Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleurboek voor volwassenen

<<

Anoniem321

Bericht 24 Dec 2014 11:54

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik ben ook aan het kleuren geslagen! Ik heb het kleurboek mijn geheime tuin aangeschaft.
Ik vind het heerlijk om zo nu en dan even te kleuren, de tijd vliegt om!
<<

Anoniem173

Bericht 24 Dec 2014 12:55

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik heb zojuist ook kleurpotloden en stiften en een boek gekocht bij de action. Meer om het eens uit te proberen :D. Ben benieuwd..
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 24 Dec 2014 20:04

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik zoek een kleurboek met echte kleurplaten voor volwassenen, maar dan dus niet abstract vol mini patronen. Maar gewoon zoals je vroeger ook kleurplaten had. Alleen dan dus geen kinderachtige. Snappen jullie het en weten jullie waar ik deze kan vinden?
Make happy memories
<<

Anoniem122

Bericht 24 Dec 2014 20:09

Re: Kleurboek voor volwassenen

<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 24 Dec 2014 20:44

Re: Kleurboek voor volwassenen

Thanks, die van Parijs is leuk! Die ga ik bestellen.
Make happy memories
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 24 Dec 2014 21:43

Re: Kleurboek voor volwassenen

De boeken van Creative Haven zijn er in veel verschillende thema's: http://www.kleurboeken-winkel.com/p/eigen.html

Mocht je geduld hebben, dan zou ik ze bij thebookdepository.com bestellen. Stuk goedkoper, geen verzendkosten. Duurt alleen wel aantal weken voordat ze binnen zijn.
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 25 Dec 2014 14:31

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik heb van de 'Kerstman' het kleurboek Mijn Geheime Tuin gehad. Net al even in bezig geweest. Ik vond het al ee heel mooi boek. Maar als je hem inkleurt lijkt hij echt alleen maar mooier te worden :D
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem149

Bericht 25 Dec 2014 15:06

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ben ik de enige die die echte volwassenen kleurboeken helemaal niks vind?
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 25 Dec 2014 15:11

Re: Kleurboek voor volwassenen

Elize schreef:Ben ik de enige die die echte volwassenen kleurboeken helemaal niks vind?

Nee hoor. Ik vind ze ook niet zo fantastisch :P Er zijn nog leukere kleurboeken (vind ik), en ook voor een leukere prijs.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem149

Bericht 25 Dec 2014 15:18

Re: Kleurboek voor volwassenen

Chocolate Cookie schreef:
Elize schreef:Ben ik de enige die die echte volwassenen kleurboeken helemaal niks vind?

Nee hoor. Ik vind ze ook niet zo fantastisch :P Er zijn nog leukere kleurboeken (vind ik), en ook voor een leukere prijs.

Ja vind ik ook. Ze hebben hier bij de boekwinkels echt super veel leuke boeken. Mijn zusje heeft nu een boek met van die glas in lood kleurplaten, super mooi!
<<

Anoniem88

Bericht 26 Dec 2014 09:14

Re: Kleurboek voor volwassenen

Mijn vriend heeft mijn moeder voor Kerst het kleurboek Bloemenmagie gegeven, die vond ik ook nog erg leuk. Maar ik heb er al zoveel...
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 27 Dec 2014 20:22

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik ben op zoek naar hele dunne fineliners. Heb nu fineliners van Stabilo (0,4 mm) maar er zitten kleurplaten in het Mandala boek waar deze dus veel te dik voor zijn.
Heb er net een zitten maken met mijn Stabilo fineliners maar dan krijg je ook een lijn om de lijn van de kleurplaat heen en dat wordt niet mooi.

Weet iemand een goed merk of heeft iemand ervaring met fineliners van 0,2 of 0,1 mm dik, verkrijgbaar in veel kleuren?
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Dec 2014 22:49

Re: Kleurboek voor volwassenen

Bij hema zag ik laatst ook fineliners meende 10 kleuren
Afbeelding
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 29 Dec 2014 19:34

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik zal daar eens kijken Sarah, volgens mij verkopen ze er ook losse fineliners. Hopen dat die dunner zijn.

Ik heb met de Kerst het kleurboek 'Mijn geheime tuin' gehad, dit is ook echt een leuk boek!
Afbeelding
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 29 Dec 2014 21:28

Re: Kleurboek voor volwassenen

Die van de Hema zijn zo te zien helaas even dik qua punt als die van Stabilo: http://www.hema.nl/winkel/school-en-kan ... 4465022%29

Ze hebben wel ook losse met een 0,38mm punt, maar vrees dat dat niet veel verschil maakt: http://www.hema.nl/winkel/school-en-kan ... -(14400023)
Ik denk dat het erg lastig is om dunnere fineliners in kleur te vinden.

Mijn Geheime tuin is echt geweldig! Volgend jaar komt er een nieuw boek uit. Heb de tekenaarster op Facebook: https://www.facebook.com/pages/Johanna- ... 92?fref=nf
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 30 Dec 2014 20:03

Re: Kleurboek voor volwassenen

Die fineliners van de Hema in een doosje van € 2,00 zijn inderdaad 0,4 mm. Ik heb toch deze van 0,38 mm meegenomen.
Mijn vriend zei 'daar kun je echt niet mee kleuren' maar wilde het toch proberen. Er zit een hele dunne ijzeren punt aan dus dat leek mij wel weer handig en dat is veel dunner dan de normale fineliners. Het is het proberen waard.
Afbeelding

Heb op internet en in diverse winkels gekeken voor dunne fineliners maar dunner dan 0,3 mm lijken ze er niet te zijn.
Deze van de Hema zijn er helaas niet in zoveel leuke kleuren dus hoop er ooit nog tegenaan te lopen.

Bij de Wibra hebben ze trouwens ook 2 verschillende kleurboeken voor € 1,99 per stuk.
Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 05 Jan 2015 14:57

Re: Kleurboek voor volwassenen

Bloemetjesgordijn schreef:Ik heb ook stiften gekocht en wat kleurplaten van internet geprint. M'n eerste kleurplaat :) (Wilde de achtergrond nog zwart maken zodat de kleuren beter tot hun recht komen maar vond ik eigenlijk sonde van de stift)

Afbeelding


Die heb ik ook online gevonden en gekleurd. Zal vanavond of anders morgen een foto maken en plaatsen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem321

Bericht 05 Jan 2015 15:45

Re: Kleurboek voor volwassenen

Wat vinden jullie prettiger? Met kleurpotloden of met stiften kleuren?
Ik gebruik tot nu toe kleurpotloden maar ik heb heel vaak dat de punt afbreekt. Zo gaat het snel met de potloden, sommige zijn al heel kort.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 05 Jan 2015 17:04

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik gebruik het liefst potloden. Vind ik persoonlijk ook het mooiste. En als ik stiften gebruik, dan gebruik ik fineliners van stabilo :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 06 Jan 2015 12:03

Re: Kleurboek voor volwassenen

Voor de plaat met de uil en andere gedetaillerde platen gerbuik ik de stiften. Voor platen met wat grotere vlakken (zoals bijvoorbeeld die van de elfjes die ik geplaatst had) gebruik ik een stift om het vlak te markeren en potlood om het in te kleuren.

De punt breekt bij mij nooit af. Ik maak 'm ook niet zo scherp en ik druk er niet zo hard op.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem99

Bericht 06 Jan 2015 19:42

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik kleur het liefst met potloden, maar met stift worden de kleuren wat feller. Soms omlijn ik met stift en kleur in met potlood.
Punten afbreken heb ik geen last van. Ligt het misschien aan de kwaliteit van de potloden?

Ik ben trouwens niet zo veel meer aan het kleuren. Gaat echt in vlagen.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 07 Jan 2015 13:13

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik heb voor dit jaar een kleuragenda:
http://www.bol.com/nl/p/de-enige-echte- ... 023973059/

Ik zit alleen nog te twijfelen of ik stiften zal gebruiken, of dat ik met kleurpotloden ga werken. Waar halen jullie je kleurpotloden vandaan?
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jan 2015 14:00

Re: Kleurboek voor volwassenen

ik gebruik bruynzeel kleurpotloden
die agenda heb ik ook
Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 07 Jan 2015 14:16

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik kleur eigenlijk alleen met mijn stabilo stiften. Kleurpotloden vind ik helemaal niet fijn.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 09 Jan 2015 20:21

Re: Kleurboek voor volwassenen

Ik gebruik verschillende viltstiften maar die van Stabilo vind ik het fijnst. Ik kleur ook met kleurpotloden (voor kleurplaten met hele grote vlakken en voor bijvoorbeeld het kleurbeok 'Mijn geheime tuin') van Faber Castell (polychromos). Dit vind ik hele fijne kleurpotloden, ze hebben veel pigment dus je hoeft niet zo hard te drukken voordat er kleur vanaf komt.
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers