Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Situaties opnieuw beleven tijdens slapen/dromen

<<

Anoniem30

Bericht 25 Sep 2013 21:07

Situaties opnieuw beleven tijdens slapen/dromen

In mei heb ik mijn allerliefste kater dood gevonden in de gang, overleden aan, waarschijnlijk, zijn hartje. Tijd mee gezeten, in tranen & veel aan gedacht. Nu denk ik nog vaak aan mijn lieve meneer, maar kan ik het redelijk loslaten en gewoon blij filmpjes van hem kijken, of foto's bekijken.

Maar 's nachts droom ik heel erg vaak over hem, dat ik hem dood in de gang aantref en dat beangstigd me enorm op zo'n moment. Ik moet dan huilen, schrik wakker, krijg het bloedheet en mis mijn kat dan zo erg. En het is niet eens het missen, maar het gevoel dat ik had/kreeg toen ik hem vond. Ik ben nog nooit zo geschrokken en heb nog nooit zo hard gehuild, gewoon omdat het zo onverwacht was (kwam gewoon uit mijn werk)....

Ook droom ik de laatste tijd weer regelmatig over mijn oma, dat we bij haar zijn in het verzorgingshuis waar ze is overleden waar wij allemaal bij waren, en dan zie ik haar voor me hoe ze daar nog de laatste momenten lag, en toen ze overleden was en ik nog een hele tijd bij haar heb gezeten. Toen niet als heel eng ervaren, maar met dromen wel

Wordt dat vanzelf minder? Ik vind het namelijk eng om elke keer over te dromen...

Niet quoten alsjeblieft, maar wilde het even kwijt.
<<

Anoniem 63

Bericht 25 Sep 2013 21:50

Re: Situaties opnieuw beleven tijdens slapen/dromen

Blijkbaar ben je er nog heel erg mee bezig. Misschien is het goed om er als je wakker bent mee aan de slag te gaan. Door inderdaad foto's te kijken, misschien dingen op te schrijven, spulletjes die met je oma te maken hebben verzamelen. Dan verwerk je het misschien meer, zodat je 's nachts niet alles hoeft te verwerken.

Maar zoals je leest, een hoop 'misschien', haha, ik weet ook niet of dat de oplossing is!
Sterkte in ieder geval!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Tom