nog?

loura schreef:Ik ben er wel een beetje klaar mee ondertussen. Ik denk trouwens niet dat zn merk als Uggs niet op die manier met dieren omgaat.

Ik draag wel leer omdat ik het gewoon mooier en fijner vind zitten. Ik eet vlees al doe ik dat met mate en ik probeer zoveel mogelijk biologisch te eten, al laat mijn portemonnee dat niet altijd toe. Ik heb spaar lampen en doe zoveel mogelijk lichten uit zodra ik de kamer uit loop. Ik verspil geen water en probeer de kachel niet volop aan te zetten maar doe een trui aan en een dekketje over me heen als ik het koud heb. Kortom een goed milieu begint bij jezelf. ; We kunnen nou eenmaal niet alles tegengaan en er is al zo vreselijk veel leed. Als iedereen een beetje meehelpt met de kleine dingen maken we al een heel verschil.


Juist bekende merken als L'Oreal gebruiken proefdieren, huismerken zoals Kruidvat, Etos, Hema, Action juist niet. Dan ga ik liever voor safe en koop ik geen Uggs, het lijkt me namelijk ook niet dat al die verhalen over de schapen verzonnen zijn.

Maar goed, denk idd dat er genoeg over gezegd is.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem73

Bericht 28 Sep 2013 13:41

Re: Kunnen uggs nog?

wat een gezeur om uggs! Ik heb nog geen uggs maar misschien ga ik ze deze winter ook aanschaffen lekker warm aan de voetjes.
<<

Anoniem 63

Bericht 28 Sep 2013 13:58

Re: Kunnen uggs nog?

Ik vind Uggs echt enorm lelijk en zal ze nooit kopen.

Het dierenleed (als dat er zou zijn, er lijkt nogal verschil in berichtgeving) is nog een extra motivatie om ze te laten staan. Daarentegen heb ik wel kleding van de H&M, draag ik ook leer, en ja, ook hier ligt er wel eens een plofkip in de vriezer. Ik ben me van de achterliggende ellende bewust, maar maak af en toe toch de keuze om die producten wel te kopen. Andere keren weer niet, we eten bijvoorbeeld niet elke dag vlees en ook vaker biologische producten. En ik let op het milieu wat betreft spaarlampen, waterbesparing (minder water doorspoelen)etc. Ik wil namelijk best wat bijdragen aan verbetering in de wereld, maar ik kan en wíl daar niet altijd mee bezig zijn. En elk paar Uggs wat minder gekocht wordt is dan toch weer een paar denk ik dan.
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 28 Sep 2013 14:41

Re: Kunnen uggs nog?

Bazinga schreef:Survival of the fittest en Uggs... Hoe... Wat? :/


Ik was niet degene wie de vergelijking in eerste instantie maakte.

Wanneer iemand komt met het argument; Het boeit me niet een Ik wil ook niet dat het me boeit dus ik koop ze gewoon, kan ik daar weinig tegen inbrengen, behalve dat ik het niet begrijp.
Maar niet met redenen komen die nergens op slaan.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Sep 2013 15:24

Re: Kunnen uggs nog?

Ik heb ze altijd lelijk gevonden en nooit iets gevonden wat je op straat draagt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 28 Sep 2013 16:03

Re: Kunnen uggs nog?

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb deze 2 en doe ze deze winter weer aan. Heerlijk warme voeten.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem253

Bericht 28 Sep 2013 16:34

Re: Kunnen uggs nog?

I love uggs!
<<

Mystique

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:21

Bericht 28 Sep 2013 17:05

Re: Kunnen uggs nog?

Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in die spuuglelijke dingen :laughcry:
Maybe the reason why all the doors are closed, so you could open one that leads you to the perfect road
<<

Anoniem130

Bericht 30 Sep 2013 17:52

Re: Kunnen uggs nog?

Ik vind dat uggs NOG STEEDS NIET kunnen..


Oh, en survival of the fittest is niet hetzelfde als het recht van de sterkste. Fittest slaat op aanpassen, niet op conditie/kracht.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 30 Sep 2013 18:12

Re: Kunnen uggs nog?

Ik heb even de het is zo zielig verhalen overgeslagen, ik vind ze gewoon kunnen.

Ik ga gelijk kijken welk paar ik deze winter ga kopen!
R. 2013
D. 2016
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 30 Sep 2013 20:41

Re: Kunnen uggs nog?

Whatever schreef:Ik vind dat uggs NOG STEEDS NIET kunnen..


Oh, en survival of the fittest is niet hetzelfde als het recht van de sterkste. Fittest slaat op aanpassen, niet op conditie/kracht.


Je hebt gelijk. Mijn fout.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers