Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bezorgd om de poes

<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 25 Sep 2013 11:11

Bezorgd om de poes

Onze jongste poes loopt al een paar dagen eng te doen. Net of er een haarbal vast zit, maar ook lijkt het of ze zit te puffen naar lucht ofzo. En heb haar ook al een poosje niet meer horen mauwen, en net probeerde ze het, maar klinkt gewoon schor.

Net toch maar de dierenarts geraadpleegd en moet tussen 1 en 2 even langs komen aangezien het niet echt goed klonk (de dierenarts hoorde het ook door de telefoon).

Moet ik me zorgen maken, iemand toevallig ervaring mee?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 25 Sep 2013 14:30

Re: Bezorgd om de poes

Geen ervaring mee. Hoe was het bij de dierenarts?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 25 Sep 2013 14:35

Re: Bezorgd om de poes

Ik ook niet, maar ben heel erg benieuwd hoe het was Linnie.
L2014 & H2017
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 25 Sep 2013 14:38

Re: Bezorgd om de poes

Röntgenfoto gemaakt daar kwam uit dat ze misschien astmatische bronchitis heeft. Maar omdat het net lijkt of ze probeerde te spugen krijgt ze een roesje om in haar keeltje te kunnen kijken...
Rond een uur of 5 zouden ze bellen en kon ik haar op komen halen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 25 Sep 2013 15:33

Re: Bezorgd om de poes

O jeetje, dat klinkt niet zo mooi! Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt.
<<

Anoniem178

Bericht 25 Sep 2013 17:50

Re: Bezorgd om de poes

Mijn kater had er anderhalf jaar geleden ook veel last van, ongeveer dagelijks had hij een hoestbui. Hij heeft toen 8 weken aan de antibiotica gezeten, toen is het wel verbeterd. Het begon elke keer weer als we stopten. Ze wilden wel onderzoeken, maar gaven weinig kans dat er iets uitkwam. Ik heb het laten zitten en nu hoest hij ongeveer 1x per maand. Vervelend en wellicht niet gezond, maar zij wilden hem aan de prednison zetten, wat zijn levensduur zeker zal verkorten. Voor een kater van 3 jaar vind ik dat veel te heftig. Nu kijk ik het gewoon aan en het gaat al anderhalf jaar goed.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 25 Sep 2013 19:46

Re: Bezorgd om de poes

Ze konden niks vinden. Dus waarschijnlijk toch astmatische bronchitis. Ze heeft een injectie gehad zodat het benauwde stopt. Het werkt een paar dagen. Mochten we het niet vertrouwen, dan mogen we dag en nacht bellen. En ja ze had het over prednison. Maar als ik lees dat het de levensduur verkort, durf ik het niet aan. Onze poes is net een jaar geworden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 26 Sep 2013 12:00

Re: Bezorgd om de poes

Wat sneu. Hoe is het nu?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 26 Sep 2013 12:21

Re: Bezorgd om de poes

Gaat gelukkig goed met haar. Vanochtend tijdens het douchen lag ze op het matje voor de douche te wachten tot ik klaar was. En dan gaat ze tegen je aan lopen en spinnen. En dan mag ik dr een kusje op dr koppie geven. Het is echt een lieverd die ik niet zou kunnen missen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Silly-One