Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pilates

<<

Anoniem21

Bericht 25 Sep 2013 13:34

Pilates

Zijn er hier ook meiden die aan pilates doen? Vertel!

Ik doe 2x pw pilates bij de sportschool. Ik ben een enorme stijve hark, absoluut niet lenig. Dus voor mij is het best wel moeilijk. Doe het al een tijd en ik merk dat mijn core steviger wordt. Maar zal dat lenige ooit nog komen?

Het lijkt me ook wel handig om het thuis te doen. Dan heb ik wel een soort schema nodig van wat ik moet doen. Een dvd heb ik ook al eens geprobeerd, maar ik heb het liever op een blaadje staan. Heeft iemand dit?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 25 Sep 2013 14:26

Re: Pilates

Ik doe ook aan pilates bijna elke week en daarnaast body balance. Pilates kost wel kracht vooral het planken!
Hoe langer je het doet (merkte het ook met bodybalance wat ik al wat langer deed dat het je steeds beter afgaat)
http://www.lichaamsoefeningen.nl/body-- ... efeningen/

even kijken op google ..
<<

Meeko

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:13

Bericht 25 Sep 2013 20:01

Re: Pilates

Ik doe ook pilates. Werd me aangeraden door fysiotherapeut ivm rug en bekken klachten. Doe het 1 keer in de week, en naar verloop van tijd voelde ik echt wel dat ik sterker werd en het allemaal weer wat steviger voelde. In de zomervakantie aantal weken niet geweest en nu ook weer 2 weken niet omdat ik steeds zo verkouden en moe ben, en merk dan meteen dat t weer verslapt en ik meer pijn krijg. Of je er leniger van wordt, weet ik niet, ben zelf beetje lenig.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers